تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798224089




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع جبهه‌ها جمع شد/ زمان تعیین تکلیف انتخابات الکترونیکی/ حمایت بی چون و چرا از سیدحسن/ ضعف اصلاح‌طلبان از دید «محمود صادقی»


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه سال آتی برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از 4 ماه مانده به انتخابات می توانید در بسته خبری  انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید. 


به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره ای مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.


آنچه در ادامه می خوانید گزیده مهمترین اخبار انتخاباتی امروز شنبه 9 بهمن ماه است.


حمایت جبهه از جبهه


حجت‌الاسلام یدالله حبیبی دبیرکل جبهه ایستادگی با اشاره به جلسه اخیر شورای عالی جبهه ایستادگی، اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای عالی جبهه و بنا به تصمیم اعضا مقرر شد جبهه ایستادگی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کند.


پیشتر و پس از تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل این تشکل اصولگرا برای انتخابات آتی حمایت کرده بود. با این احتساب تنها جبهه اصولگرایی که تاکنون به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نپیوسته است، جبهه پایداری است که باید دید در فرصت باقی مانده تا انتخابات چه رویکردی را در پیش می گیرد.


تکلیف انتخابات الکترونیکی روشن می شود


محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هئیت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا با بیان اینکه تکلیف برگزاری انتخابات شوراها حداکثر تا دو هفه آینده مشخص می‌شود، ادامه داد: جلسات مشترک با شورای نگهبان و وزارت کشور به صورت مستمر برگزار می‌شود و در حال رایزنی برای تعیین تکلیف برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی هستیم.


حمایت از سیدحسن خمینی در همه انتخابات ها


علی شکوری راد،  دبیرکل حزب اتحاد ملت درباره اینکه اگر سیدحسن خمینی بخواهد برای انتخابات دوره‌ای خبرگان شرکت کند از وی حمایت خواهد شد یا  خیر پاسخ داد: در صورتی که سید حسن خمینی بخواهد در انتخابات خبرگان ورود کند قطعا از سوی جریان اصلاحات مورد حمایت قرار خواهد گرفت.


او تاکید کرد: جریان اصلاح‌طلب از سیدحسن خمینی نه تنها در انتخابات مجلس خبرگان بلکه در هر انتخاباتی که ایشان بخواهد شرکت و اعلام نامزدی کند، حمایت خواهد کرد.


ضعف اصلاح طلبان از دید محمود صادقی


محمود صادقی اظهار کرد: شتاب‌زدگی و محدودیت در انتخاب نیروها از ضعف‌های عملکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر مجلس بود.
وی تصریح کرد: عمده مشکل ما در انتخابات مجلس مسئله ردصلاحیت‌ها بود که سبب شد در گزینش و انتخاب نیروها با مشکل مواجه شویم.


"جامعه مدرسین" بحث های انتخاباتی را آغاز نکرده است


آیت‌الله حسن ممدوحی، عضو جامعه مدرسین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه مدرسین به بحث انتخابات ورود پیدا کرده است، خاطر نشان کرد: جامعه مدرسین هنوز هیچ‌گونه بحثی در رابطه با انتخابات سال 96 آغاز نکرده است. 


هدف حزب موتلفه از زبان میرسلیم


 مصطفی میر سلیم،رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هدف حزب موتلفه اسلامی از ورود به صحنه رقابت‌های انتخاباتی قدرت طلبی نیست، بلکه محکم شدن شالوده نظام جمهوری اسلامی است.


جلسه کمیسیون «بررسی راه‌های پاسداری و حراست از ولایت فقیه» تشکیل شد


 ششمین جلسه کمیسیون 107 و 109قانون اساسی مجلس خبرگان رهبری صبح پنجشنبه 7 بهمن برگزار شد. این جلسه به ریاست آیت‌الله مؤمن و حضور آیات و حجج اسلام مقتدایی، دری نجف آبادی، نمازی، دستغیب، وافی، حسینی بوشهری، طباطبایی نژاد، ایمانی، مهدوی و کعبی در دبیرخانه مجلس خبرگان در قم تشکیل شد.



معاون وزیر علوم : محدودیتی برای سخنرانی افراد در ایام انتخابات نداریم


معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: هیچ محدودیت و ممنوعیتی در خصوص حضور و سخنرانی افراد در ماه های منتهی به انتخابات در دانشگاه ها نداریم.


سید ضیاء هاشمی صبح امروز در حاشیه نشست خبری کنگره بین المللی جندی شاپور در جمع خبرنگاران در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ممنوعیت خاصی برای دعوت افراد و سخنرانی آنها در ماه های منتهی به برگزاری انتخابات نداریم، مگر آنکه مراجع قانونی ممنوعیت خاصی را اعلام کنند.



برای اولین بار؛ کمیته انفورماتیک انتخابات تشکیل شد


دبیر اجرایی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: برای اولین بار در دبیرخانه هیات اجرایی کمیته ای به عنوان کمیته انفورماتیک به منظور نظارت بر حسن برگزاری انتخابات الکترونیکی انتخابات شوراهای شهر و روستا تشکیل شد.


حسین بحیرایی گفت: در چارچوب هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها و به منظور ایجاد هماهنگی بین هیات‌های اجرایی استان‌ها دبیرخانه‌ای در هیات مرکزی تشکیل شد که در این دبیرخانه آقایان حسین زاده، به عنوان مدیر پشتیبانی، ملا صالحی به عنوان مدیر مالی – اداری، نکونام به عنوان مدیر امور استان‌ها، کاشی، مدیر دبیرخانه و نصیری به عنوان مدیر روابط عمومی و ارتباطات انتخاب شد و در کنار اعضا دو کمیته حقوقی و انفورماتیک نیز به ریاست دو نفر از نمایندگان فعالیت می کنند.



۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن