تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798013558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای زنی که قصد مهاجرت دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ماجرای زنی که قصد مهاجرت دارد
ماجرای زنی که قصد مهاجرت دارد بازیگر نمایش «تنها راه ممکن» درباره حضورش در این اثر نمایشی که این روزها به کارگردانی محمد یعقوبی به صحنه می‌رود و همچنین دیگر فعالیت‌هایش صحبت کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز،الناز شاهوردی بازیگر جوان تئاتر که این روزها با نمایش «تنها راه ممکن» به کارگردانی محمد یعقوبی روی صحنه است، درباره این تجربه گفت: نمایش «تنها راه ممکن» که این روزها در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است، حاصل کارگاه بازیگری است که تعدادی از هنرجویان زیر نظر آقای یعقوبی گذرانده‌اند. برای شکل‌گیری این اثر نمایشی که از ۹ اپیزود تشکیل شده، همه هنرجویان تمرین‌های شبانه‌روزی داشتند.

وی ادامه داد: البته به دلیل اینکه من همزمان با این تمرین‌ها مشغول بازی در نمایش «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی» به کارگردانی محمد رحمانیان بودم، نتوانستم به صورت مداوم در این تمرین‌ها حضور داشته باشم، اما محمد یعقوبی لطف کرد و اجازه داد که من در این نمایش بازی کنم؛ البته برای نقشی که در این کار بر عهده دارم، دو بازیگر وجود دارند و در برخی از اجراها بازیگر دیگری این نقش را ایفا می‌کند.

شاهوردی درباره بازی‌اش در نمایش «تنها راه ممکن» توضیح داد: من در اپیزود «جایی دور از اینجا» بازی می‌کنم که در این اپیزود زن و شوهری به نام رؤیا و سهراب به تصویر کشیده می‌شوند که زن علاقه‌مند است از ایران برود و از زندگی‌اش راضی نیست که من نقش رؤیا را در این کار ایفا می‌کنم. این اپیزود در بین دیگر اپیزودهای نمایش، طولانی‌ترین زمان را دارد.

وی درباره تجربه همکاری با محمد رحمانیان و محمد یعقوبی که هر دو از کارگردانان باتجربه و حرفه‌ای تئاتر ایران هستند، گفت: من و دیگر هنرجویان نزدیک به یک سال و نیم در کارگاه‌های آقای رحمانیان مشغول تجربه‌اندوزی بودیم و هر کدام بر اساس توانایی‌هایمان، انتخاب شدیم تا در نمایش «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی» بازی کنیم که در میان راه، برخی از دوستان نتوانستند ادامه دهند. اما در کارگاه آقای یعقوبی، همه هنرجویان برای بازی در نمایش «تنها راه ممکن» انتخاب شده‌اند. درواقع حضور در هر دوی این نمایش‌ها، برای من تجربه بسیار متفاوت و البته لذت‌بخشی بود.

این بازیگر جوان ادامه داد: من در طول زمانی که هنرجوی آقای رحمانیان بودم، در نمایش‌های «آدامس‌خوانی» و «مجلس ضربت زدن» نیز حضور داشتم که البته در این نمایش‌ها، نقشم پررنگ نبود، اما در نمایش «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی»، نقشی دیالوگ‌دار بر عهده داشتم. کار کردن در این نمایش برای من تجربه بسیار خوبی بود و مهتاب نصیرپور حتی بعد از هر اجرا، کاملاً ما را با جزئیات نقش آشنا می‌کرد و همه کارهای ما را زیر نظر داشت. در این نمایش با ما مثل بازیگران حرفه‌ای برخورد می‌شد که بسیار تجربه جذابی بود.

شاه‌وردی متذکر شد: در نمایش «بیست نمایش کوتاه درباره سلفی»، نقشی کاملاً متفاوت با «تنها راه ممکن» داشتم. در نمایش اول، نقشم به صورت مونولوگ بود، اما در این اجرا، با بازیگر روبرویم دیالوگ برقرار می‌کنم؛ پس نقش‌های کاملاً متفاوتی بر عهده داشتم. خوشبختانه محمد یعقوبی نیز انرژی مثبت بسیاری دارد و کار کردن با او باعث می‌شود که بازیگر احساس آرامش داشته باشد؛ از صبوری او نیز سپاسگزارم.

وی در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: بسیار خوشحالم که در این دو ورک‌شاپ بازیگری حضور داشتم و توانستم در دو نمایش حرفه‌ای به ایفای نقش بپردازیم. حضور در چنین کلاس‌های آموزشی باعث می‌شود که بازیگران جوان بتوانند خودشان را نشان دهند.

نمایش «تنها راه ممکن» به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی تا دوشنبه دوم اسفند ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است.

این اثر نمایشی، پروژه پایانی هنرجویان کارگاه بازیگری «۳۲ حرف برای اجرا» است که زیر نظر محمد یعقوبی به صحنه می‌رود.

«تنها راه ممکن» از ۹ قطعه نمایشی کوتاه به نام‌های «ناگفته‌ها»، «کلاغ‌ها و آدم‌ها»، «اپیدمی خنده»، «پدر»، «جایی دور از اینجا»، «افسانه»، «پژواک»، «منطقه آزاد» و «تنها راه ممکن» تشکیل شده است.
 

منبع: مهر


95/12/2 - 08:01 - 2017-2-20 08:01:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن