تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798124136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی ازگرمی بازار حضور مردم درکربلا دلخورند


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
برخی ازگرمی بازار حضور مردم درکربلا دلخورند
برخی ازگرمی بازار حضور مردم درکربلا دلخورند حجت الاسلام مرادی در برنامه "پیاده آمده‌ایم" گفت: عده‌ای از اینکه بازار حضور مردم در کربلا گرم است، دلخور هستند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سومین قسمت از برنامه «پیاده آمده ایم» شب گذشته با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی و اجرای وحید ملتجی با موضوع حمایت از دین به روی آنتن شبکه اول سیما رفت.
 
شهاب مرادی در این برنامه گفت: یکی از مشکلات در این حوزه کامل گرایی است؛ به عبارت دیگر انسان ها فکر می کنند اگر نمی توانند یک کاری را به طور کامل انجام دهند، اصلا نباید وارد آن حوزه شوند، در حالی که کسانی که شجاعت انجام کارها را داشته باشند و وارد میدان شوند، حتما موفق می شوند.
 
حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: روح اصلی کمک به دین، جهت گیری است ، به عبارت دیگر جهت گیری همان نیت کردن است، به طور مثال در نماز باید جهت مان به سوی قبله باشد؛ با این حال عده ای اصلا نمی خواهند این جهت گیری در بسیاری از حوزه ها وجود داشته باشد چرا که به نفع شان نیست.
 
حجت الاسلام شهاب مرادی با بیان اینکه عده ای از اینکه بازار حضور مردم در کربلا گرم است، دلخور هستند، اظهار داشت: سال های  گذشته عنوان می شد که اگر حج نرویم آل سعود با مشکل مواجه می‌شود؛ امسال این اتفاق افتاد و حج بسته شد، ولی نه آل سعود به خاک سیاه نشست و نه وضعیت اقتصادی ما بهتر شد، با این حال عده ای دوست دارند که همیشه چنین حرف هایی را بزنند و با اینکه بازار دین رونق داشته باشد، مشکل دارند.
 
حجت الاسلام شهاب مرادی تصریح کرد: همه آدم ها باید بخواهند که به دین کمک کرده و تمایل به ورود به این عرصه داشته باشد و اگر اینگونه باشد، راه هموار می شود و ما تنها باید راه کمک کردن را به آنها را آموزش دهیم، ولی وقتی کسی بخیل است و نمی خواهد کمک کند، نمی توانیم کاری برایش انجام دهیم.
 
حجت الاسلام مرادی تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم به دین کمک کنید، باید روی خودمان کار کنیم و از اعماق قلب مان بخواهیم که بتوانیم به دین کمک کنیم . افراد باید نیت کنند تا بتوانند به دین کمک کنند و بگویند که با امام حسین (ع) هستند و نه با هیچ کس دیگر و اگر این مسئله را با خود تکرار کنند حتما راه کمک به دین را نیز پیدا می کنند.
 
حجت الاسلام مرادی با بیان اینکه حکمت ثواب هویت است، هر دعایی که بیشترین ثواب را دارد بیشترین تاثیر را نیز در هویت سازی خواهد داشت، گفت: جامعه کبیره دانشنامه ای از معرفت امام است و اگر به من مسلمان گفتند چه کسی هستیم باید بگوییم همان کسی که امام در جامعه کبیره بیان کرده است،البته زیارت عاشورا، دعای وارث و ... هم اینگونه هستند و اگر هویت ما اینگونه شد که ما می خواهیم دین را یاری کنیم آن زمان خدا خودش به افراد نصرت می دهد.
 
وی اظهار داشت: مسئله مهم در کمک به دین تنها خواستن افراد است و اینکه افراد در پیام به این برنامه می نوستند من حامی دین هستند، خودش هویت ساز است.
 
"پیاده آمده‌ایم" هرشب حدود ساعت 20 از شبکه یک سیما بصورت زنده از کربلا پخش می‌شود.
 


منبع: تسنیم


95/8/24 - 23:03 - 2016-11-14 23:03:21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن