تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798058717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود آيفون امریکا رسمی مي‌شود!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ورود آيفون امریکا رسمی مي‌شود!
رئيس اتحاديه صنف دستگاه‌هاي مخابراتي در حالي از ورود رسمي گوشي تلفن آيفون از هفته آينده به بازار ايران خبر داده است كه...


رئيس اتحاديه صنف دستگاه‌هاي مخابراتي در حالي از ورود رسمي گوشي تلفن آيفون از هفته آينده به بازار ايران خبر داده است كه طبق تأكيد مقام معظم رهبري واردات كالا از امريكا مجاز نيست و دولت نيز پيش از اين عنوان داشته بود كه بخشنامه ممنوعيت ثبت سفارش كالاهاي امريكايي را به سازمان توسعه تجارت ابلاغ كرده است.

به گزارش «جوان»، واردات گوشي تلفن آيفون در حالي در وزارت صنعت ثبت سفارش شده است كه طبق سخنان مسئولان، نمادهاي امريكايي حق ورود به ايران را ندارند. مقام معظم رهبري در مهر 94 خطاب به رئيس‌جمهور نامه‌اي به رشته تحرير درآوردند مبني بر جلوگيري از واردات كالاهاي امريكايي در دوره پسابرجام. اين تذكر رهبر معظم انقلاب بسيار اهميت دارد، زيرا اين احتمال وجود دارد كه برخي افراد به بهانه اجراي برجام، به دنبال احياي روابط تجاري ايران و امريكا باشند كه مشخص است چنين رابطه‌اي راهي براي نفوذ امريكا به ايران است.
در راستاي نامه رهبر انقلاب وزير صنعت، معدن و تجارت در نامه‌اي به معاونان و رؤساي سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها ممنوعيت واردات كالاي مصرفي از امريكا را رسماً ابلاغ كرد.

متن بخشنامه محمدرضا نعمت‌زاده به اين شرح بود: با توجه به تأكيد مقام معظم رهبري در انتهاي نامه روحاني رئيس‌جمهور محترم، در مورد توجه جدي به امر اقتصاد مقاومتي و ضرورت تقويت توليد ملي و نيز مراقبت بر جلوگيري از واردات بي‌رويه و به‌خصوص پرهيز از وارد كردن هرگونه مواد مصرفي از امريكا، لازم است كليه معاونان و رؤساي سازمان‌ها ضمن تلاش در تقويت توليد ملي از واردات كالاهاي مصرفي امريكا جلوگيري نموده و اجازه عرضه كالاهاي مصرفي امريكا را كه جنبه نمادين حضور امريكا در كشور مي‌باشد، ندهند. گفتني است اين بخشنامه در تاريخ 9 آبان ماه 94 خطاب به قائم مقام وزير در امور تجارت و معاون امور اقتصادي و بازرگاني، معاون طرح و برنامه، معاون امور صنايع، رئيس سازمان توسعه تجارت و رؤساي سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت صادر شده است. سازمان توسعه تجارت ايران با صدور بخشنامه‌اي به سازمان‌هاي صنعت، معدن و تجارت استان‌ها فهرست دهها قلم كالاهاي ممنوعه مصرفي وارداتي از امريكا را اعلام كرده بود. حال در چنين شرايطي يا نام گوشي‌هاي آيفون امريكايي در ليست كالاهاي ممنوعه نبوده كه وزارت صنعت واردات چنين كالاهايي را ثبت سفارش كرده است يا اينكه اصلاً وزارت صنعت اعتقادي به ممنوعيت واردات از امريكا ندارد.

رئيس اتحاديه صنف دستگاه‌هاي مخابراتي گفت: شماري از شركت‌هاي ايراني كه در هفته‌هاي اخير از سوي وزارت صنعت، معدن و تجارت براي واردات رسمي گوشي تلفن همراه آيفون مجاز شناخته شده بودند نسبت به ثبت سفارش واردات اقدام كرده‌اند و نخستين محموله رسمي اين نوع گوشي هفته آينده وارد كشور خواهد شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن