تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798235160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیباکنار؛ میزبان مسابقات ملی قرآن کریم می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: زیباکنار؛ میزبان مسابقات ملی قرآن کریم می‌شود
سی و نهمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در قالب جشنواره بزرگ قرآنی و با حضور بیش از 600 نفر از چهره‌های برگزیده قرآنی کشور از 25 مهر تا شش آبان در مجتمع فرهنگی زیباکنار گیلان برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای تحقق مطالبات قرآنی مقام معظم رهبری، توسعه و ترویج و معارف قرآنی در سطح جامعه را در نظر دارد. به همین منظور سی و نهمین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در قالب جشنواره بزرگ قرآنی و با حضور بیش از 600 نفر از چهره‌های برگزیده قرآنی کشور از 25 مهر تا شش آبان در مجتمع فرهنگی زیباکنار گیلان برگزار می‌کند.


نشست خبری سی و نهمین دوره مسابقات ملی حفظ، قرائت، ترتیل، معارف و همخوانی قرآن کریم امروز یکشنبه 18 مهر با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی دبیر اجرایی مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات ساختمان مهر اوقاف و امور خیریه کشور برگزار شد.


در این نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی دبیر اجرایی مسابقات ملی قرآن کریم ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در رابطه با برگزاری مسابقات ملی قرآنی اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور این توفیق بزرگ را داشته تا سالانه مسابقات قرآن کریم را در راستای ایجاد فضای قرآنی و ترویج علوم و فنون و معارف قرآنی برگزار کند.


وی افزود: از سال‌های گذشته تا مسابقات به بخش استانی برسد به زمستان برمی‌خوردیم که عموما قاری و مبتحل سلامت آوایی خود را از دست می‌داد.


حسینی خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته تلاش سازمان بر این بود تا مسابقات استانی در بهار و تابستان به اتمام رسیده و در پاییز مسابقات کشوری را برگزار کند.


وی افزود: مسابقات سال جاری به خاطر دهه محرم به بعد از عاشورای حسینی موکول شد که در 25 مهر در زیباکنار برگزار خواهد شد.


دبیر اجرایی مسابقات قرآنی عنوان کرد: ماه محرم و قیام امام حسین (ع) یک قیام کاملا قرآنی بود و از مصادیق بارز مبارزه با استکبار است و ما نیز از برگزاری این مسابقات در ماه محرم استقبال می‌کنیم.


وی افزود: شعار این مسابقات را از سلام امام حسین (ع) در شب عاشورا گرفته ایم که ایشان فرمودند: «انی احب صلاه و تلاوت کتابه» (من برپا داشتن نماز و خواندن قرآن را دوست می‌دارم.)


حسینی در رابطه با نحوه برگزاری مسابقات گفت: افتتاحیه مسابقه از 25 مهر ماه آغاز شده و اختتامیه مسابقه در بخش برادران اول آبان است.


وی افزود: از دوم آبان مسابقات خواهران در بخش دعاخوانی و مدیحه‌سرایی و حفظ و ترتیل و قرائت آغاز شده و 7 آبان اختتامیه کلی مسابقات را خواهیم داشت.


دبیر اجرایی مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ مسابقات سراسری جمهوری اسلامی ایران ما برگزاری کامل مسابقات را در شبکه قرآن هر روز در سه نوبت صبح‌، عصر و شام خواهیم داشت.


وی افزود: از آنجایی که متسابقین همه از نوابغ کشوری هستند، کیفیت این مسابقات از نمونه بین‌المللی خود بالاتر خواهد بود.


حسینی عنوان کرد: سال گذشته اولین سالی بود که مسابقات و آیین‌نامه شورای توسعه برگزار شد و متسابقین در دو رتبه ممتاز و عالی دسته‌بندی شدند؛ لذا امسال نیز با کمی تغییرات به همان شکل ادامه خواهیم داد.


وی در خصوص جوایز این مسابقات تصریح کرد: به نفرات اول در این مسابقات شش میلیون تومان، و به نفرات دوم 5 میلیون تومان به همراه تسهیلاتی همچون معرفی به بنیاد ملی نخبگان، تحصیل رایگان، اعزام به مسابقات بین‌المللی و برخی ملاحظات در راستای معافیت از سربازی را اعطا خواهیم کرد.


حسینی خاطرنشان کرد:‌ در این مسابقات برنامه های جانبی مانند برگزاری محافل قرآنی، برگزاری نمایشگاه قرآن، 52 کارگاه آموزشی با حضور اساتید و چهره‌های سرشناس قرآن، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و مسابقات عمومی برای بینندگان را خواهیم داشت.


وی در پایان بیان کرد: در این مسابقات یک تیم کارگردانی هنری با مشارکت صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزاری مسابقات در صحنه برعهده دارند.


در پایان از پوستر مسابقات قرآنی نیز رونمایی شد.






۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن