تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798085117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خالق «کارآگاه حقیقی» سریال می‌سازد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وب‌سایت آی ‌سینما: شبکه اچ بی او قصد دارد به زودی ساخت سریالی جدید را با حضور ستاره «مرد آهنی» و خالق «کارآگاه حقیقی» آغاز کند. به گفته منابع آگاه، رابرت دانی جونیور و نیک پیزولاتو این روزها مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان این شبکه هستند تا درامی تلویزیونی را با اقتباس از مجموعه شش قسمتی فیلم‌های «پری میسن» - تولید استودیوی «برادران وارنر» در دهه 1930 - جلوی دوربین ببرند.


رابرت دانی جونیور و خالق «کارآگاه حقیقی» سریال می‌سازند



ورایتی به نقل از منابع آگاه گزارش داده شبکه اچ بی او در تلاش است تا شرایط همکاری یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های حال حاضر هالیوود و خالق سریال پرطرفدار «کارآگاه حقیقی» را در قالب یک سریال تلویزیونی جدید فراهم کند و این در حالی است که نه شبکه اچ بی او و نه مدیر برنامه‌های دانی جونیور و پیزولاتو حاضر به پاسخگویی در این زمینه نشده‌اند.

جزییات مربوط به خط اصلی داستان همچنان مبهم است اما به گفته منابع آگاه، دانی جونیور که چندین سال در تدارک ساخت فیلمی بلند براساس مجموعه «پری میسن» (Perry Mason) بوده، حالا قصد دارد این پروژه را از استودیوی «برادران وارنر» به شبکه اچ بی او منتقل کند و این‌بار نه در قالب یک فیلم سینمایی یا تله‌فیلم، بلکه در قالب سریالی تلویزیونی به تصویر بکشد.

پیزولاتو و جو هوراسک به همراه دانی جونیور و همسر و شریک تجاری ستاره 51 ساله – سوزان دانی جونیور – در مقام تهیه‌کننده اجرایی این درام تلویزیونی فعالیت خواهند داشت.

اگر ساخت این پروژه قطعی شود، اولین حضور ستاره فیلم‌های «مرد آهنی» و «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» بر صفحه تلویزیون رقم خواهد خورد – البته به جز حضور او در سریال تلویزیونی «الی مک‌بیل» که از سال 1997 تا 2002 از شبکه فاکس روی آنتن رفت، زمانی که دانی جونیور هنوز تبدیل به سوپراستار گیشه نشده بود.

بازیگر نامزد اسکار مدتی بود که قصد داشت پروژه «پری میسن» را به نحوی به سرانجام برساند و ایده بازسازی این مجموعه به سال 2011 برمی‌گردد که دانی جونیور قصد داشت با همکاری برادران وارنر تهیه و تولید فیلمی بلند را با اقتباس از این مجموعه کلاسیک آغاز کند. هرچند، بعد از نتیجه نه‌چندان درخشان درام سینمایی «قاضی» (The Judge) در گیشه، استودیوی وارنر و کمپانی «تیم دانی» احساس کردند تلویزیون بستر مناسب‌تری برای تولید این پروژه است. سریال تلویزیونی «پری میسن» با بازی ریموند بر از سال 1957 تا 1966 از شبکه سی بی اس (CBS) روی آنتن رفت که با اقتباس از مجموعه سینمایی معروف برادران وارنر به تصویر کشیده شده بود.

در حالی که سرنوشت فصل سوم «کارآگاه حقیقی» (True Detective) همچنان در هاله‌ای از ابهام است، قطعی شدن این پروژه به ادامه همکاری پیزولاتو با شبکه اچ بی او خواهد انجامید.




۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن