تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798098978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير از فرمانده آماده رزم جنگ فرهنگي با صهيونيست‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تقدير از فرمانده آماده رزم جنگ فرهنگي با صهيونيست‌ها
سيدمسعود شجاعي طباطبايي، چهره شاخص هنر انقلاب و مشهورترين چهره كاريكاتوريست ايراني در توليد آثار ضد صهيونيستي و...
نویسنده : محمد صادقي 


سيدمسعود شجاعي طباطبايي، چهره شاخص هنر انقلاب و مشهورترين چهره كاريكاتوريست ايراني در توليد آثار ضد صهيونيستي و دبير مسابقات و جشنواره‌هاي كارتون و كاريكاتور مانند «هولوكاست»، «داعش» و «غزه» به پاس سال‌ها فعاليت مستمر هنري متعهدانه‌اش، از سوي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي تقدير شد.
براي اهالي فرهنگ و هنر به خصوص دوستداران هنر‌هاي تجسمي كارتون و كاريكاتور، سيد مسعود شجاعي طباطبايي چهره‌اي نام‌آشنا است و مردي كه در خارج از كشور بيشتر از داخل ايران شناخته شده است و به خاطر مواضع صريح ضد صهيونيستي‌اش، چندين كشور اروپايي وي را ممنوع الورود اعلام كرده‌اند.

برگزاري نمايشگاه و مسابقه هولوكاست در اوايل امسال كه شجاعي طباطبايي دبيري آن را بر عهده داشت، بار ديگر نام اين هنرمند و مواضع ضد صهيونيستي هنرمندان ايراني و خارجي را جهاني كرد؛ مسابقه‌اي كه بازتاب‌هاي متعدد خارجي داشت و حتي برخي از چهره‌هاي سياسي خارجي را وادار كرد تا در قبال آن موضع‌گيري كنند. حضور شجاعانه سيد مسعود شجاعي طباطبايي در دفاع از مردم فلسطين، سوريه، عراق و محكوميت اقدامات تروريستي باعث شده تا اين هنرمند ايراني به شخصيتي شناخته شده در جهان تبديل شود. در مراسم تقدير از شجاعي طباطبايي كه در محل خبرگزاري تسنيم برگزار شد، مجيد قلي‌زاده مديرعامل اين خبرگزاري با بيان اينكه هنري ارزش دارد كه بتوان از آن شمشيري براي از بين بردن ناپاكي‌ها و ظلم‌ها ساخت؛ هنري كه بايد از لحاظ تكنيك و محتوا در اوج باشد، با خلوص و غمخواري همراه باشد، گفت: معتقديم كه هنر شجاعي از اين جنس است.
 
حمله مالك اشتروار به خيمه دروغين هولوكاست
حميدرضا مقدم‌فر، مشاور فرهنگي و رسانه‌اي فرمانده كل سپاه، ديگر سخنران مراسم تقدير از سيد مسعود شجاعي، در سخناني با توصيف ميدان جنگ نرم و گوشزد كردن توصيه‌هاي مقام معظم رهبري درباره تعبير جهاد كبير براي مجاهدان ميدان جنگ نرم تأكيد كرد: هنر متعهد يكي از مهم‌ترين ملزومات مجاهدان عرصه جهاد كبير است؛ مجاهداني كه خود بايد اهل فهم و بصير باشند و انقلاب و آرمان‌هايش را به خوبي بشناسند. دشمن‌شناسي از ويژگي‌‌هايي است كه اين افراد بايد داشته باشند و وقتي اين مجاهدان به اين سلاح‌ها مجهز باشند، مي‌توانند در اين عرصه جهاد كنند و به روشنگري و تبيين بپردازند.
مقدم‌فر از شجاعي طباطبايي به عنوان هنرمندي متعهد نام برد كه هنرش را در خدمت اهداف انقلاب اسلامي قرار داده است و تأكيد كرد: شجاعي طباطبايي عماروار روشنگري و بصيرت‌افزايي كرده و مالك‌‌اشتر‌وار به خيمه دروغين هولوكاست حمله كرده است. او اين افتخار را دارد كه در عرصه روشنگري و بصيرت‌افزايي مجاهد و سرباز خوبي براي ولايت باشد.
  
شجاعي طباطبايي چهره تراز هنر
محمدحسين صفارهرندي، وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز با ابراز تأسف از اينكه شجاعي طباطبايي در خارج از كشور بيشتر از داخل كشور شناخته شده است، گفت: شجاعي طباطبايي از زمره هنرمندان روشنفكر است، اما روشنفكري وي سبب نشده كه تنبل باشد و با مردم كشور خودش و ديگر جاهاي عالم احساس همدردي نكند. اين روشنفكري منجر نشده كه او نسبت به اعتقادات مردمش بي‌تفاوت باشد و برج عاج‌نشين شود.
صفارهرندي گفت: امضاي شجاعي طباطبايي نزد هنرمندان دنيا معتبر است. او جزو چهره‌هايي است كه در دنيا به عنوان چهره تراز يك هنر شناخته مي‌شود و كارهاي او را دنبال مي‌كنند و براي دعوت‌هايش اعتبار قائلند. او روشنفكري است كه در لحظات ضرورت به داد كشور، مكتب و ايدئولوژي خود مي‌رسد. در روزگاري كه عده‌اي از هنرمندان به دليل تحت‌الحمايه قدرت‌های جهانی بودن سلمان رشدي و تقبيح حكم ارتداد و اعدام او از سوی برخي افراد، دست از كار در اين زمينه كشيدند و احتياط كردند، شجاعي طباطبايي آستين بالا زد و در اين زمينه كار كرد و اتفاقاً چهره شدن او از همان زمان آغاز شد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن