تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798025903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«چرخ فلک» به آنتن شبکه یک سیما می آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پخش یک سریال جدید از سیما؛ «چرخ فلک» به آنتن شبکه یک سیما می آید مجموعه تلویزیونی «چرخ فلک» به تهیه کنندگی مجید مولایی از امشب از شبکه یک سیما پخش می شود.
۱۳۹۵ شنبه ۲۶ تير ساعت 09:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، عزیزالله حمیدنژاد، بهرام عظیم پور و احسان عبدی پور سه کارگردان این مجموعه هستند.
به گفته مجید مولایی تهیه کننده این سریال، «چرخ فلک» 12 داستان داردکه در 28 قسمت روایت می شوند. برخی داستان ها دو قسمتی و بعضی داستان ها سه قسمتی خواهند بود.
او با اشاره به این که تصویربرداری این سریال از 26 بهمن سال قبل آغاز شده است، گفت: فیلمبرداری این مجموعه همچنان ادامه دارد و تا روزهای پایانی پخش آن از شبکه یک ضبط ادامه خواهد داشت.
این تهیه کننده ادامه داد: بیشترین اپیزودها و قصه ها توسط آقای حمیدنژاد کارگردانی شده است،سه اپیزود آنرا بهرام عظیم پور و سه اپیزود دیگر را احسان عبدی پور کارگردانی کرده است.
 مولایی درباره موضوع سریال چرخ فلک هم گفت: موضوع اصلی سریال یک مفهوم اخلاقی است که در هر یک از داستان ها این موضوع تکرار می شود و بیشتر بازیگران در ابتدای هر قصه آدم فرعی هستند که در قصه بعدی به بازیگر اصلی بدل می شوند.
وی همچنین ادامه داد: چرخ فلک تقریبا 100 بازیگر اصلی و فرعی دارد که با توجه به هر اپیزود و داستان، بازیگران اصلی و فرعی آن جابه جا می شوند که خیلی از بازیگران مطرح کشور در آن ایفای نقش کردند.
مولایی با بیان این که در حال حاضر 20 قسمت این سریال آماده و در مراحل فنی قرار دارد تصریح کرد: الان شش قسمت چرخ فلک با دو تن از این کارگردانان در حال تصویربرداری است و دو قسمت پایانی که در حکم جمع بندی سریال هست را هم احسان عبدی پور مقابل دوربین خواهد برد.
او از سالار عقیلی بعنوان خواننده تیتراژ چرخ فلک نام برد و افزود: تیتراژ پایانی این مجموعه با عنوان «چرخ فلک» و با صدای سالار عقیلی به روی آنتن خواهد رفت که سیدعبدالجبار موسوی شعر این آهنگ را سروده است.
«کامران»، «داود»،«خالد»،«عالیه»،«مینا»،«سارا»،«باران»،«نوری»،«بیتا»،«سیدرضی»،«هستی»،«ودیگران»نام اپیزودهای مجموعه تلویزیونی هستند.
لیلا اوتادی، بهناز جعفری، فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی، اندیشه فولادوند، فاطمه مرتاضی، لاله صبوری، احسان امانی، مرتضی کاظمی، سهیلا جوادی، مهزاد عظیمی، مریم شفیعی، مرتضی علی آبادی،  مریم بوبانی و ...از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه نمایشی ایفای نقش کرده اند.
عوامل تهیه این پروژه نیز عبارتند از:  نویسنده علیرضا طالب زاده، مجری طرح کامبیز دارابی، تدوین حسین غضنفری، طراح صحنه و لباس حسن روح پروری، آهنگساز ستار اورکی، صداگذاری آرش اسحاقی، طراح چهره پردازی محمدرضا قومی و مدیرتولید حیدر زرقومی.
 
این سریال 28 قسمتی از شنبه تا سه شنبه هر شب راس ساعت 22:20 به روی آنتن می رود و اولین قسمت آن امشب 26 تیر از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن