تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798150632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گران‌ترین طلاق‌های تاریخ/ مهریه هایی میلیاردی که هم دادند هم گرفتند!


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: "مهریه را کی داده و کی گرفته"؟ گرچه در غرب از مهریه خبری نیست اما قوانین سنگینی در مورد طلاق حاکم است.



به گزارش جام جم آنلاین ، ثروتمندان و ستاره‌ها حتی به هنگام ازدواج به فکر چنین روزهایی هستند و "قرارداد" منعقد می‌کنند.در این گزارش فهرستی از گران ترین طلاق های تاریخ را می بینید: هارولد هام، بنیانگذار شرکت انرژی کنتینتال رسورس دارای ثروتی معادل ۱۴ میلیارد دلار بود. او طبق حکم قاضی هوارد هارالسون برای طلاق از همسرش "سو آن هام" بایستی ۹۹۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار می‌پرداخت. با توجه به ثروت هارولد هام این حکم البته یک پیروزی برای او محسوب می‌شد.


برنی اکل‌استون رئیس مسابقات فرمول یک و اسلاویکا رادیک ۲۴ سال با هم زندگی کردند و دو دوختر داشتند. ۶۷۰ میلیون یورو از ثروت افسانه‌ای اکل استون برای طلاق از همسرش هزینه شد.


رومان آبراموویچ، میلیارد روس و صاحب تیم فوتبال چلسی در سال ۲۰۰۷ از همسرش ایرینا طلاق گرفت. متخصصین انتظار داشتند که با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار گران‌ترین طلاق تاریخ شود، اما طرفین بر روی ۳۰۰ میلیون دلار به توافق رسیدند.


استیون اسپیلبرگ، کارگردان بزرگ سینما پس از چهار سال زندگی مشترک از امی اروینگ جدا شد. این هنرپیشه برای هر سال زندگی با اسپیلبرگ ۲۵ میلیون دلار و در مجموع یکصد میلیون دلار بعد از طلاق از او دریافت کرد.


روپرت مورداک، میلیاردر و رئیس چندین شبکه خبری پس از ۳۰ سال زندگی مشترک با همسرش آنا ترو (عکس به همراه دخترشان) به هنگام طلاق بیش از یک میلیارد دلار به او پرداخت.


دیمتری ریبلولف، میلیاردر روس وصاحب تیم فوتبال آ اس موناکو (عکس در کنار دخترش) پس از ۲۷ سال زندگی مشترک از همسرش النا جدا شد. مراحل اداری این طلاق ۶ سال طول کشید. ثروت ریبلوف ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شد. به همسر او سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار به همراه اشیا قیمتی و همچنین حق نگهداری از دخترشان رسید و به عنوان گران‌ترین طلاق تاریخ ثبت شد.




نیل دایموند خواننده و ترانه‌سرای پاپ آمریکایی است که پس از ۲۵ سال از همسرش مارسیا مورفی جدا شد. او پس طلاق ۱۵۰ میلیون دلار از نیل دایموند دریافت کرد. (عکس نیل دایموند به همراه رائه فارلی)




مایکل جردن، بسکتبالیست افسانه‌ای آمریکا در سال ۲۰۰۷ از همسرش خوانیتا وانوی جدا شد. پیش از طی شدن مراحل طلاق احتمال داده می‌شد او ۱۵۰ میلیون دلار از ثروت ۳۵۰ میلیون دلاری جردن را کسب کند. طبق حکم دادگاه ۱۶۸ میلیون دلار به خوانیتا وانوی تعلق گرفت.


تد ترنر، بنیانگذار شبکه سی‌ان‌ان و جین فوندا ۱۰ سال با هم زندگی کردند. ترنر پس از طلاق ۸۵۰ میلیون دلار به جین فوندا پرداخت کرد.




تایگر وودز، قهرمان گلف حرفه‌ای در سال ۲۰۱۰ از همسرش الن نوردیگرن جدا شد. جدایی که یکصد میلیون دلار برای او خرج برداشت.


مایکل داگلاس و دیاندرا لوکر در سال ۱۹۷۷ ازدواج کردند و در سال دو هزار طلاق گرفتند. دعوا‌های حقوقی این دو حتی ده سال بعد از جدایی هم ادامه یافت. مایکل داگلاس ۴۵ میلیون دلار به لوکر پرداخت کرد.


پاول مک‌کارتنی و هاتر میلیس در سال ۲۰۰۸ از هم طلاق گرفتند. مک کارتنی برای این طلاق ۵۰ میلیون دلار به میلیس پرداخت.


مل و روبین گیبسون در سال ۱۹۸۰ ازدواج کردند. این دو پس از ۳۰ سال از هم جدا شدند و روبین گیبسون ۳۲۵ میلیون دلار یعنی نیمی از ثروت مل گیبسون را دریافت کرد.


مادونا و گای ریچی در سال ۲۰۰۸ از هم جدا شدند. مادونا برای این طلاق ۷۷ میلیون دلار به شکل پول نقد و مستغلات به گای ریچی پرداخت کرد.


کوین کاستنر، پس از شانزده سال زندگی مشترک در سال ۱۹۹۴ از همسرش سیدنی جدا شد. آن‌ها سه فرزند با هم داشتند. طبق حکم دادگاه، کوین کاستنر ۸۰ میلیون دلار به همسرش پرداخت ‌کرد.


دمی مور که پانزده سال از اشتون کوچر مسن‌تر است در سال ۲۰۱۲ تقاضای طلاق کرد. صدور حکم طلاق ۲ سال طول کشید. دلیل آن نحوه تقسیم ثروت مشترک ۲۲۰ میلیون دلاری آن‌ها بوده است.


هریسون فورد ستاره مشهور سینما پس از ۱۸ سال زندگی مشترک با ملیسا متیسون در سال ۲۰۰۴ از او جدا شد. این فیلمنامه‌نویس پس از جدایی از هریسون فورد ۸۵ میلیون دلار دریافت کرد.

منبع : دویچه وله


چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 10:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن