تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798328314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی دلونگی ایران


واضح آرشیو وب فارسی::

 

اگر می‌خواهید نمایندگی دلونگی ایران را بشناسید و محصولات این شرکت را با بهترین شرایط تهیه کنید، این مقاله برای شماست. تا انتهای مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه به شما بدهیم.



کمی درباره برند دلونگی

De Longhi S.p.A یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی ایتالیایی است که قدمت 121 ساله دارد. این شرکت برای اولین بار در سال 1904 در شهر ترویزو ایتالیا تاسیس شد. انواع گرم‌کننده‌ها و هواساز‌های قابل‌حمل از اولین تولیدات این شرکت بودند. به‌مرور زمان تولید انجام لوازم خانگی نیز در دستور کار قرار گرفت و این برند توانست جایگاه خودش را در بازار با همین عنوان تثبیت کند.

در سال 1380 خورشیدی دلونگی توانست مالکیت گروه کنوود انگلستان را به‌دست بیاورد. کارخانه‌های شرکت کنوود نیز در سراسر آسیا و خصوصا چین شعبه داشتند. همین موضوع باعث شد که دلونگی بتواند افزایش ظرفیت تولید دهند به بازار‌های این کشور‌ها نیز نگاه داشته باشد. امروز تولیدات شرکت دلونگی در بیش‌ از 75 کشور جهان به‌فروش می‌رسند.

چرا دلونگی در سراسر جهان محبوب است؟

دلونگی یکی از برند‌هایی است که در اکثر کشور‌های جهان مردم به‌دنبال نمایندگی‌اش هستند تا بتوانند محصولات مورد نیاز خود را از این برند تهیه کنند. دلیل محبوبیت هم چند مورد است. سابقه درخشان دلونگی در این سال‌های طولانی توانسته مشتریان را حفظ کند و باعث شود که این مشتریان قدیمی افراد جدیدی را به این کمپانی معرفی کنند. طراحی‌های این شرکت هوشمندانه و حرفه‌ای است.

کیفیت ساخت آن و متریال استفاده‌ شده در محصولات سطح بالایی دارد و باعث می‌شود که محصولات این شرکت عمری طولانی داشته باشند. ازسویی گارانتی دلونگی باعث می‌شود که خیال مشتریان از بابت تهیه محصولات این برند راحت باشد.



چگونه از داخل ایران دستگاه‌های دلونگی اصل تهیه کنیم؟

تهیه هر محصول اصلی از داخل ایران برای بسیاری از افراد کاری سخت است. به این دلیل که محصولات باکیفیت همواره خواهان زیادی دارند و همین هم سبب می‌شود تا سودجویان بخواهند محصولات تقلبی و کپی را به‌دست افرادی برسانند که به‌دنبال برند هستند. اما درباره برند دلونگی اوضاع فرق می‌کند.

نمایندگی دلونگی در ایران به‌شکل رسمی وجود دارد و تنها فروشگاهی است که افراد مختلف می‌توانند از آن محصولات این برند را با تضمین اصالت تهیه کنند. خدمات پس از فروش دلونگی را تنها می‌توان از این نمایندگی معتبر دریافت کرد و دیگر نگران هیچ‌چیز نبود. در ادامه همراه ما باشید تا درباره محصولات این نمایندگی بیشتر صحبت کنیم.

محصولات دلونگی در ایران

نمایندگی دلونگی در ایران محصولات متنوعی در این کمپانی را به‌فروش می‌رساند که علاقه‌مندان می‌توانند بسته به نیاز و علاقه خود هر کدام از آن‌ها به‌راحتی تهیه کنند. در ادامه درباره این محصولات، ویژگی‌ها و کارایی‌شان بیشتر به شما توضیح خواهیم داد.

اسپرسو ساز دلونگی

یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌ها در محصولات این برند، انواع اسپرسو ساز دلونگی است. اسپرسوسازهای این برند براساس نیاز مشتریان به زیربرند‌های مختلف تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام هم امکانات خاص خود را دارند. اولین دسته‌بندی دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک است. کاربرانی که دوست دارند با کمترین زحمت یک قهوه داغ داشته باشند گزینه اتوماتیک را انتخاب می‌کنند.

در بخش دوم شما باید به ظرفیت دستگاه نگاه کنید. بسیاری در مصارف خانگی با دستگاه‌های تک‌شات امورشان رفع می‌شود اما اگر مصرف بیشتری دارید می‌توانید از مدل‌های2شات استفاده کنید. تقریبا همه مدل‌های اسپرسوساز دارای نازل بخار هستند و می‌توانید از آن‌ها برای فوم‌دهی به شیر نیز کمک بگیرید.

اسپرسو ساز نسپرسو

نسپرسپو دستگاهی است که شما از پیچیدگی‌های اسپرسوساز‌های نسل قدیمی راحت خواهد کرد. اسپرسو ساز نسپرسو تنها با یک کمپسول خاص کار می‌کند که هر کسپول را باید برای یک شات قهوه استفاده کرد. معمولا افرادی که در روز اوقات فراغت کمی دارند یا صبح‌ها قهوه مصرف می‌کنند و باید سریع به دیگر امور خود برسند، از این دستگاه استفاده خواهند کرد.

کار با آن به‌شدت ساده و راحت است. تنها کافی‌است کپسول را در داخل دستگاه بگذارید و سپس غلظت و دیگر تنظیمات را یک‌بار مشخص کنید. حالا شما یک شات اسپرسو داغ دارید. برخی از مدل‌های دلونگی دارای نازل بخار هستند که می‌توان از آن‌ها برای تهیه لته و دیگر نوشیدنی‌ها استفاده کرد.

کپسول نسپرسو

همان‌طور که در بخش قبل توضیح دادیم دستگاه‌های نسپرسو برای این‌که بتوانند عملکرد خود را داشته باشند به چنین کپسول‌هایی نیاز دارند. خود این کپسول‌ها هم توسط برند‌های مختلفی در انواع مختلف تولید می‌شوند. تفاوت مدل‌های مختلف کپسول نسپرسو معمولا در نوع اسپرسویی است که ارائه می‌دهند و نمی‌توانند برای شما یک نوشیدنی برپایه قهوه جز اسپرسو تولید کنند.

گریل دلونگی

دستگاه گریل در واقع از 2 صفحه چدنی بزرگ ساخته شده که می‌تواند حرارت زیادی تولید کند. بر روی این صفحات شیار‌ها و برجستگی‌هایی وجود دارد که برای پخت‌وپز از آن‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان غذا و کباب‌های مختلفی درست کرد. گریل می‌تواند همانند یک باربیکیو برای شما کار کند. با این تفاوت که به ذغال احتیاج ندارد و دود هم نمی‌کند.

می‌توان از آن برای تهیه استیک و انواع کباب کمک گرفت. شما می‌توانید از طریق آن ساندویچ‌هایی که با نان تست تهیه می‌شود را گریل کنید اسنک بپزید. گریل دلونگی نیز محصولی از این شرکت است که همین امکانات را برای شما فراهم خواهد کرد. برای این دستگاه‌ها حتی می‌توان سینی وافل‌ساز تهیه کرد و به‌کمک آن‌ها وافل هم پخت.

چگونه از گروه ایران دلونگی، خرید اقساطی داشته باشیم؟

نمایندگی دلونگی ایران در خدمت شماست تا بتوانید خیلی راحت خرید اقساطی محصولات دلونگی را تجربه کنید. فرایند تهیه محصولات این برند به ‌قسطی از نمایندگی بسیار ساده است و در کمتر از یک هفته تمامی مراحل آن انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌خصوص تنها کاری که باید انجام دهید، مراجعه به وب‌سایت رسمی نمایندگی دلونگی در ایران است. خدمت خرید قسطی محصولات این شرکت برای اولین ‌بار به‌صورت انحصاری از تنها نمایندگی ایران ارائه می‌شود. پس فرصت را از دست ندهید و محصول مورد نیازتان را تهیه کنید.

جمع‌بندی

نمایندگی دلونگی ایران می‌تواند به شما کمک کند تا خیلی راحت بتوانید محصول مورد نظر خود را از کمپانی مطرح و محبوب دلونگی تهیه کنید و نگران اصل‌بودن کالا و گارانتی پس از فروش هم نباشید. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1418]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن