تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798292250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس


واضح آرشیو وب فارسی::

در حال حاضر یکی از بهترین پلتفرم‌هایی که امکانات زیادی را برای تریدرها فراهم کرده، صرافی بینگ ایکس است که فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده و دفتر مرکزی آن در کشور سنگاپور قرار دارد. با ثبت نام صرافی bingx، شما می‌توانید فعالیت‌های متعددی از جمله معامله فیوچرز، کپی تریدینگ، اسپات و ... را انجام دهید و علاوه‌بر بازار ارز دیجیتال، از بازار فارکس نیز بهره‌مند شوید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به‌طور کامل به آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس بپردازیم؛ چرا که مزیت بزرگ این صرافی نسبت به رقبا این است که کارمزد بسیار پایین‌تری دارد و بدون نگرانی از بابت تحریم‌ها می‌توانید به انجام معاملات مختلف بپردازید. ثبت نام در صرافی بینگ ایکس از طریق شماره تلفن و ایمیل امکان‌پذیر است که مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.



آموزش ثبت نام صرافی bingx با ایمیل

در آموزش ثبت نام در این صرافی به هر دو روش ثبت نام با ایمیل و شماره تلفن می‌پردازیم تا باتوجه به شرایط خود بتوانید از طریق یکی از این روش‌ها اقدام بفرمایید. البته توصیه ما به کاربران ساکن ایران این است که از روش ثبت نام با آدرس ایمیل استفاده کنند تا در آینده مشکلی ایجاد نشود. در صورت ثبت نام با شماره تلفن ممکن است ارسال پیامک از خارج از کشور به ایران با مشکلاتی همراه باشد که ورود کاربران به داخل حساب کاربری‌شان را محدود می‌کند. به‌علاوه، با استفاده از ثبت نام صرافی bingx با ایمیل همواره حساب شما در دسترس خواهد بود و تنها به اینترنت نیاز دارید.

برای ثبت نام در این صرافی از طریق آدرس ایمیل، طبق مراحل زیر عمل کنید:

برای ثبت نام در صرافی بینگ ایکس، بر گزینه Email کلیک کرده و آدرس ایمیل معتبر خود را در کادر Please enter email وارد کنید.

در این مرحله لازم است تا یک پسورد قوی برای حساب کاربری خود انتخاب کنید. پسورد شما باید شامل 8 تا 20 حرف، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی، اعداد و کارکترهای مختلف همچون @$%# باشد تا مورد تائید قرار بگیرد.

اکنون بر گزینه آبی رنگ Next کلیک کنید تا بتوانید وارد مرحله بعدی شوید.

یک کد تایید از طریق پلتفرم بینگ ایکس برای تائید ایمیل به آدرس ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

کد تایید را در کادر Please enter verification code وارد کنید. توجه داشته باشید که این کد فقط چند دقیقه اعتبار دارد.

بعد از افزودن کد تایید، روی گزینه آبی رنگ Register (ثبت‌نام) کلیک کنید.

حالا ثبت‌نام شما در پلتفرم بینگ ایکس به اتمام رسیده و می‌توانید باقی مراحل همچون احراز هویت، واریز و برداشت را انجام دهید.



آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس با شماره تلفن

برای ثبت نام صرافی bingx با شماره موبایل خود، ابتدا بر گزینه Phone کلیک کنید. سپس یکی از کد‌های کشوری که شماره همراه خود را دارید، انتخاب کنید و حالا، شماره خود را بدون صفر ابتدایی وارد کنید. به‌عنوان مثال، اگر شماره شما ۰۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ است، باید شماره ۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ را وارد کنید.

در فیلد بعدی، از یک گذرواژه معتبر که شامل 8 تا 20 حرف از حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد است، استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از کاراکترهای مخصوص مانند ❊#$٪& نیز استفاده کنید. توصیه می‌کنیم برای افزایش امنیت، یک گذرواژه سخت و قوی انتخاب کنید.

پس از کلیک روی دکمه Next، یک فیلد دیگر ظاهر می‌شود که باید کد تاییدی که برای شماره همراه شما ارسال شده است را وارد کنید. در صورت عدم دریافت کد، می‌توانید روی دکمه Resend کلیک کنید. بعد از وارد کردن کد تایید، ثبت‌نام شما در بینگ ایکس کامل می‌شود و می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

توجه: همانطور که بالاتر اشاره کردیم، برای کاربران ایرانی، توصیه می‌شود از روش ثبت‌نام ایمیلی استفاده کنند.



احراز هویت در صرافی بینگ ایکس چگونه است؟

بعد از به اتمام رسیدن ثبت نام صرافی bingx، اکنون می‌توانید نسبت به احراز هویت در این پلتفرم اقدام کنید تا بتوانید معاملات و سایر فعالیت‌های مورد نظر خود را انجام دهید. برای احراز هویت در بینگ ایکس همچون ثبت نام در این سایت، کافیست چند مرحله را طی کنید که به ترتیب، به‌صورت زیر است:

  • وارد پنل کاربری خود شوید و روی منوی شبیه آدمک در گوشه سمت راست رفته و روی منوی Identity Verification کلیک کنید.

  • صفحه‌ای با متن پذیرش قوانین و مقررات سایت را مشاهده می‌کنید: تیک تایید قوانین را زده و تایید کنید.

  • اکنون صفحه‌ای با عنوان IDENTITY DOCUMENT یا همان مدرک جهت احراز هویت را مشاهده می‌کنید. از قسمت Select issuing country کشور ایران را انتخاب کنید. اگر مدرک شناسایی شما از کشور دیگری است، همان کشور را انتخاب کنید.

  • از قسمت Choose your document type در صورت داشتن پاسپورت، تیک پاسپورت را زده و صفحه اول پاسپورت، بالا و پایین آن را آپلود کنید. در غیر این صورت، از کارت ملی خود جهت احراز هویت استفاده کنید که در ادامه توضیح می‌دهیم.

  • در این مرحله روی دکمه Next کلیک کنید. درصورتی‌که پاسپورت ندارید، از کارت ملی خود استفاده کنید؛ بنابراین، Id card را انتخاب کرده و صفحه رو (Upload the front of your document) و پشت (Upload the back of your document) کارت ملی خود را در قسمت‌های مربوطه آپلود کنید.

  • اکنون روی دکمه Next کلیک کنید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود که با دوربین سلفی خود احراز هویت کنید، کافیست سر خود را همان‌طور که می‌گوید تکان دهید تا احراز هویت چهره شما تکمیل شود، برای شروع روی Im ready کلیک کنید.

  • پس از انجام مرحله بالا، احراز هویت شما تکمیل شده و باید منتظر بمانید تا نتیجه بررسی به ایمیل شما ارسال شود و همچنین در صورت تایید وریفای، در پنل کاربری شما در قسمت Identity Verification عبارت Your KYC has been Approved نوشته خواهد شد.

فرایند تائید احراز هویت معمولا بین یک ساعت تا حداکثر ۷۲ ساعت زمان می‌برد. همچنین درصورتی‌که از اپلیکیشن موبایل آن استفاده می‌کنید، در صورت تایید وریفای، داخل منو Verification عبارت Verified نوشته شده است. البته، امکان ثبت نام صرافی bingx بدون احراز هویت نیز وجود دارد؛ اما مهم‌ترین محدودیتی که دارد، این است که روزانه بیش از 50 هزار دلار نمی‌توان برداشت کرد و برای خیلی‌ها عدد بزرگی است؛ اما اگر می‌خواهید از تمامی امکانات پلتفرم بینگ ایکس استفاده کنید و امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید، احراز هویت در این پلتفرم به شدت توصیه می‌شود.



آموزش ثبت نام صرافی bingx به زبان فارسی

می‌توانید تمامی مراحل آموزش ثبت نام صرافی bingx را به زبان فارسی نیز به انجام برسانید؛ چرا که این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و فرایند ثبت نام را برای کاربران ایرانی راحت‌تر کرده است. مراحل ثبت نام در بینگ ایکس به زبان فارسی همانند مراحلی است که بالاتر به‌طور کامل توضیح دادیم؛ اما برای تغییر زبان سایت، باید روی دایره‌ای که در سمت راست و بالای صفحه اصلی وجود دارد، کلیک کنید.

پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود، مربوط به انتخاب زبان در صرافی بینگ ایکس است. شما برای تغییر زبان سایت از انگلیسی به فارسی باید زبان فارسی را انتخاب کنید. اکنون زبان سایت bingx به فارسی تغییر پیدا خواهد کرد. در ادامه می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر، برای ثبت نام صرافی bingx اقدام کنید:

  • ثبت‌نام و ورود با آدرس ایمیل معتبر

  • ثبت‌نام و ورود با شماره موبایل معتبر

آیا صرافی بینگ ایکس برای کاربران ایرانی فیلتر است؟

خوشبختانه، صرافی بینگ ایکس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال متمرکز خارجی است که با وجود تحریم‌های بین‌المللی، به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد و مزایای زیادی را نیز برای آن‌ها فراهم کرده است:

  • فرایند احراز هویت در بینگ ایکس اجباری نیست؛ ولی در صورت تمایل، کاربران ایرانی می‌توانند هویت خود را تایید کنند.

  • واحد پشتیبانی بینگ ایکس در هر لحظه از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به کاربران ایرانی است.

  • حتی با استفاده از آی‌ پی ایرانی، خطر مسدود شدن برای کاربران وجود ندارد.

  • استفاده از آی‌ پی ثابت در بینگ ایکس الزامی نیست.

  • بینگ ایکس از 18 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند، از جمله فارسی.

  • این صرافی در رتبه‌بندی‌های کوین گکو و کوین مارکت کپ جایگاه بالایی دارد.

  • بینگ ایکس خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد که تقریبا تمام نیازهای کاربران در بازار کریپتو،  حتی برخی از نیازهای آن‌ها در بازارهای فارکس و مشتقات آن را نیز پوشش می‌دهد.

باتوجه به این موارد، دنیای کریپتو برای کاربران ایرانی هنوز هم فرصت‌هایی دارد و صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین گزینه‌هاست که با ثبت نام صرافی bingx به راحتی می‌توانید به اکثر این خدمات دست پیدا کنید.



انواع کارمزد در صرافی بینگ ایکس

علاوه‌بر اینکه ثبت نام صرافی bingx بسیار راحت است و محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارد، کارمزدهای آن نیز بسیار پایین است. دررابطه‌با ترید و فعالیت در بازار ارز دیجیتال، کارمزد بخش اساسی از این فعالیت‌هاست و به‌علاوه، تاثیر چشمگیری بر میزان سوددهی یا ضرردهی یک تراکنش می‌تواند داشته باشد. ممکن است شما بهترین صرافی را برای معاملات خود انتخاب کرده باشید و توانسته باشید ارز دیجیتال مورد نظر خود را به خوبی ردیابی و انتخاب کنید؛ اما بدون توجه به کارمزدها و کمیسیون‌های هر پلتفرم، قطعا به سودآوری که باید برسید، نخواهید رسید و بخشی از سود خود را به دلیل کارمزدهای بالا از دست می‌دهید.

موضوع دیگری که دررابطه‌با صرافی بینگ ایکس باید مورد توجه قرار بگیرد، کارمزدهای این پلتفرم بر اساس نوع معاملاتی است که هر کاربر انجام می‌دهد. صرافی بینگ ایکس همچون صرافی‌های مشابه، برای هر کدام از انواع معاملات ارزهای دیجیتال، کارمزد مشخص و منحصربه‌فردی دارد که برای هر معامله اعمال می‌شوند.

از این رو، انواع کارمزدهایی که بسته به نوع معاملات در صرافی بینگ ایکس اعمال می‌شوند، به شرح زیر است:

  • کارمزد Spot Trading (معاملات اسپات)

  • کارمزد Withdrawal (برداشت)

  • کارمزد Standard Futures (معاملات فیوچرز استاندارد)

  • کارمزد Perpetual Futures (معاملات فیوچرز پرپچوال)

  • کارمزد Conversion (تبدیل ارز)

چگونه گوگل اتنتیکیتور را در پلتفرم bingx فعال کنیم؟

جهت بهبود امنیت حساب کاربری خود و اطمینان از امکان خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در bingx بدون نگرانی، لازم است که اقدام به فعال‌سازی کد تایید دو مرحله‌ای کنید. این کد به‌عنوان یک رمز پویا عمل می‌کند که هر دقیقه یکبار در اپلیکیشن اتنتیکیتور تولید می‌شود و رمز قبلی غیرفعال می‌شود. این اقدام به همراه پسورد اصلی، امنیت حساب کاربری شما را پس از ثبت نام صرافی bingx تضمین می‌کند.

برای فعال‌سازی کد تایید دومرحله‌ای، به مراحل زیر توجه کنید:

  • ابتدا از اپلیکیشن بازار یا گوگل ‌پلی برای گوشی‌های اندرویدی و از اپ ‌استور برای گوشی‌های iOS، اپلیکیشن Google Authenticator را دانلود و نصب کنید.

  • وارد حساب کاربری خود در bingx شوید و به بخش "Account & Security" رفته و سپس در "Security Center" روی گزینه "Google verification" کلیک کنید.

  • در اینجا، روی دکمه "link" مقابل گزینه‌ Google verification کلیک کنید.

  • بعد از آن، یک کد QR نمایش داده می‌شود که باید آن را در اپلیکیشن Google Authenticator اسکن کنید یا کد موجود را دریافت و در اپلیکیشن وارد کنید.

  • پس از افزودن حساب به اپلیکیشن برای افزایش امنیت ثبت نام صرافی bingx، یک کد شش رقمی یکبار مصرف نمایش داده می‌شود که هر ۳۰ ثانیه تغییر می‌کند.

  • لازم است که این کد را در یک مکان امن ذخیره کنید؛ زیرا در صورت نیاز به دسترسی به حساب خود از دستگاه دیگر، نیاز به این کد دارید.

  • در نهایت، کد تاییدی که از اپلیکیشن دریافت کرده‌اید را در فیلد مربوطه وارد کنید و سپس دکمه "Submit" را بزنید تا امکان ورود دومرحله‌ای بر حساب شما فعال شود.

با انجام این مراحل، امنیت حساب کاربری شما در bingx بهبود یافته و شما می‌توانید با آرامش بیشتری از خدمات آن استفاده کنید.



کلام آخر

پلتفرم بینگ ایکس، بزرگ‌ترین پلتفرم کپی تریدینگ با پشتیبانی از زبان فارسی است که حتی می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی فارسی آن در تلگرام بپرسید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

به‌علاوه، امکان اتصال به تریدینگ ویو که یک سایت بسیار مهم با ابزارهای بینظیر است نیز وجود دارد و شما می‌توانید به معاملات فارکس، ارز دیجیتال و طلا هم در این پلتفرم بپردازید. کارمزد معاملات در پلتفرم بینگ ایکس بسیار پایین بوده و میانگین آن حدود 0.04 درصد است. باتوجه به اینکه در این مقاله تلاش کردیم تا آموزش ثبت نام صرافی bingx را به‌صورت مرحله به مرحله توضیح دهیم، می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت bingxiran.io مراجعه فرمایید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن