تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799166492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قوانین خاص دبی که قبل از سفر باید بدانید


واضح آرشیو وب فارسی::


قوانین خاص دبی کدامند؟ دبی از جمله شهرهای زیبای امارات است که در کمترین زمان ممکن پیشرفت کرده و به یکی از مراکز مهم تجاری و توریستی در این شهر تبدیل شد. هرساله هزاران گردشگر با رزرو بهترین هتل‌های دبی مانند هتل جوورا دبی به این شهر سفر می‌کنند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که دبی یک شهر آزاد بوده و در آن هرکاری می‌توانند انجام دهند؛ این تصور کاملاً اشتباه بوده و این شهر نیز مانند سایر شهرهای جهان قوانین مخصوص به خود را دارد که هم مردم آن و هم گردشگران باید این قوانین را رعایت کنند. در ادامه این مقاله به بررسی این قوانین می‌پردازیم.



بررسی قوانین خاص دبی

شهر دبی دارای قوانین خاصی است که برای رفاه، امنیت و آرامش گردشگران و ساکنین آن وضع شده است. با توجه به ورود تعداد زیاد گردشگر به این شهر، این قوانین از ایجاد هرگونه مشکل احتمالی جلوگیری می‌کند. مهمترین این قوانین عبارت‌انداز:

وضع قانون برای ورود به شهر دبی

برای ورود به شهر دبی قبل از هر چیز باید پاسپورت و ویزا را همراه خود داشته تا برای بازرسان محرز شود که شما چه شخصی هستید و به‌صورت غیر قانونی وارد شهر دبی نشده‌اید. در صورت نداشتن ویزا نمی‌توانید وارد دبی شده و در صورت ورود غیر قانونی مجازات و حتی دیپورت خواهید شد. پس هیچ‌گاه بدون داشتن پاسپورت و به‌طور غیر قانونی به این شهر نروید؛ زیرا پشیمان خواهید شد.

عدم حمل داروهای مختلف

حمل داروهای مختلف بدون مجوز از دیگر ممنوعات قانونی است که حتماً باید در سفر به دبی به آن توجه کنید. تصور نکنید که منظور دارو برای بیماری‌های خاص و ارثی است؛ حتی داشتن یک قرص سرماخوردگی ساده بدون مجوز، جرم محسوب شده و زیر پانهادن قوانین دبی به‌شمار می‌رود.



عدم حمل کالاهای ممنوعه

هنگامی که اسم کالاهای ممنوعه به میان می‌آید؛ بسیاری از افراد تصور می‌کنند که منظور مواد مخدر، اجناس عتیقه و... است. این تصور نیز کاملاً اشتباه است و حتی اگر شما نوشته و یا تصویری را با خود حمل کنید که برعلیه ارزش‌های دین اسلام باشد؛ برخلاف قوانین دبی عمل کرده‌اید و ممکن است که جریمه شوید. پول‌های تقلبیف مواد مخدر، اجناس عتیقه، ابزارآلات سحر و جادو و ... از دیگر کالاهای ممنوعه‌ای هستند که در صورت حمل آن‌ها به دردسر خواهید افتاد.

قوانین خاص در زمینه غذا

ورود بعضی از غذاها به شهر دبی ممنوع بوده و همچنین، مقادیر زیاد مواد غذایی را نمی‌توانید همراه خود به دبی ببرید. در صورت استفاده از کنسروهای غذایی، تنها مجاز به بردن چند کنسرو هستید و همین چند کنسرو نیز به‌طور دقیق بررسی خواهند شد. حمل سیگار تا یک مقدار مشخص مجاز است. هنگام گرفتن بلیط دبی حتماً از آزانس مسافرتی درباره مواد غذایی ممنوع در این کشور سوال کنید.

قوانین خاص دبی در پوشش

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که پوشش در دبی کاملاً آزاد بوده و ان‌ها هر لباسی را که بخواهند می‌توانند بپوشند؛ این تصور نیز اشتباه است. دبی یک کشور مسلمان‌نشین بوده و مردم و دولت آن به اعتقادات مذهبی خود بسیار پایبند هستند. به همین دلیل، شما نمی‌توانید هر لباسی را در این شهر بپوشید. به‌عنوان مثال تنها در کلاب‌ها و تفرجگاه‌ها می‌توانید لباس‌های خیلی باز را پوشیده و با پوشش کم ظاهر شوید. اما در مکان‌های عمومی و سطح خیابان‌ها باید حتماً لباس شما شانه‌هایتان و همچنین، حداقل زانو را بپوشاند.

رزرو هتل بدون داشتن شرایط قانونی

رزرو اتاق در یک هتل و یا سایر مکان‌های اقامتی برای زوج‌هایی بدون مدرک رسمی ازدواج ممنوع است. همچنینف به افراد زیر 18 سال نیز اتاق در هتل و یا سایر مکان‌های اقامتی اجاره داده نمی‌شود.

ابراز علاقه در دبی

از نظر پلیس دبی انجام رفتارهای رمانتیک و عاشقانه برای افراد در حضور مردم ممنوع محسوب می‌شود. همچنین، بلند کردن صدای موسیقی و رقصیدن در خیابان و انجام حرکات جلف نیز ممنوع بوده و در صورت مشاهده پلیس مجازات به دنبال دارد.

رزرو هتل جوورا دبی در فلای تودی

هتل جوورا در دبی یکی از مقصدهای محبوب برای مسافران است. با موقعیت مرکزی و امکانات برجسته، این هتل انتخاب مناسبی برای اقامت در دبی است. اتاق‌های شیک و مدرن، رستوران‌های با منوی متنوع، استخرهای زیبا، و سرویس‌های ویژه برای مهمانان، از ویژگی‌های برجسته هتل جوورا هستند. به علاوه، این هتل از دسترسی آسان به اماکن دیدنی و مراکز خرید معروف در دبی برخوردار است.

برای رزرو هتل خارجی با وب‌سایت فلای تودی می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید و از قسمت رزرواسیون، تاریخ مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید نوع اتاق و تعداد اتاق‌های مورد نیاز خود را انتخاب کرده و اطلاعات مسافران خود را وارد نمایید. سپس با ادامه مراحل رزرو، می‌توانید ترتیبات پرداخت را انجام داده و رزرو خود را نهایی کنید. رزرو هتل های دبی در فلای تودی را با بهترین قیمت انجام دهید.

سخن آخر

سفر به شهر زیبای دبی برای شما اوقات زیبا و لذت‌بخشی رقم می‌زند. در این شهر علاوه‌برجاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری زیادی مانند برج خلیفه، نخل دبی و... وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آن لذت ببرند. با این وجود در سفر به این کشور باید قوانین خاصی را رعایت کنید؛ در غیر این صورت به دردسر خواهید افتاد. در این مقاله قوانین خاص دبی بیان شدند؛ امیدواریم شما عزیزان با خواندن این مقاله اطلاعات لازم در این زمینه را به دست آورید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن