تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798264406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه از بندرعباس به چابهار برویم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

تعداد زیادی از افراد در فصل‌های پاییز و زمستان به شهر زیبای بندرعباس مرکز استان هرمزگان و بندر چابهار در جنوب استان سیستان‌وبلوچستان سفر می‌کنند؛ زیرا مناطق جنوبی کشور در فصول سرد سال آب‌وهوای مطبوع و بهاری دارند. گردشگران بعد از بازدید از جاهای دیدنی بندرعباس با روش‌های مختلف راهی چابهار می‌شوند و با اقامت در یکی از بهترین هتل های چابهار از جاهای دیدنی مانند ساحل صخره‌ای، تالاب لیپار، جنگل حرا، کوه‌های مریخی و غیره بازدید می‌کنند. در این مطلب روش‌های سفر از بندرعباس به چابهار را توضیح خواهیم داد.



آشنایی با روش‌های سفر از بندرعباس به چابهار

مسافت بین بندرعباس تا چابهار نسبتا طولانی است. برای طی کردن این مسافت می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید‌.‌ این روش‌ها شامل موارد زیر است:

سفر از بندرعباس به چابهار با استفاده از خودروی شخصی

برای سفر زمینی از بندرعباس به سمت چابهار دو مسیر مختلف پیش روی گردشگران است. آن‌ها در مسیر اول باید 683 کیلومتر و در مسیر دوم 861 کیلومتر را طی کنند. عواملی مانند امنیت بیشتر، کم‌خطر بودن و مسافت کوتاه‌تر باعث شده است که اغلب مسافران مسیر اول را برای سفر زمینی خود انتخاب کنند‌. این مسیر از بزرگراه شهید رجایی واقع در شمال شرقی بندرعباس آغاز می‌شود‌.

با رسیدن به انتهای بزرگراه برای وارد شدن به بزرگراه بندرعباس- زاهدان ابتدا باید وارد جاده بندرعباس- میناب شوید. با مشاهده تابلوی جاده 91 از دوربرگردان اول برگردید و وارد جاده بندرعباس-چابهار شوید. بعد از این که از شهر میناب عبور کردید به چابهار می‌رسید. طی کردن مسیر 683 کیلومتری بندرعباس به چابهار با خودروی شخصی بین 8 الی 10 ساعت طول می‌کشد.

در سفر با خودروی شخصی لازم است که چند نکته را رعایت کنید. با توجه به طولانی بودن مسیر برای جلوگیری از خستگی سعی کنید دو راننده به همراه داشته باشید تا با خستگی یکی از آن‌ها نفر بعدی جایگزین او شود. عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب و لباس مناسب به همراه داشته باشید‌. قبل از شروع سفر خودروی خود را به یک تعمیرگاه معتبر ببرید تا از سالم بودن قسمت‌های مختلف آن مطمئن شوید‌. اگر تجربه رانندگی در مسیرهای طولانی را ندارید، برای حفظ امنیت خود و همراهانتان سفر با اتوبوس را انتخاب کنید.

سفر از بندرعباس به چابهار با استفاده از اتوبوس

با توجه به طولانی بودن مسافت بین بندرعباس تا چابهار رانندگی در این مسیر برای اکثر افراد خسته‌کننده است، به همین دلیل ترجیح می‌دهند که از روش سفر با اتوبوس استفاده کنند. امروزه اتوبوس‌های VIP از امکانات خوب و باکیفیتی برخوردار هستند و سفر با آن‌ها راحت‌تر است؛ اما قیمت بلیط آن‌ها از اتوبوس‌های معمولی بیشتر است. ترمینال چابهار درست در ورودی این شهر زیبا ساخته شده است و به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مسافران است. بعد از این‌که وارد ترمینال مسافربری چابهار شدید، می‌توانید با استفاده از تاکسی‌های مستقر در پایانه به تمام نقاط شهر دسترسی داشته باشید.



سفر از بندرعباس به چابهار با استفاده از هواپیما

یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های سفر از بندرعباس به سمت چابهار سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما است. در سفر با هواپیما مانند سفر با خودروی شخصی و اتوبوس مدت زیادی را در مسیر نخواهید بود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون خستگی به مقصد می‌رسید. مهم‌ترین مزیت سفر با هواپیما این است که گردشگران برای گشت‌وگذار در چابهار و بازدید از جاهای دیدنی این شهر منحصربه‌فرد فرصت بیشتری خواهند داشت. به این نکته مهم توجه داشته باشید که در چابهار فرودگاهی وجود ندارد و هواپیما در فرودگاه شهرستان کنارک به زمین می‌نشیند. مسیر بین کنارک تا چابهار را می‌توانید با تاکسی‌های مستقر در فرودگاه طی کنید و بعد از 45 دقیقه به مقصد نهایی یعنی چابهار برسید.

معرفی بهترین هتل‌ های چابهار از نظر مسافران

بعد از این‌که یکی از روش‌های سفر به چابهار را انتخاب کردید، باید برای رزرو یکی از بهترین هتل‌ های این شهر نیز اقدام کنید تا با اقامت در هتل مورد نظر خود سفری به یادماندنی و لذت‌بخش را تجربه کنید. در ادامه با تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین هتل های چابهار از نظر مسافران آشنا خواهید شد:

هتل پنج ستاره لیپار

هتل پنج ستاره سدس

هتل چهار ستاره بین‌المللی لاله

هتل چهار ستاره بین‌المللی فردوس

هتل چهار ستاره شاهان

هتل سه ستاره آذین

هتل سه ستاره ونوس

برای بهره‌مندی از لوکس‌ترین امکانات رفاهی و خدمات باکیفیت هتل‌ های پنج ستاره و چهار ستاره گزینه مناسبی هستند؛ اما برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر می‌توانید یکی از هتل های سه ستاره چابهار را برای اقامت خود انتخاب کنید.



آشنایی با جاهای دیدنی معروف چابهار

جاهای دیدنی چابهار آن‌قدر زیبا و منحصربه‌فرد هستند که نظیر آن‌ها را در هیچ کجای ایران نمی‌توان مشاهده کرد‌. معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بندر چابهار شامل موارد زیر است:

کوه‌های مریخی

دریاچه صورتی لیپار

پارک سنگی لیپار

غارهای سه‌گانه تیس

جنگل حرا در خلیج گواتر

روستای زیبای گواتر

باغ گیاه‌شناسی چابهار

کوه گل افشان

خلیج گواتر

روستای درک

منطقه حفاظت‌شده گاندو

درخت مکرزن

خلیج پزم

ساحل صخره‌ای

قلعه تیس قلعه پرتغالی‌ها

قلعه پیروز گت

موزه محلی چابهار

گورستان جن تیس

قدمگاه خضر نبی

مسجد جامع تیس

ساختمان قدیمی تلگرافخانه چابهار

اسکله‌های چابهار

و غیره

اکثر هتل های چابهار در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری این شهر احداث شده‌اند تا گردشگران به‌راحتی بتوانند از جاهای دیدنی مورد علاقه خود بازدید کنند.

خرید بلیط هواپیما و رزرو بهترین هتل های چابهار در فلای تودی

در این مطلب روش‌های مختلف سفر به چابهار شامل سفر با خودروی شخصی، سفر با اتوبوس و سفر با هواپیما را معرفی کردیم و در ادامه به معرفی بهترین هتل ها و جاذبه‌های دیدنی طبیعی و تاریخی این شهر پرداختیم. اگر برای مسافرت به چابهار سفر با هواپیما را انتخاب کردید، برای خرید بلیط هواپیما می‌توانید به سایت فلای تودی معتبرترین و ارزان‌ترین مرجع آنلاین خدمات گردشگری ایران مراجعه کنید و در تاریخ مورد‌نظر خود ارزان‌ ترین بلیط قطار یا هواپیما را بخرید.

برای خرید بلیط هواپیما ابتدا وارد سایت فلای تودی شوید و از بخش منو گزینه پرواز را انتخاب کنید. بعد از کلیک روی گزینه پرواز داخلی و مشخص کردن نوع بلیط و کلاس پرواز در بخش مبدا بندرعباس و در بخش مقصد چابهار را وارد کنید. بعد از وارد کردن تاریخ سفر و تعداد مسافران روی گزینه جستجو کلیک کنید تا بلیط‌های هواپیما طبق درخواست شما به نمایش در بیاید. بعد از مقایسه قیمت بلیط‌ها و انتخاب بلیط مورد نظر خود، اطلاعات مسافران را وارد و هزینه بلیط‌ها را به صورت آنلاین پرداخت کنید. در این سایت همزمان با خرید بلیط، امکان رزرو بهترین هتل های چابهار نیز وجود دارد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1092]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن