تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798323685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلیغات محیطی با بروشور


واضح آرشیو وب فارسی::


تبلیغات محیطی با استفاده از بروشورها یک روش موثر برای جذب توجه مخاطبان هست. بروشورها، معمولاً به صورت برگه‌ های کوچک چاپ میشن و اطلاعات، تصاویر و طرح‌ های تبلیغی رو در بر میگیرن. در نهایت به شکل مناسب در مکان ‌های مختلفی نظیر فروشگاه ‌ها،مراکز خرید، رستوران‌ ها، هتل ‌ها، دفاتر گردشگری و مکان ‌های عمومی توزیع میشن. 

هزینه چاپ بروشور معمولاً شامل اطلاعاتی نظیر محصولات و خدمات، تخفیف ‌ها، برنامه ‌ها و رویدادها، معرفی کسب و کار و اطلاعات تماس هستن. در واقع تبلیغ‌ کنندگان با ارائه بروشورها، اطلاعات مربوط به کسب و کار یا محصولات شون رو به مخاطبان منتقل میکنن. بنابراین طراحی جذاب و حرفه ‌ای بروشورها، همراه با استفاده از تصاویر گرافیکی، نقشه ‌ها، واژه‌ های کوتاه و جملات متناسب میتونه تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان داشته باشد.

با توجه به نیاز خود به سفارش بروشور، شما میتونید به وب سایت چاپ کوثر پرینت مراجعه کنید. کوثر پرینت یک مرکز معتبر در زمینه چاپ و ارائه خدمات چاپی هست که با تجربه و تکنولوژی مدرن خود، خدمات چاپ با کیفیت و حرفه ‌ای را به مشتریان ارائه میده.

یکی از مزیت‌ های بارز چاپ کوثر پرینت نسبت به مراکزی مانند ایران کهن و چاپ متین، سرعت بالا و به موقع اجرای سفارش شماست. بدان معنا که شما میتونید سفارش تون در بازه زمانی کوتاه تحویل بگیرید.

 وب سایت چاپ کوثر پرینت اطلاعاتی درباره نحوه سفارش بروشور، انواع کاغذ و تکنولوژی چاپ، انداز ه‌ها، تعداد صفحات، قیمت ‌ها و جزئیات دیگر مربوط به سفارش رو در اختیار شما قرار میده. همچنین، شما میتونید از طریق چت آنلاین یا شماره تماس موجود در سایت با تیم پشتیبانی آنها در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید. تیم پشتیبانی نیز در مورد مراحل سفارش، زمان تحویل و سایر جزئیات شما رو راهنمایی خواهند کرد.

انواع مدل های چاپ عکس روی تخته شاسی



چاپ تخته شاسی یک روش محبوب برای نمایش و ارائه عکس ‌هاست. در این روش، عکس شما روی تخته ای با کیفیت بالا چاپ میشه و در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیره.  چاپ روی تخته شاسی در مدل های مختلفی انجام میشه که در ادامه آنها را لیست کرده ایم: 

1. چاپ ساده

 در این مدل، عکس مستقیماً بر روی تخته شاسی چاپ میشه بدون افزودن هیچگونه قاب یا حاشیه ‌ای. این روش برای نمایش زیبایی خود عکس هستش و به عنوان یک قطعه هنری به حساب میاد.

2. تخته شاسی با قاب 

در این مدل، عکس روی تخته شاسی چاپ شده و سپس در یک قاب چوبی یا فلزی قرار میگیره. این قاب میتونه باعث افزایش جلوه و جذابیت عکس بشه و به آن شکوه و نمای خاصی ببخشد. قاب به عنوان یک حفاظ دور عکس هم عمل میکنه.

3. چاپ چند تکه

در این مدل، عکس به چند قسمت کوچکتر تقسیم شده و هر قسمت روی تخته شاسی جداگانه چاپ میشه. سپس این قسمت ‌ها رو میتوان در کنار یکدیگر بر روی دیوار قرار داد تا یک تصویر کامل تشکیل شود. این روش برای ایجاد اثر بزرگتر، برجسته و زیبا از عکس استفاده میشه و در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار طرفدار داره.

چاپ کتاب با افست



برای پیدا کردن قیمت چاپ افست، یکی از رایج ‌ترین و پرکاربردترین روش ‌های چاپ کتاب هست. در این روش چاپ ، تصویر ابتدا روی یک صفحه فلزی که معمولاً از آلومینیوم ساخته شده، ایجاد میشه. سپس صفحه با یک لایه جوهر پوشونده میشه به طوری که جوهر اضافی از روی نواحی غیر تصویر پاک میگردد. سپس صفحه فلزی به یک پتو لاستیکی منتقل میشه که تصویر رو سطح مورد نظر مثل کاغذ چاپ کنه. مزیت ‌های اصلی چاپ افست عبارتند از:

1. کیفیت بالا: چاپ افست به دلیل استفاده از صفحات فلزی و تجهیزات پیشرفته، کیفیت بالایی در چاپ کتاب ‌ها ارائه میده. تمام جزئیات، رنگ ‌ها و نقوش به دقت بر روی صفحات کتاب چاپ میشن.

2. قابلیت تولید بزرگ: چاپ افست امکان تولید کتاب ‌های بزرگتر و بیشتر رو فراهم میکنه. با آماده سازی یکباره دستگاه چاپ و تنظیم آن، میتوان تعداد زیادی کتاب رو به صورت همزمان چاپ کرد.

3. قیمت مناسب در حجم بزرگ: هنگامی که تعداد کتاب‌ های مورد نیاز بسیار زیاده، چاپ افست به دلیل عملیات چاپ گسترده و استفاده از ماشین ‌آلات خودکار، قیمت مناسب ‌تری نسبت به سایر روش ‌ها ارائه میده.

4. پایداری و ماندگاری: چاپ افست به دلیل استفاده از جوهر و کاغذ با کیفیت، کتاب ‌هایی با پایداری و ماندگاری بالا ارائه میده. صفحات کتاب به مدت طولانی مقاومت خوبی در برابر رطوبت، حرارت و سایر شرایط آب و هوایی دارند.

خلاصه مقاله

چاپ افست یه روش بسیار مناسب برای تولید حجم بالای کتاب هست. این روش امکان استفاده از انواع کاغذها، رنگ ‌ها و جزئیات دقیق در چاپ رو فراهم میکنه. همچنین، با استفاده از چاپ افست، میتوان چاپ کتاب ‌ها با تعداد صفحات زیاد و ترتیب صفحه ‌بندی پیچیده رو به صورت مقرون به صرفه انجام داد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 858]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن