تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799167789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا دماوند برای خریداری زمین مناسب است؟


واضح آرشیو وب فارسی::

 



دماوند یکی از شهرهای استان تهران است که با آب و هوای خوب و جاهای دیدنی مختلف شناخته می‌شود. دماوند در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده است و دارای طبیعت جذاب و منحصر به فردی است. همچنین چشم اندازهای زیبا از قله دماوند، این منطقه را به مقصدی برای گردشگران تبدیل نموده است.

در سال‌های اخیر به دلیل معروفیت و محبوبیت این منطقه، توجه بسیاری از سرمایه گذاران نیز به خرید زمین در دماوند جلب شده است. دماوند شهر مستعد رشدی است و به خاطر آب و هوای بی‌نظیر خود در بین مردم محبوب است. همچنین آرامش و سر و صدای کم، باعث شده تا افرادی که از شلوغی تهران ناراضی هستند، جذب شهر دماوند شوند. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایل خرید زمین در دماوند می‌پردازیم.

مهم‌ترین دلایل خرید زمین در دماوند

دماوند دارای رودخانه‌های متعدد بوده و قسمت زیادی از آن را طبیعت بکر این شهر تشکیل داده است. این موارد در کنار کوهستانی بودن شهر دماوند باعث شده تا آب و هوای این شهر بسیار مطلوب باشد به خصوص برای کسانی که در تهران زندگی می‌کنند. به همین دلیل است که افراد زیادی رو به خرید خانه، ملک و ویلا در شهر دماوند آورده‌اند. محبوبیت این شهر در بین مردم سبب شده تا این شهر رشد بسیار خوبی را تجربه کند و سرمایه گذاران بسیاری هم به خرید زمین و خانه در دماوند روی بیاورند.

همچنین یکی دیگر از دلایل خرید زمین در دماوند و سرمایه گذاری در آن، قیمت مناسب خانه و ملک در این شهر است. علاوه بر این، شهر دماوند از امکانات رفاهی، درمانی، تفریحی و آموزشی کاملی برخوردار است و شرایط مطلوبی دارد. همین موضوعات باعث شده تا بسیاری از مردم زندگی در شهر دماوند را به زندگی در شهر شلوغ و پر دغدغه‌ای مانند تهران ترجیح دهند. دماوند شهری بسیار آرام و بی‌سر و صداست و نسبت به تهران شهر خلوت‌تری است. بسیاری از افرادی که دوست دارند در محیط آرام‌تری زندگی کنند، به خرید ملک و زمین در شهر دماوند می‌آورند.

بهترین منطقه دماوند برای خرید ملک

قطعا آب و هوای مناسب و طبیعت بکر می‌تواند یکی از دلایل خرید زمین و خرید ویلا در دماوند باشد. داشتن ملک در دماوند می‌تواند تجربه‌ای بی نظیر از زندگی در یک شهر آرام را برای شما به ارمغال بیاورد. برخی مناطق دماوند از امکانات رفاهی بهتری برخوردار هستند و به شهر تهران نیز نزدیک‌تر هستند. این مناطق برای افرادی که به زندگی در تهران عادت دارند یا محل کارشان در تهران قرار دارد بسیار مناسب هستند. در ادامه به معرفی بهترین منطقه دماوند برای خرید ملک می‌پردازیم.



گیلاوند

گیلاوند یکی از مقاصد گردشگری جذاب شهر دماوند محسوب می‌شود. این منطقه از آب و هوای معتدل و طبیعتی خیره کننده برخوردار است و به عنوان یکی از بهترین مناطق برای خرید ویلا در دماوند شناخته می‌شود. همچنین به دلیل فاصله کم تا تهران، جایی مناسب برای رهایی از زندگی شلوغ شهری است؛ به خصوص برای افرادی که محل کارشان داخل تهران است.

آینه ورزان

آینه ورزان در 60 کیلومتری شرق تهران واقع شده است. این منطقه از جاذبه‌های طبیعی و طبیعت بکری برخوردار است. شما از تهران تنها با چند ساعت رانندگی به این منطقه خواهید رسید. تمام این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که منطقه آینه ورزان یکی از انتخاب‌های مناسب برای خرید ملک در دماوند باشد.

جابان

جابان در قسمت جنوبی رشته کوه البرز واقع شده و در نزدیکی آینه ورزان قرار دارد. اگر به مناطق کوهستانی و آب و هوای آن علاقه دارید، منطقه جابان بهترین انتخاب برای شماست. ملک و زمین در این منطقه قیمت مناسبی دارد.

خسروان

خسروان یکی از بهترین مناطق در دماوند است. خسروان یکی از سرسبزترین نقاط دماوند بوده و با فیروزکوه، جابان و آینه ورزان همجوار است. این منطقه دسترسی بسیار خوبی داشته و زمین و ملک در آن قیمت مناسبی دارند. همین دلایل سبب شده تا منطقه خسروان به عنوان یکی از بهترین مناطق دماوند برای خرید ملک شناخته شود.

سخن پایانی

شهر دماوند همواره به آب و هوای بی‌نظیرش معروف بوده است. این شهر یکی از شهرهای استان تهران است که در سال‌های اخیر، با داشتن طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مختلف، به مقصد جذابی برای گردشگری تبدیل شده است. همچنین امکانات رفاهی، درمانی، تفریحی و آموزشی کاملی برای این شهر در نظر گرفته شده است. به تمام موارد بالا می‌توان آرامش و دوری از ترافیک و شلوغی تهران را نیز اضافه نمود.

تمامی این موارد از مهم‌ترین دلایل خرید زمین در دماوند هستند. از این رو افراد زیادی در سال‌های اخیر به خرید خانه، ملک و ویلا در این شهر رو آورده‌اند. رشد سریع شهر دماوند نیز سبب شده تا سرمایه گذاران بسیاری برای خرید ویلا و ملک وارد شهر دماوند شوند. در این مطلب به بررسی کامل امکانات و ویژگی‌های شهر دماوند پرداختیم و همچنین بهترین مناطق شهر دماوند را نیز معرفی نموده و مهم‌ترین دلایل خرید زمین در دماوند را بررسی نمودیم.

خوشبختانه املاک امرتات، یکی از بهترین‌ها در این حوزه است و شما از طریق سایت amlakemertat.com به راحتی می‌توانید زمین و ویلاهای مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می‌توانید به صورت رایگان از راهنمایی کارشناسان مجموعه بهره مند شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن