تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798147404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«برادر» نمایشی از کسب و کار ایرانی و حلال/ انتظارات مخاطبان بالا رفته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: «برادر» نمایشی از کسب و کار ایرانی و حلال/ انتظارات مخاطبان بالا رفته است
کارگردان سریال «کیمیا»: کسب روزی حلال و جلوگیری از قاچاق اقلام غذایی، موضع اصلی ما برای ساخت مجموعه تلویزیونی «برادر» بود.


جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «برادر» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جزئیات ساخت این مجموعه مناسبتی گفت: خط کلی داستان سریال «برادر» به نوعی تلاش خانواده حاج کاظم برای امرار معاش از راه کسب و کار حلال و پهن‌کردن سفره سالم است. تقابل خیر و شر و وسوسه‌های دنیوی که می‌تواند تاثیر مستقیمی روی لقمه‌ها و کسب درآمدها داشته باشد، موضوعی است که ما روی آن تمرکز کرده‌ایم و در کنارش مسائلی از قبیل حمایت از تولیدات داخلی و جهت دادن و قانون‌مند کردن واردات اقلام غذایی را نشان می‌دهیم. متاسفانه بحث قاچاق کالا در کشور ما به دلیل ناهنجاری‌هایی که وجود دارد، بسیار زیاد شده است و این صدمه به چند بخش کشور اعم از اقتصاد، مالیات و گذرگاه‌های قانونی صدمه می‌زند و از همه مهم‌تر با بهداشت و خوراک مردم سر و کار دارد.


وی در ادامه در خصوص انتخاب بازیگرها و چیدمان آن‌ها برای ایفای نقش در سریال «برادر» بیان کرد: به عقیده من همیشه مهمترین و سخت‌ترین بخش کار، انتخاب بازیگران و چیدمان آن‌هاست. اینکه شما باید با یک مهندسی که لحاظ می‌کنید تمام جوانب اخلاق، محبوبیت، توانمندی و ... را درنظر بگیرید. خوشبختانه همیشه من در انتخاب بازیگران مورد لطف خدا قرار گرفته و دوستانم برای بهترین انتخاب کمکم کرده‌اند تا با بهترین بازیگر بهترین اتفاق را در سریال‌هایم رقم بزنم.
 
افشار با اشاره به اینکه نظرم به سمت بازیگرانی است که از قبل با آن‌ها همکاری کرده‌ام، در خصوص انتخاب بازیگران سریال «کیمیا» برای مجموعه تلویزیونی «برادر» اظهار داشت: در انتخاب بازیگرها همیشه اولویت با کسانی است که از قبل با آن‌ها تجربه همکاری داشتم و ظرفیت‌ها و محبوبیت‌ آن‌ها برای مردم شناخته شده است. عده‌ای از بازیگران این پروژه در «کیمیا» هم همراه من بودند و این امتیاز بیشتری برای بازیگران و من محسوب می‌شود. در تمام دنیا همه کارگردان‌ها و کمپانی‌های فیلم‌سازی، گروه کارگردانی و بازیگری خودشان را حفظ می‌کنند و در قالب و شخصیت‌های متنوعی از آن‌ها استفاده می‌کنند.


کارگردان سریال «کیمیا» درباره مولفه‌های جذابیت مجموعه تلویزیونی «برادر» گفت: اگر بخواهیم کمی به قبل برگردیم، در سریال «مادرانه» هم به نوعی فضای کسب و کار حلال وجود داشت. اینکه لقمه‌های حلال تاثیر مستقیمی روی زندگی آدمی دارد و آلودگی‌ها همیشه همه چیز را آلوده می‌کنند. بنابراین ما در سریال «برادر» به قلم آرش قادری که انصافا به خوبی نوشته شده است، همین خط موضوعی را با ساختاری دیگر در قصه و شخصیت‌های متفاوت‌تر داریم.


وی افزود: تقابل دیدگاه سنتی و مدرن و بلندپروازی جوانان امروزی در قصه، جذابیت چشمگیری برایم داشت و البته از همه این‌ها مهمتر مهر پدری و کانون گرم خانواده «حاج کاظم» و سبک زندگی سنتی و مذهبی بود که من را به سمت قصه «برادر» کشاند.


افشار درباره جذابیت تقابل خیر و شر در قصه سریال «برادر» اظهار داشت: قهرمان و ضد قهرمان، خیر و شر همیشه جزو جذابیت‌هایی است که در قالب درام جای دارد و ما هم در مجموعه تلویزیونی «برادر» آن را در خط داستانی خود دنبال می کنیم.


کارگردان مجموعه تلویزیونی «مادرانه» با بیان اینکه نعمت چگینی از تهیه‌کنندگان جوان و خوش ذوق سیماست، تاکید کرد: سریال «برادر» با همکاری گروهی خلاق و متعهد جلو می‌رود و نعمت چگینی از تهیه‌کنندگان جوان و با انگیزه‌ای است که آینده خوبی را برای تولیدات دیگرش پیش‌ رو دارد.


وی در پاسخ به این سوال به نظر خودتان مجموعه «برادر» تا به چه حد می‌تواند مخاطب تلویزیونی را بعد از لحظه افطار مهمان خود کند، بیان کرد: این بار مسئولیت من سخت‌تر است و انصافا نگرانی ایجاد می‌کند. این را باید بگویم که از این پس دقت‌مان باید بیشتر شود و از تجربه‌های گذشته و مابقی همکاران بهتر استفاده کنیم.


افشار با ابراز امیدواری از بازخورد خوب مخاطبان توضیح داد: ما در سریال «برادر» حرف‌ها و قصه خوبی را برای مخاطبان در نظر گرفته‌ایم و امیدواریم که مخاطب تلویزیونی شخصیت‌های قصه را دوست داشته باشد و در شبهای ماه مبارک رمضان بعد از لحظه افطار میزبان ما باشند.









۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن