تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798116363




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهانگيري: صادرات ۲ ميليوني نفت اوايل ۹۵ محقق می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: جهانگيري: صادرات ۲ ميليوني نفت اوايل ۹۵ محقق می‌شود
معاون اول رئيس جمهور در جشنواره ملي امتنان از كارآفرينان برتر از افزايش صادرات نفت در سال آينده سخن گفت...


معاون اول رئيس جمهور در جشنواره ملي امتنان از كارآفرينان برتر از افزايش صادرات نفت در سال آينده سخن گفت و بدون اينكه به برنامه‌هاي دولت براي ايجاد شغل و رفع موانع كارآفرينان سخن بگويد، باز هم بيكاري را معضل جدي اقتصاد كشور دانست و وزير رفاه نيز از نياز كشور به ايجاد سالانه ۸۰۰ هزار شغل جديد خبر داد.
جشنواره ملي امتنان از كارآفرينان برتر هر دو سال يكبار برگزار مي‌شود. روز گذشته نيز اين جشنواره با حضور معاون اول رئيس‌جمهور و وزير رفاه برگزار شد. در اين جشنواره معاون اول رئيس‌جمهور از فرصت‌هاي ايجاد شده پس از برجام سخن گفت و اعلام كرد: برجام فرصت افزايش صادرات نفت را فراهم كرده، امروز صادرات نفت ما به يك ميليون و ۳۰۰ هزار بشكه رسيده و تا پايان سال به يك ميليون و 500 هزار بشكه خواهد رسيد و در اوايل سال آينده به ۲ ميليون بشكه خواهد رسيد.
وي با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه روز چهارشنبه ستاد اقتصاد مقاومتي كه تنها در بخش نفت به خاطر حجم طرح‌هاي معطل مانده، بالغ بر 200 ميليارد دلار سرمايه نياز داريم، گفت: پس از برجام امكان تأمين مالي از منابع خارجي نظير فاينانس در طرح‌ها به وجود آمده است. ما به سرمايه زيادي در بخش حمل و نقل، كشاورزي و خدمات نياز داريم و به همين دليل است كه گفته مي‌شود ايران استعداد بسياري براي به حركت درآوردن اقتصاد جهان دارد و اگر طرح‌ها خوب تعريف شود منابع به سمت ما خواهند آمد.
جهانگيري با بيان اينكه پس از برجام منابع مالي ناشي از فروش نفت كه به دليل تحريم مسدود مانده بود آزاد شده و در اختيار ايران قرار گرفته است، گفت: دولت با جديت از نحوه اجراي برجام مواظبت خواهد كرد و با برنامه‌ريزي تلاش داريم تا ضمن حفظ بازار داخلي كشور، با دنيا نيز تعامل داشته باشيم؛ با اين نگاه كه چه كالايي وارد كشور شود و چه كالايي وارد نشود. منابع خارجي در اولويت‌هاي اصلي جامعه هزينه خواهد شد و بازپرداخت آن بايد از طريق محل سرمايه‌گذاري انجام شود.
 معاون اول رئيس‌جمهور تصريح كرد: نيروي جوان تحصيلكرده كارآفرين كشور بايد بيش از پيش مهياي ورود به فعاليت اقتصادي شود و دولت و نظام بانكي نيز از آنها حمايت خواهد كرد زيرا اشتغالزايي درطرح‌هاي كوچك و متوسط به ثمر مي‌رسد.
جهانگيري افزود: جوانان جوياي كار امروز با ديروز تفاوت معناداري دارند چراكه امروز بانوان 67 درصد ظرفيت دانشگاه‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و جواناني كه از دولت اشتغال مطالبه مي‌كنند، جوانان فارغ‌التحصيل دانشگاه‌ها هستند و طبيعتاً اشتغالي كه براي جوانان فارغ‌التحصيل بايد فراهم شود با ساير افراد متفاوت است.   وي تصريح كرد: به همان ميزاني كه تعداد جوانان كشور، تحصيلات و مهارت‌هاي افراد جامعه بالا مي‌رود، با تقاضاهاي جديدي روبه‌رو مي‌شويم و به مطالبات افزوده مي‌شود.
وي با بيان اينكه كارآفرينان موتور تحرك جامعه هستند، گفت: دولت از كسب و كارهاي كوچك و متوسط و شركت‌هاي دانش‌بنيان كه توسط كارآفرينان ايجاد مي‌شود حمايت خواهد كرد؛ اين حمايت الزام‌آور است زيرا اين گروه‌هاي كارآفرين هستند كه مي‌توانند به اقتصاد كشور و به ويژه اشتغالزايي كمك كنند.
 
سالانه 800 هزار شغل جديد نياز داريم
همچنين وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در اين جشنواره با اشاره به اينكه امروز براي ايجاد 800 هزار شغل ساليانه، نيازمند سرمايه‌گذاري‌هاي كلاني هستيم، گفت: اعتماد دولت به بخش خصوصي در حال افزايش است.  علي ربيعي افزود: دولت تدبير و اميد با سختكوشي تلاش مي‌كند تا شرايط مطلوبي را براي مردم فراهم سازد و نبايد يك دلار را هم هدر داد، اكنون دولت يازدهم فارغ از ريخت و پاش دلارها مانند سال‌هاي گذشته است و چنانچه ارزي به دست آيد، اتلاف نمي‌شود.  وي گفت: امروز در شرايط پساتحريم بايد به بحث منابع توجه شود كه بخشي از آن منابع نيروي انساني است و بخش عمده اين منابع از كارآفريني حاصل مي‌شود. وزيرتعاون، كار و رفاه اجتماعي تصريح كرد: چنانچه بخواهيم از شرايط سخت كنوني گذر كنيم، دولت بايد در كنار كارآفرينان قرار بگيرد و همپوشاني امكان پشت سرگذاردن موانع را امكان پذير مي‌سازد.
ربيعي همچنين به موفقيت برجام اشاره كرد و گفت: برجام الگوي سختكوشي و عقلانيت است؛ حق انجام هيچ كاري را بدون كار كارشناسي نداريم و سختكوشي سرلوحه تمام فعاليت‌هايمان خواهد بود.  به گزارش فارس، در پايان اين مراسم كه دو سال يك بار برگزار مي‌شود، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس‌جمهور از 14 نفر از كارآفرينان برتر كشور تقدير كردند.
 
كارت اعتباري خريد بازنشستگان رونمايي شد
همچنين در اين مراسم از كارت اعتباري «كارا‌كارت» رونمايي شد. معاون وزير كار با دعوت از بازنشستگان تأمين اجتماعي براي دريافت «كارا‌كارت» گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در كارت چهار برابر ميانگين دريافتي بازنشستگان است كه تا سقف 10 ميليون تومان امكان شارژ وجود دارد.
احمد ميدري با اشاره به جزئيات ارائه كارت رفاه اجتماعي كه توسط بانك رفاه كارگران انجام مي‌شود اظهار داشت: با عده‌اي از بازنشستگان تماس گرفته شد تا براي تكميل فرم ثبت‌نام و رضايت‌نامه بانك رفاه كارگران اقدام كنند.  وي افزود: ديروز به صورت نمادين براي آغاز رسمي ارائه كارت رفاه اجتماعي مراسمي برگزار شد و 2 ميليون و 700 هزار بازنشسته امكان استفاده از اين طرح را دارند.  ميدري در پاسخ به اين سؤال كه بازنشستگان به چه نحوي بايد اين كارت را دريافت كنند، گفت: بازنشستگان با مراجعه به سايت رفاهي يا سامانه پيامكي تعريف شده امكان ثبت‌نام دارند كه با انتخاب بانك و مشخصات خود از طرح اشاره شده استفاده خواهند كرد.
معاون رفاهي وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي همچنين با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده در كارت‌هاي رفاه اجتماعي گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در كارت چهار برابر ميانگين دريافتي بازنشستگان است كه تا سقف 10 ميليون تومان امكان شارژ وجود دارد و به صورت 12 قسط بايد پرداخت شود.





تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن