تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 7 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798071756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخاطر شباهتم به فوزیه، گریم سنگینی نداشتم! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:آخرین نیوز: بخاطر شباهتم به فوزیه، گریم سنگینی نداشتم! + تصاویر

بخاطر شباهتم به فوزیه، گریم سنگینی نداشتم! + تصاویر


حدیث فولادوند بازیگر نقش فوزیه در سریال «معمای شاه» ضمن ابراز اینکه بازی در این نقش به‌دلیل کمبود منابع تاریخی و طولانی بودن پروسه تولید سخت بود، گفت: «شباهت چهره‌ام به فوزیه موجب شد گریم سنگینی نداشته باشم و فقط لباس‌هایم مطابق با پوشش آن زمان طراحی شود.»
حدیث فولادوند بازیگر نقش فوزیه در سریال معمای شاه در گفت‌وگو با آنا گفت: «حدود دو سال پیش آقای ورزی ایفای نقش فوزیه در سریال «معمای شاه» را به من پیشنهاد داد؛ وقتی فیلمنامه را خواندم نقش را پسندیدم و بازی در «معمای شاه» را پذیرفتم. شاید دلیل اصلی این انتخاب شباهت چهره من به فوزیه بود که همین شباهت نیز موجب شد گریم سنگینی نداشته باشم.» وی ضمن تاکید بر اینکه ایفای چنین نقش‌هایی نیاز به مطالعه در منابع تاریخی دارد، گفت: «بازی در این سریال برایم کاری سخت، اما لذت‌بخش بود، من به حضور و بازی در نقش‌های تاریخی علاقه دارم و ایفای چنین نقش‌هایی برایم حکم تحقیق و کنکاش در تاریخ دارد. برای اینکه بتوانم نقش را آن‌گونه که باید بازی کنم، در کنار خواندن فیلمنامه، سعی کردم در میان منابع تاریخی نیز جست‌وجو کنم و هر آنچه را درباره فوزیه وجود داشت، پیدا و مطالعه کنم تا بتوانم نقش را تا حد ممکن نزدیک به واقعیت در بیاورم. کمک‌های محمدرضا ورزی نیز بسیار موثر بود، او برای هر یک از نقش‌ها جزوه‌ای آماده کرده بود که توضیحات کاملی در مورد شخصیت‌های سریال در آن جزوه ارائه شده بود و کمک زیادی به من کرد تا فوزیه را بیشتر و بهتر بشناسم و بتوانم نقش او را واقعی‌تر بازی کنم.» فولادوند شرح داد: «متاسفانه درباره فوزیه هیچ سند تصویری به جز چند دقیقه فیلم وجود نداشت، بنابراین رسیدن به نقش خیلی مشکل بود و نیاز به مطالعه و تحقیقات و فضاسازی ذهنی زیادی داشت.» وی در مورد شخصیت فوزیه نیز اظهار کرد: «فوزیه شاهزاده مصری و اولین همسر محمدرضا پهلوی و همچنین مادر نخستین فرزند او، شهناز بوده است. او که ازدواج کوتاه‌مدتی با محمدرضا پهلوی داشته و تنها 5 سال در ایران بود نیز همچون اغلب آدم‌ها شخصیتی خاکستری دارد. سریال با ازدواج محمدرضا و فوزیه آغاز می‌شود و من در فاز اول این سریال نقش داشتم اما بازی‌ام مدت زیادی طول کشید.» بازیگر نقش «فوزیه» در مورد محتوای سریال و دیدگاه کارگردان تصریح کرد: «نگاه کارگردان در این سریال منطبق بر حقایق تاریخی است. ورزی کارگردانی است که تجربیات خوبی در ژانر تاریخی دارد و همین تجربیات موجب شده مجموعه‌ای بسازد که علاوه بر بیان واقعیات تاریخی استانداردهای خلق این گونه آثار را نیز ارتقا دهد.» وی ادامه داد: «تمام تلاش کارگردان و نویسنده سریال «معمای شاه» بر این بوده که همه چیز براساس واقعیت روایت شود، زیرا داستان سریال به دوران چندان دوری بازنمی‌گردد و بسیاری از کسانی که در آن دوران زندگی کرده و بسیاری از وقایع را به چشم خود دیده‌اند هنوز در قید حیات هستند، بنابراین نمی‌توان خلاف آنچه را در واقعیت رخ داده به تصویر کشید.»

















شنبه, 07 آذر 1394 ساعت 14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آخرین نیوز]
[مشاهده در: www.akharinnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن