تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798492310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگارش سری جدید «کوچه مروارید» منوط به فروش سری دوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر مطرح شد:
نگارش سری جدید «کوچه مروارید» منوط به فروش سری دوم

کوچه مروارید


شناسهٔ خبر: 2510321 سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
هنر > رادیو و تلویزیون

امیر سلطان‌احمدی سرپرست نویسندگان سری سوم مجموعه شبکه نمایش خانگی «کوچه مروارید» درباره نگارش متن توضیح داد و از سرنوشت نامعلوم «کرکره» خبر داد. امیر سلطان‌احمدی عروسک‌گردان، نویسنده و بازیگر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نگارش متن سری سوم مجموعه «کوچه مروارید» اظهار کرد: نگارش متن این سری همزمان با تولید و ضبط سری دوم آغاز شد. سعید سالارزهی تهیه‌کننده پروژه مرا به عنوان سرپرست نویسندگان انتخاب کرد و نویسندگان خوبی که مخاطب کودک را به خوبی می‌شناسند، با ما همکاری کردند از جمله نیوشا صدر، مهناز خطیبی، شیما بخشنده، مهدی شاه پیری، طلیعه طریقی و آرزو صدیقی که متن‌ها را با هم نوشتیم.
کوچه مروارید
وی افزود: ما ۲۲ جلسه ۳ تا ۷ ساعته داشتیم که طی آن‌ها به ۲۱ خلاصه قسمت رسیدیم. برای سالارزهی مهم بود که قبل از آغاز نگارش کامل متن‌ها، آنها در شورایی که خودش تشکیل داده، تصویب شوند و اگر ضعیف هستند، تغییر کنند. سرانجام متن‌ها در آن شورا خوانده شد و طبق نظرات اعضا، گروه نویسندگان، سیناپس‌ها را نوشتند.برای نگارش قسمت‌های سری سوم منتظر فروشیمعروسک‌گردان «پسرعمه زا» درباره زمان آغاز نگارش قسمت‌ها و ویژگی‌های سری سوم توضیح داد: اکنون منتظر نتیجه فروش سری دوم در بازار هستیم. ما کاراکترهای عروسکی داشتیم که از آنها در دو سری قبل استفاده نشد، بنابراین متریال زیادی داریم. همچنین بازیگران مهمانی نیز در کار خواهیم داشت و  نقش‌هایی داریم که هر سه قسمت به یک بازیگر مهمان برای ایفای آن‌ها نیاز خواهیم داشت. البته هنوز تصیمیم نگرفته‌ایم این نقش‌ها را چه کسانی بازی کنند.
کوچه مروارید
سلطان‌احمدی با ابراز امیدواری نسبت به فروش سری دوم، تصریح کرد: ما نه حامی مالی داشتیم و نه بودجه دولتی. بنابراین همه امیدمان به فروش است. زمان آغاز ساخت این پروژه، انگار وارد یک غار تاریک شدیم. پیش از این تجربه به این شکل نداشتیم و اکنون نیز با مشکلات و سختی‌های آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.«کوچه مروارید» خیلی سخت جلو رفتوی ادامه داد: خدا کند نیت خیر سالارزهی به سرانجام برسد. او بدون هیچ چشمداشت مالی ساخت این پروژه را آغاز کرد. در حالی که اگر صرفا دنبال کسب درآمد بود، نیازی نبود چنین کار سختی را شروع کند. به ویژه که در روزهای آغاز کار، فردی به دفتر آمده بود و می‌گفت حاضر است یک میلیارد بدهد و پروژه را بگیرد ولی درخواست او مورد قبول قرار نگرفت. ما با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کردیم و امیدواریم با استقبال مردم مواجه شویم. کار خیلی سخت جلو رفت و در قسمت‌های بعدی می‌تواند خیلی بهتر از این شود.
کوچه مروارید
نویسنده و بازیگر مجموعه «کرکره» درباره سرانجام این پروژه و اینکه آیا شاهد سری‌های بعدی آن خواهیم بود یا خیر، گفت:‌ ما روایات مختلفی شنیده‌ایم. فکر می‌کنم از تهیه‌کننده بپرسید بهتر است. من فقط به عنوان نویسنده و بازیگر، مصاحبه‌های خوبی از برخی از بازیگران چهره طنز خواندم که زمان پخش «کرکره» اسم گروه ما را بدون اینکه سفارشی به آنها شود، برده بودند. البته بازتاب‌های منفی هم داشتیم.سرنوشت «کرکره» مشخص نیستسلطان‌احمدی تأکید کرد: این کار نو بود و جمع جدیدی برای ساخت آن حضور داشتند. برخی چهره‌های حاضر در آن نیز برای مخاطب شناخته شده نبود و نقدهایی هم به خاطر همین موضوع به کار شد اما در مجموعه واکنش خوبی از کار گرفتیم و مدیران شبکه سه نیز از ما حمایت کردند. نمی‌دانم سرنوشت «کرکره» با تغییر مدیران و سلایق جدیدی که حاکم شده، چه خواهد بود.
امیر سلطان احمدی کرکره
وی در پایان اعلام کرد: «کرکره» از شبکه نسیم هم پخش شد و معلوم بود علاقمندان خودش را پیدا کرده اما نیازمند این بود که به گروه آن اعتماد شود تا ما بتوانیم بهتر کار کنیم. با این حال بین پروژه فاصله افتاد. شبکه از تهیه‌کننده خواسته بود بدون تسویه حساب، ساخت سری دوم را آغاز کند، اما او قادر به انجام این کار نبود و فعلا هم که خبری نیست.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن