تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798586740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عروسک‌ها و بازی آنلاین «شهر موشها 2» رونمایی شد/ هزینه 7 میلیاردی نوش جان بچه‌ها!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > سینمای ایران
عروسک‌ها و بازی آنلاین «شهر موشها 2» رونمایی شد/ هزینه 7 میلیاردی نوش جان بچه‌ها!
عصر روز گذشته 14 شهریور مراسم رونمایی از عروسک‌ها و بازی آنلاین فیلم «شهر موشها 2» با حضور منیژه حکمت یکی از تهیه‌کنندگان فیلم و تعدادی از شهروندان در شهرکتاب فرشته برگزار شد.   



به گزارش خبرنگار مهر،در ابتدای این مراسم بهرنگ تنکابنی مدیر اتاق خلاقیت فیلم با اشاره به این مساله که برای این مراسم مجری در نظر نگرفته‌اند، گفت: برای برگزاری این مراسم تلاش بسیاری انجام شد و در نهایت یادمان رفت که مجری برای این مراسم در نظر بگیریم و خانم حکمت به من گفتند خودت اجرای این برنامه را بر عهده بگیر و مراسم را جمع و جور کن.
 



 
وی در ادامه عنوان کرد: من در ابتدا از منیژه حکمت و علی سرتیپی تهیه کنندگان این فیلم تشکر می کنم که به ما اعتماد کردند و بعضی از کارهای مربوط به فیلم را به ما سپردند. 
 
تنکابنی ضمن اشاره به مساله توزیع عروسک ها همزمان با اکران فیلم گفت: ما ادعایی نداریم که اولین تیمی هستیم که دست به چنین اقداماتی زدیم. پیش از ما عروسک های مجموعه کلاه قرمزی و لوازم التحریر مجموعه شکرستان در بازار توزیع شد و قطعا ما از تجربیات آن ها در این زمینه بهره گرفتیم. تاکید زیادی بر اولین بودن نداریم بلکه تمام تلاشمان این بود که محصولی که می خواهد به دست کودکان این سرزمین برسد مطابق با استانداردهای روز باشد.
 



 
بعد از صحبت های تنکابنی، کلیپی با مضمون روند تولید فیلم «شهر موشها 2» و بازدید نصرت کریمی پدر عروسک گردانی ایران از این پروژه پخش شد که با استقبال مخاطبان مواجه شد. 
 
بعد از پخش کلیپ، تنکابنی از سروش جهانگیری مدیر شرکت پخش رونیک دعوت کرد که پشت تریبون قرار بگیرد. جهانگیری درباره روند تولید عروسک های این فیلم عنوان کرد: از تهیه کنندگان فیلم که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند، تشکر می‌کنم. من سفرهای زیادی به کشور چین داشتم و هر بار در این سفرها، اتودهای مختلفی از عروسک های این فیلم را با خود آوردم که بعد از نه شنیدن های مکرر، این طرحی که امروز از آن رونمایی شد، مور قبول صاحبان این پروژه سینمایی قرار گرفت و ماحصل آن شد همین عروسک هایی که امروز می بینید. 



 
وی در ادامه عنوان کرد: منیژه حکمت در روز اول که ما می خواستیم این کار را آغاز کنیم به من گفت که کیفیت برای من در الویت است و محصولی که می‌خواهد به دست کودکان ایرانی برسد باید بهترین مواد اولیه را داشته باشد. این بود که من هم تصمیم گرفتم که تمامی عروسک هایی که می‌خواهد عرضه شود مطابق با استانداردهای جهانی باشد. هرچه در حد توانمان بود ارائه کردم تا محصول ویژه ای را به بازار عرضه کنیم.
 
جهانگیری در ادامه حرف هایش عنوان کرد: در ابتدا ما هیچ ذهنیتی نسبت به عروسک ها نداشتیم و از روی فیلمنامه آنها را تولید کردیم. هربار که به خانم حکمت گفتم عروسک های اصلی را در اختیار ما بگذارید این کار را نکرد و گفت مبنای ما فیلمنامه است. 
 
مدیر شرک رونیک یادآورشد: ما عروسک های شخصیت های «کپلک»، «صورتی» و «مشکی» را در سایزهای و طرح های مختلف به بازار عرضه کردیم. یک مدل این عروسک ها به صورت معمولی است که به قیمت 29 هزار تومان و دیگری به صورت عروسک های پاپت (عروسک هایی که دست به داخل آن ها می رود) با قیمت 12 هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است و مخاطبان می توانند این عروسک ها را از سالن های سینما و کتابفروشی ها خریداری کنند.
 
وی در پایان حرف هایش گفت: در فاز بعدی می خواهیم عروسک های شخصیت های «موش کور» و «نارنجی» را تولید و در بازار عرضه کنیم. 
 
تقدیر از عروسک گردان و صداپیشه شخصیت «کپلک»
 
در ادامه مراسم کلیپی با مضمون معرفی «کپلک» پخش شد و مجری مراسم از الکا هدایت، صداپیشه و پیمان فاضلی عروسک گردان این شخصیت دعوت کرد تا سخنانی را در مورد این شخصیت محبوب بچه ها مطرح کنند. 
 



 
در ابتدا الکا هدایت، صداپیشه شخصیت «کپلک» عنوان کرد: زمانی که به من گفتند قرار است جای این شخصیت حرف بزنی، ترس وجودم را فرا گرفت و ترسیدم که نتوانم از عهده این نقش برآیم. تجربه زیادی در این زمینه نداشتم و شانسی که آوردم این بود که مادرم آزاده پورمختار که سرپرستی دوبله این فیلم را بر عهده داشت، توصیه های لازم را به من داد. 
 



 
وی یادآور شد: «کپلک» فرزند شخصیت محبوب کودکان دیروز یعنی کپل خان و نارنجی  است که من سعی کردم، صدای این شخصیت ترکیبی از این دو نفر باشد و در جاهایی باید صدای خودم را به صدای لیلی رشیدی (صداپیشه نارنجی) نزدیک می‌کردم. 
 
هدایت در پایان حرف هایش گفت: واقعا خوشحالم که مخاطبان با این شخصیت ارتباط برقرار کردند. بالاترین ارزش این فیلم این بود که تهیه کنندگان به نسل جدید اعتماد کردند. 
 
در ادامه پیمان فاضلی عروسک گردان شخصیت «کپلک» گفت: من از مرضیه برومند و منیژه حکمت تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار ما جوانان قرار دادند. خوشحالم که این شخصیت تا این حد مورد توجه قرار گرفته است. «کپلک» باید به جذابیت پدرش می رسید و به نظر من او یک شخصیت زنده است. 
 
وی در ادامه حرف هایش عنوان کرد: «کپلک» 70 درصدش به الکا هدایت تعلق دارد و من 30 درصد در باورپذیر شدن این شخصیت نقش داشتم. 
 
فاضلی درباره روند شکل گیری سکانس رقصیدن «کپلک» در این فیلم اضافه کرد: یکی از سخت ترین بخش های کار من مربوط به همین سکانس بود، زمانی که او می خواهد «دم باریک» را فریب دهد مجبور می شود برقصد و در این بخش من حرکت هایی را انجام دادم و یکی از دوستان دست های او را تکان داد تا این سکانس رقص باورپذیر شود. 
 
در ادامه مراسم بهرنگ تنکابنی ضمن تشکر از همراهانش در تیم اتاق فکر این فیلم گفت: من تشکر می کنم از پوریا عالمی، مهشید آهنگرانی و محرم براتی که اگر همراهی آن ها نبود من نمی توانستم کاری را انجام دهم. 
 
رونمایی از بازی آنلاین فیلم شهر موشها توسط دو جوان ایرانی
 
در ادامه از علی یعقوبی و فرزام ملک آرا طراحان بازی آنلاین شهر موشها دعوت شد تا روی صحنه حاضر شوند. 
 
در ابتدا علی یعقوبی طی سخنانی درباره روند شکل گیری بازی آنلاین شهرموشها گفت: این بازی به صورت آنلاین است و در ابتدا شما باید به عضویت شهر در آیید و موشوند شوید. لازمه ورود به این بازی این است که شما چهره موشی به خود بگیرید و برای خود لباس انتخاب کنید. 
 
یعقوبی ضمن تشکر از مینا مانی طراح لباس این بازی رایانه ای گفت: این اثر از امکانات ویژه ای برخوردار است و شما در این بازی این امکان را دارید که به مهمانی بروید و چیزی به عنوان حمله به خانه های دیگر نداریم. بخش ویژه اتول سازی شهر موشها را داریم که شما می توانید ماشین های خود را در جریان بازی خریداری کنید و به قید قرعه جایزه هایی دریافت کنید. 
 



 
در ادامه فرزام ملک آرا، مدیر استودیو تولید بازی عنوان کرد: زمانی که به ما گفتند باید بازی این فیلم تولید شود ما 45 روز بیشتر زمان نداشتیم و توانستیم با موفقیت این کار را انجام دهیم. 
 
ملک آرا درپاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر این که اپلیکیشن های نسخه های آی او اس و آندروید این بازی چه زمانی در بازار عرضه خواهد شد؟ گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا 2 ماه دیگر شهروندان می توانند در تلفن های همراه خود این بازی را داشته باشند. 
 
در پایان منیژه حکمت تهیه کننده این فیلم پشت تریبون قرار گرفت و طی سخنانی گفت: سپاسگزارم از این مردم مهربان که همراه این پروژه بودند، هفتاد درصد تیم ما در تولید این فیلم جوانان بودند که نقش بسزایی در روند تولید این فیلم داشتند. 
 
وی ادامه داد: مردم ایران به خوبی جواب ما را دادند و این فیلم بعد از 9 روز از اکرانش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشته است، همان طور که می دانید این فیلم 7 میلیارد تومان هزینه داشته است که من در همین جا می گویم نوش جان کودکان سرزمینم، فیلمی ساختیم که کودکان از آن لذت ببرند. 
 
در ادامه منیژه حکمت از امیر میرآقا صداپیشه شخصیت «کپل» دعوت کرد تا در صحنه حاضر شود. میر آقا ضمن تشکر از حکمت گفت: ممنونم از اعتمادی که شما به ما داشتید. حرف زدن جای شخصیت «کپل» سختی های خاص خودش را داشت چون پیش از این آقای حمید جبلی جای این شخصیت حرف زده بود و من کار سختی را پیش روی خود داشتم. امیدوارم که از عهده این نقش بر آمده باشم. 
 
 درپایان مراسم منیژه حکمت از احسان نصرتی، طراح پوستر، محرم براتی مدیر تبلیغات و رضا میثاقی مدیر بخش ویژوال افکت تشکر کرد و سروش جهانگیری، مدیر شرکت رونیک لوح تقدیری را به منیژه حکمت برای قدردانی از تلاشهای او برای کودکان تقدیم کرد.



۱۳۹۳/۶/۱۵ - ۰۸:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن