تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805320026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حل مشكل دسترسي به مقالات تمام متن/ اعلام ميزان حمايت مالي از پايان نامه ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حل مشكل دسترسي به مقالات تمام متن/ اعلام ميزان حمايت مالي از پايان نامه ها
معاون پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي تهران با اشاره به محدوديت دسترسي به منابع الكترونيك در اثر تحريم گفت: در حال حاضر دسترسي دانشگاه هاي علوم پزشكي به منابع الكترونيك به دليل تحريم سيستم بانكي با مشكل مواجه است اما در هفته هاي آينده دسترسي به تمام متن مقالات و موتور جستجو مجلات فراهم مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر مسعود يونسيان در جمع دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي تهران در پاسخ به پرسش دانشجويان مبني بر محدوديت دسترسي به منابع الكترونيك خارجي افزود: محدوديت دسترسي به منابع الكترونيك در اثر تحريم بوجود آمده است و به دليل اينكه ما يعني وزارت بهداشت نتوانسته ايم در بازه زماني مقرر ارز لازم براي پرداخت حق عضويت را پرداخت كنيم بد حساب شديم و دسترسي منابع را از دست داده ايم اما وزير بهداشت و دكتر ملك زاده معاون وي با پيگيري موضوع منابع مالي آن را تامين كردند اما اين بار بانك عامل تاخير داشت و نتوانست ارز را منتقل كند. پس از پيگيري و شكايت دكتر ملك زاده از بانك، هيات مديره بانك عذرخواهي كرد و قول پيگيري داد و اين بار نيز در بانك مقصد با مشكل مواجه شديم كه صرافي ما را به دليل اينكه سيستم بانكي ما تحريم است نپذيرفت.

وي يادآور شد: در حال حل موضوع هستيم و مشكل تحريم سيستم بانكي اين مشكلات را هم براي ما ايجاد كرده است و در واقع محدوديت دسترسي ما به دليل فعاليت سازمان هاي خارج از دانشگاه است . دسترسي ما به اسكوپوس و web of science تا زمان رفع اين مسائل باز نخواهد شد اما دسترسي به تمام متن مقالات و موتور جستجو مجلات بين المللي تا چند هفته آينده مشخص مي شود.

يونسيان خاطرنشان كرد: تدبير وزارت بهداشت اين است كه براي سال آينده منابع مالي اين حق عضويت ها را تامين كند و مسير جديدي براي پرداخت آن درنظر گرفته شده است كه مشكلات كمتري از شيوه فعلي خواهد داشت.

وي درباره كتابخانه مركزي دانشگاه علوم پزشكي تهران و نبود فضاي مطالعه براي دانشجويان گفت: ما كتابخانه مركزي داريم اما انتشار كاغذي محدود شده است و كتابخانه به صورت فيزيكي گسترده نيست اما فضاي مطالعه به دليل كمبود فضا در دانشگاه علوم پزشكي تهران محدود است و ما آن را قبول داريم و دانشجويان حق دارند كه براي قرائت خانه جايي داشته باشند.

معاون پژوهشي دانشگاه علوم پزشكي تهران درباره پرداخت هزينه سفر خارج از كشور براي دانشجوياني كه مقاله در خارج از كشور ارائه مي دهند گفت: اين موضوع در اختيار معاونت بين الملل قرار دارد و ما نمي توانيم در اين زمينه فعاليتي انجام دهيم. ضمن اينكه تمام دانشكده ها و شعبه بين الملل هم داراي پژوهشيار هستند و به صورت جدي فعاليت پژوهشي را پيگيري مي كنند.

اعتبار 6 ميليارد و 700 ميليون توماني براي حمايت از پايان نامه هاي دانشجويي دكتري تخصصي

وي با اشاره به حمايت دانشگاه علوم پزشكي تهران از طرح هاي تحقيقاتي دانشگاه گفت: در سال 91 تعداد 562 طرح پذيرفته و مصوب شد و يك سوم اين طرح ها پايان نامه هاي دانشجويان بودند كه با مبلغ 6 ميليارد و 700 ميليون تومان كه 40 درصد منابع ما است مورد حمايت قرار گرفتند.

يونسيان با اشاره به افزايش تعداد دانشجويان دكتري و بار منابع براي حمايت از پايان نامه هاي آنها در قالب طرح تحقيقاتي افزود: در سال 88 تعداد 245 دانشجو، در سال 89 تعداد 400 دانشجو، در سال 90 تعداد 380 دانشجو و در سال 91 تعداد 550 دانشجو در دوره دكتري داشتيم كه در مقابل افزايش 30 درصدي تعداد دانشجويان منابع در اختيار دانشگاه و تجهيزات و امكانات ثابت مانده است. كمبود منابع قابل انكار نيست.

كد خبر: 2193216

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۰ - ۰۹:۴۶

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن