تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«میراث فرهنگی» در کلاس‌های درس: ضرورتی برای نسل آینده


واضح آرشیو وب فارسی::

در نامه‌ای به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، قائم‌مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیشنهاد داد که دروسی با عنوان "میراث فرهنگی" و "آشنایی با میراث فرهنگی" به برنامه‌های آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها اضافه شوند. او پیشنهاد داد که بخشی از آموزش در موزه‌ها و مکان‌های تاریخی-فرهنگی برگزار شود و از سوی دیگر، افزودن واحد درسی با عنوان "آشنایی با میراث فرهنگی" در دروس عمومی دانشگاه‌ها و واحد درسی با عنوان "شناخت میراث فرهنگی" در رشته‌های علوم انسانی و هنر را پیشنهاد داد.



در نامه‌ای که دارابی به دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نوشته است، اهمیت آشنایی با ارزش‌های فرهنگی و معرفی آنها در آموزش‌های رسمی کشور را برجسته کرده است. او این موضوع را به عنوان یکی از مهمترین عوامل تقویت ارتباطات فرهنگی جامعه و یک منبع غنی از دانش و تجارب مردم، به ویژه در حوزه آموزشی، بیان کرده است.

در این نامه، دارابی همچنین بیان کرده است که وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آماده است که در زمینه‌هایی از جمله برنامه‌ریزی محتوایی دروس و برنامه‌ها، تألیف منابع آموزشی، برنامه‌ریزی برای تأمین اساتید و فراهم‌کردن فرصت‌های حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در موزه‌ها و اماکن تاریخی، با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاری کامل داشته باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن