تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801308043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیوند متالیکا و مد و فشن + معرفی ۳ آهنگ برتر متالیکا


واضح آرشیو وب فارسی::

بعد محبوبت موسیقی متال، افراد زیادی از بریتانیا به منظور ارائه یک موسیقی غنی در سبک هوی متال برخاستند و باید گفت که خواستگاه اصلی هوی متال از همین زمان آغاز شد. اما با رشد گروه های کوچک و بزرگ در این سبک از موسیقی، در آمریکا گروهی نوظهور به نام متالیکا برخاست که بنیانگذار آن دو فرد به نام های  جیمز هتفیلد و  لارس اولریک بودند که کار خود را از لس آنجلس آغاز کردند.

اما سبک روایت موسیقی این گروه به دلیل تفاوت های بنیادی و نفس گیری که به نسبت سایر گروه ها داشت، به سرعت در دل جوانان دهه 70 جای گرفته و سبک هنری و فشن آن نیز به سرعت در بین جوانان پخش شد. به همین دلیل در بین دهه 70 الی 80 سبکی به نام Dark Metal پدید آمد که در ابتدا به هیچ عنوان در جوامع آمریکایی مورد پسند نبود، اما به مرور زمان راه خود را به دنیای مد و فشن باز کرد.

برند هوی متال با موفقیت های تجاری خود، توانست سومین آلبوم پرفروش خود را ارائه دهد و این زمانی بود که مد و فشن نیز به واسطه این گروه و کسب جایزه گرمی در آلبوم چهارم، زمینه ساز این نوع فرهنگ در جامعه آمریکا شد. با اینکه سالیان سال است که از زمان راه اندازی گروه های هوی متال می گذرد، اما بازهم افراد زیادی در سراسر دنیا به دنبال لباس ها و ست های متال با سبک متالیکا با تم های مشکلی، قرمز و سفید هستند.



آیا تاثیر هوی متال بر روی مد و فشن بد بوده است؟

به طور کلی در ابتدا به ساکن، هر نوع تیپ و استایلی که در یک بازه زمانی خاص معرفی و عرضه می گردد، از سمت جامعه با کمی ناراحتی و عصبانیت روبرو می شود. در ابتدا چون دانش کمی در مورد این سبک از مد بود، بسیار تصور می کردند که این افراد از نظر روانی ثبات ندارند و با مشکلات خاصی روبرو هستند، اما به مرور زمان و با تغییر نسل، استایل بلک متال و هوی متال راحت تر در جامعه مورد پذیرش قرار گرفت.

اما اکنون این سبک با ترکیب استایل و مد توانسته است یکی از قوی ترین و جذاب ترین مد های فشن جهان را خلق کند. افرادی که به  دنبال این سبک از پوشش هستند، اغلب ظاهری قوی و بلند پروازانه دارند و با دیدن آنها می توانید احساس قدرت خاصی را در استایل ها مشاهده کنید.

استایل هوی متال چگونه است؟

با رشد ناگهانی صنعت موسیقی در آمریکا به واسطه گروه هایی چون متالیکا صنعت مد و فشن نیز تغییرات زیادی داشت. به دلیل ایجاد فاصله طبقاتی و همچنین فاصله بین دو نسل جوان و پیر جامعه آمریکا در دهه 70 و محبوب شدن نظریه های فلسفی فروید باعث شده بود که شکاف عمیقی بین جوانان و بزرگسالان جامعه آمریکا پدید آید. به همین دلیل جوانان به دنبال راه و رسم و ساخت الگوهای مختلفی برای خود بودند و این متالیکا بود که به عنوان تاثیر پذیرترین بخش جامعه آمریکایی در حال فعالیت بود.

به همین دلیل صنعت مد و فشن وارد نسل تازه ای از دفتر خود شد. جوانان در این دوره به دنبال نمایش قدرت و خشم بودند و ترکیب این دو اثر را می توانستند تنها در لباس ها و سبک هنری هوی متال دنبال کنند. از طرفی معطوف شدن جامعه هنری و محبوبیت این سبک باعث شد که جامعه مخاطبان جوان نیز با این نوع موسیقی همراه شوند.

خیلی از افراد بدون داشتن دلیل و منطق تصور می کنند که این سبک نمونه ای از آیین شیطان پرستی است، اما این موضوع کامل غلط است و هوی متال به دنبال رهایی انسان و برخاستن مجدد او بعد از سختی ها است. این موضوع در سبک زیبایی شناسایی آثار هوی متال چه در موسیقی و چه در سبک پوشش آنها نیز به چشم می خورد.

 

هوی متال با گروه متالیکا هر روزه محبوب تر می شد و شرکت های مد و فشن نیز از این موضوع و جلب توجه جامعه، حمایت کردند و درحال تولید محصولات جدید برای این گروه و فروش آن بودند. در این بین شرکت های بزرگ تلاش کردند تا استایل های خفن و گنگ زیادی را در این سبک ایجاد کنند که الهام گرفته شده از روی لباس های خوانندگان معروف این حوزه بود.

در این بین افرادی چون کرک هَمِت به چشم می خورند که در ساخت لباس های او همیشه ظرافت خاصی دیده می شد و الگوگیری باعث شد که متالیکا تاثیر زیادی در دهه 70 و 80 میلادی بر روی جوانان بگذارند.

طرح های هوی متال چه مفاهیمی دارند

در گذشته تمرکز زیادی بر روی رنگ مشکی و تاریکی درون در لباس های متال و هوی متال دیده می شود و دارک متال دقیقا از همین مضمون گرفته شده بود. اما به مرور با تغییر استایل ها و تولید رنگ های بیشتر، مضامینی چون قرمز، آبی تیره و سفید نیز به این نوع استایل اضافه شده است.

به طور کلی استایل های هوی متال و متالیکا نشان دهنده قدرت انسان در برخورد با مشکلات است. در بسیاری از آثار هنری و بحث فشن مربوط به دهه 70 شما می توانید به وضوح جزییات ریز و خفن لباس ها را مشاهده کنید که تاکید بر روی زخم های انسانی در طول دوران زندگی دارد. اما به مرور زمان این مفاهیم با فشن در آمیخته شد و اکنون شاهد استایل های گنگ و بسیار زیبا از این سبک هنری در جهان هستیم. به طور کلی خیلی از افراد به غلط تصور می کنند که هوی متال، آمیزه ای از حلول شیطان در روح آدمی است و در اصل به معنای ظهور یک انسان جدید و قوی بعد از برخورد با مشکلات می باشد.

چگونه استایل متال خفن بزنیم؟

برای داشتن یک استایل خاص و خفن شما می توانید به سراغ تیشرت ها و لباس های چرمی بلند بروید و با داشتن آرایش تیره، سبک هنری خود را کامل کنید. البته این استایل نیازمند برنامه ریزی و تمرکز بسیار زیادی بر روی جزئیات لباس است. مثلا شما باید از اکسسوری های مختلف استفاده کنید و  رنگ موهای خود را نیز برابر با مد روز تغییر دهید.

همچنین شلوارها باید تنگ و مشکی باشند تا جذابیت استایل گنگ و متال شما چند برابر به چشم بیاید. یکی دیگر از ویژگی های مهم استایل هوی متال رنگ کردن ناخن ها می باشد که بیشتر در گروه های موسیقی بریتانیایی شاهد آن بودیم. به طور کلی، باید بر روی لباس های خود جزییات زیادی را پیاده سازی کنید و تمرکز بیشتری بر روی رنگ های تیره و گرم مانند قرمز داشته باشید.

استایل‌های سبک موسیقی : https://geekshub.ir/music/



معرفی 3 موسیقی جذاب متالیکا که حتما باید آنها را گوش کنید

متالیکا به عنوان تنها گروهی بود که توانسته در 7 قاره مختلف کنسرت برگزار کند. این گروه در سردترین و گرم ترین نقاط جهان موسیقی زنده اجرا کرده است و چالش های آنان در ضبط و اجرای موسیقی و تمرکز آنها بر روی کار بسیار جالب توجه بوده است. به همین دلیل اکنون این گروه با داشتن پیشینه تاریخی بسیار زیاد، هنوز هم محبوبیت بسیاری در آمریکا و سایر کشورها دارد. اما در این بخش به سراغ معرفی سه تا از آثار محبوب این گروه خواهیم رفت که شنیدن آنها می تواند خون شما را نیز به جوش آورد.

آهنگ Nothing Else Matters ( هیچ چیز دیگری مهم نیست )

این ترانه سومین ترک تک آهنگ پنجمین آلبوم متالیکا بود که توانست محبوبیت زیادی را کسب کند. این موسیقی را جیمز هتفیلد زمانی که در حال مکالمه با همسر خود بود ایجاد کرد. در این بین او با یک دست در حال مکالمه و با دست دیگر در حال گیتار زدن بود و به مرور توانست این موسیقی را بسازد. در ابتدا قرار نبود که جیمز هتفیلد آن را جایی اجرا کند، اما زمانی که لارس آن را شنید، در یک آلبوم از آن استفاده نمود.

آهنگ The Unforgiven ( نابخشوده )

این آهنگ به عنوان چهارمین ترک موسیقی آلبوم متالیکا لقب گرفت که از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار بود. داستان این آهنگ در مورد مردی است که از دنیا هیچ احساس خوبی نداشته است و به هیچ عنوان برای لذت بردن از آن تلاش نکرده و تمام شانس های خود را از دست داده است. این مرد که در ظاهر شخصیت های گروه متالیکا هستند، دنیا را در هنگام مرگ نابخشوده خطاب می کنند.

آهنگ Sad But True ( غم‌بار اما واقعی )

این ترانه در فوریه ماه ۱۹۹۳ به عنوان پنجمین تک آهنگ بزرگ و محبوب پنجمین آلبوم متالیکا لقب گرفت. این موسیقی به سرعت توانست به عنوان یکی از بهترین آثار در صدر جدول چند کشور مختلف قرار بگیرد و به عنوان یکی از دارک و قویترین موسیقی های هوی متال شناخته می شود.


تیشرت متالیکا

برای مشاهده و خرید محصولات متالیکا با تم آهنگ‌های معروف این بند موسیقی میتوانید به گیکزهاب سر بزنید :)

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن