تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798731791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشروح / رئيس جمهور خبر داداعلام آمادگي قدرت‌هاي دنيا براي تعامل با ايران/ درآمد ۱۰۰ ميليارد دلاري پارس جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشروح / رئيس جمهور خبر داداعلام آمادگي قدرت‌هاي دنيا براي تعامل با ايران/ درآمد ۱۰۰ ميليارد دلاري پارس جنوبي
رئيس جمهور ايران از آمادگي كشورهاي بزرگ دنيا براي تعامل با ايران خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از عسلويه، حجت‌الاسلام حسن روحاني امشب در نشست شوراي اداري استان بوشهر با بيان اينكه كشور در مسير توسعه قرار گرفته است، اظهارداشت: همانطور كه در گزارش 100 روزه گفتم با مشكلات زيادي مواجه هستيم اما اين مشكلات را از پيش پاي مردم بر مي‌داريم و كشور را گام به گام در مسير توسعه قرار مي‌دهيم.

وي افزود: فضاي بين‌المللي بنا بود نسبت به گذشته فضاي آرام‌تري باشد تا ما بتوانيم در اين فضاي آرام براي توسعه كشور گام‌هاي بلند‌تري برداريم و امروز فضاي بين‌المللي براي ما از ديروز آرام‌تر است.

رئيس جمهور ابراز داشت: البته اين به معناي اين نيست كه دشمنان ما از دشمني دست برداشته‌اند؛ بلكه شرايط دنيا نسبت به ايران كاملاً عوض شده است.

روحاني با اشاره به اعتراف 6 قدرت بزرگ به حقوق هسته‌اي ايران گفت: دنيا امروز نسبت به جمهوري اسلامي ايران با يك ديد ديگري به اين كشور نگاه مي‌كند.

وي گفت: حضور مردم در انتخابات و ساختن آن حماسه بزرگ بر اساس هدايت‌هاي مقام معظم رهبري چهره ديگري را از عظمت مردم به رخ جهانيان كشيد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: امروز همه كساني كه دستشان در كار سازندگي است؛ احساس مي‌كنند كه فضاي پيش روي آنها باز شده و قادر به تحرك بيشتري هستند.

رئيس قوه مجريه بيان داشت: امروز از سرتاسر جهان همچون كشورهاي همسايه،قدرت‌هاي بزرگ آسيايي و اروپايي اين پيام را مي‌شنويم كه همه آنها براي تعامل با ايران اعلام آمادگي مي‌كنند.

درآمد 100 ميليارد دلاري پارس جنوبي در آينده نزديك

روحاني با اشاره به ظرفيت‌هاي ايران اسلامي اظهار داشت: خداوند نعمت‌هاي بسيار بزرگي را به ما داده كه بايد شكرگزار اين نعمت‌ها باشيم.

وي افزود: استان بوشهر به خاطر منابع نفت و گاز كه امروز گوشه‌اي از آن را در عسلويه ديديم داراي جايگاه بزرگي است.

رئيس دولت يازدهم خاطرنشان كرد: بدون ترديد عسلويه مي‌تواند كشور را اداره كند و اين توانمندي را با دارا بودن منابع عظيم در اين منطقه مي‌بينيم.

روحاني يادآور شد: 10 فاز به ثمر رسيده در عسلويه سالانه نزديك به 40 ميليارد دلار درآمد دارد و تكميل اين فازها قادر است، درآمد سالانه 100 ميليارد دلاري براي كشور به ارمغان بياورد.

وي ادامه داد: با تلاش دسته‌جمعي همه عزيزان و با استفاده از افراد فرهيخته نفت و گاز پتروشيمي به ملت قول مي‌دهيم در پايان چهار سال، دولت در بهره‌برداري از فازهاي پارس جنوبي از قطر پيشي بگيرد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: عسلويه بخشي از اين استان بزرگ و زرخيز است و بايد دست به دست هم دهيم و گام‌هاي بلندي را براي توسعه اين منطقه برداريم.

پرداخت تسهيلات براي واحدهاي آسيب ديده زلزله دشتستان

روحاني با تسليت فوت تعدادي از هموطنان در زلزله دشتستان، اظهارداشت: خسارات وارده به زلزله‌زدگان دشتستان در كوتاه‌ترين زمان ممكن مرتفع مي‌شود.

وي افزود: همانطور كه صبح به عزيزان وعده دادم به بنياد مسكن اعلام شده كه ظرف 20 روز آينده تمام خسارت‌ها را به طور دقيق برآورد كرده و جبران نمايد.

رئيس جمهور تاكيد كرد: آمار و ارقام لازم به من ارائه شده اما از مسئولان استان مي‌خواهم كه فردي از قلم نيفتد و آمارها دقيق باشد تا بتوانيم به طور كامل خسارات را جبران كنيم.

وي يادآور شد: تاكيد كرده‌ام كه ساختمان‌هايي كه ديوار آنها مشكل دارد؛ ديوارها كاملاً بازسازي شود و ساختمان‌هايي كه نياز به تعمير دارند نيز تعمير شوند و براي تمام اين موارد اعتبارات لازم را دولت تامين مي‌كند.

روحاني گفت: براي هر واحد آسيب ديده 25 ميليون تومان وام با بازپرداخت 15 ساله با كارمزد چهار درصد و 5 ميليون تومان نيز به صورت بلاعوض به آنها پرداخت مي‌شود كه اين براي ساختمان‌هايي است كه بايد به طور كامل احداث شوند.

رئيس جمهور ادامه داد: براي ساختمان‌هايي كه تعمير مي‌شوند نيز 2 ميليون تومان وام بلاعوض در نظر گرفته شده و براي احداث ديوارها نيز يك ميليون تومان بلاعوض تخصيص داده‌ايم ضمن اينكه وام بلند مدت براي تعميري‌ها 10 ميليون تومان و براي ساخت ديوار 3 ميليون تومان است.

رئيس قوه مجريه يادآور شد: از استاندار استان مي‌خواهيم كه به طور دقيق رسيدگي كند تا ما اعتبارات لازم را براي جبران تمام خسارات تامين كنيم.

وي در ادامه افزود: گر چه يك روز در كنار دريادلان ماندن خيلي كم است ولي از نبودش بسيار بهتر بود و خوشحال هستم كه به استان ولايتمدار بوشهر آمدم.

رئيس جمهور يادآور شد: نخستين وظيفه اين بود كه وقتي در گوشه‌اي از كشور براي مردم امتحاني پيش آمده است و در سختي و مصيبتي قرار گرفته‌اند؛ بدانند كه همه مردم و همه ملت در كنار آنها هستند.

روحاني تصريح كرد: آمدن رئيس جمهور در كنار مردم مصيبت‌ ديده دشتستان به معناي آن است كه ملت ايران به اين منطقه توجه دارد چون رئيس جمهور به عنوان نماينده مردم در اين منطقه حضور پيدا مي‌كند.

وي افزود: مردم استان بوشهر با سوابق تاريخي و ويژگي‌هايي كه بخشي از آن را نماينده ولي فقيه در استان و بخشي را استاندار محترم و بخشي را نماينده مجلس گفتند؛ مي‌تواند نقش موثر در كشور داشته باشد.

وي اضافه كرد: استان بوشهر با سوابق تاريخي و جهادي و مقاومت در برابر دشمنان خارجي، دستاوردهاي انقلاب در دفاع مقدس و پس از آن در همه مراحل براي سربلندي اين مرز و بوم تلاش كرده‌اند.

رئيس جمهور گفت: استان بوشهر با اين همه استعدادهايي كه دارد و با اين همه ساحل در خليج فارس مي‌تواند نقش تاثير گذاري در كشور داشته باشد.

وي اضافه كرد: كشورهايي هستند كه براي يك كيلومتر از آب‌هاي آزاد حاضرند بخشي از كشورشان را بدهند تا در كنار آب‌هاي آزاد باشند؛ چرا كه ساحل آبي براي يك كشور به معناي باز بودن دروازه اين كشور به روي دنيا و باز بودن دنيا به روي آن كشور است.

روحاني با بيان اينكه خداوند نعمت‌هاي بسيار بزرگي را به ما داده كه بايد شكرگذار اين نعمت‌ها باشيم،خاطرنشان كرد: استان بوشهر داراي مردمان خوب، فرهنگ دوست ، دلاور، با استقامت، دانشمند و فرهيخته بوده و همه استعدادهاي مادي و معنوي را دارد.

انتهاي پيام/2451/غ20

شنبه 9 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن