تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كميسيون گردشگري اتاق بازرگاني مازندران خبر داداعلام آمادگي 3 شهر مازندران براي ايجاد شهرك سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كميسيون گردشگري اتاق بازرگاني مازندران خبر داداعلام آمادگي 3 شهر مازندران براي ايجاد شهرك سلامت
رئيس كميسيون گردشگري اتاق بازرگاني مازندران از اعلام آمادگي سه شهر مازندران براي ايجاد شهرك سلامت در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از نوشهر، محمد كاوه عصر امروز در جمع فعالان گردشگري غرب استان مازندران كه به ميزباني شهرستان نوشهر از سوي كميسيون گردشگري و اتاق بازرگاني مازندران و با هماهنگي نمايندگي اتاق بازرگاني استان مستقر در نوشهر در هتل امير اين شهرستان برگزار شد در سخناني بيان داشت: استان مازندران از نظر ظرفيت‌هاي گردشگري در جهان كم‌نظير است كه البته اين ظرفيت‌ها در غرب مازندران بسيار بيشتر و پررنگ‌تر ديده مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه ايجاد شهرك گردشگري سلامت در استان مازندران ضروري است، تصريح كرد: زمين مورد نياز به مساحت 150 هكتار هم براي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم در اين بخش آماده است تا سرمايه‌گذاران در آن سرمايه‌گذاري كنند.

رئيس كميسيون گردشگري استان مازندران اظهار داشت: سه شهرستان آمل، نوشهر و ساري براي ايجاد شهرك سلامت از طريق واگذاري زمين اعلام آمادگي كردند كه اگر اين مهم محقق شود تحول بسيار بزرگي در گردشگري مازندران رخ مي‌دهد.

وي تصريح كرد: در طول سال بيش از 45 ميليون مسافر و گردشگر وارد مازندران مي‌شوند اما هيچ درآمدي نصيب استان نمي‌شود و بنابراين بايد برنامه‌ريزي شود و درآمدزايي به وجود بيايد كه در اين باره در حال حاضر ايجاد شهرك سلامت در سه شهر مازندران در دستور كار است.

كاوه با بيان اينكه كشور ايران جزو 10 كشور عضو اكو است كه همكاري نزديكي از جنبه‌هاي مختلف و به ويژه فرهنگي با يكديگر دارند، خاطرنشان كرد: بيماران زيادي در اين مناطق هستند كه به دليل عدم‌ اطلاع از ظرفيت‌هاي ايران، براي درمان خود به كشورهاي ديگر مي‌روند در حالي كه اگر اين بيماران در ايران درمان شوند تا سقف 60 درصد كاهش هزينه در فضاي گردشگري سلامت برايشان به وجود مي‌آيد.

رئيس كميسيون گردشگري استان مازندران تصريح كرد: در استان مازندران در بخش گردشگري سلامت 64 نوع بيماري درمان مي‌شود كه اين موضوع مهم ما را براي داشتن فضاي گردشگري سلامت بيش از پيش ترغيب مي‌كند و بايد از اين فرصت بسيار ارزشمند نهايت بهره را برد.

انتهاي پيام/86019/غ30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن