تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه از رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى تقاضا مى‏شد، اگر ايشان آن را مى‏خواستن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818989389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني مازندران:مازندران 3800 ميليارد تومان معوقات بانكي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني مازندران:مازندران 3800 ميليارد تومان معوقات بانكي دارد
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع‌ و معادن و كشاورزي مازندران، گفت: در مازندران حدود 3800 ميليارد تومان معوقات بانكي داريم.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، غلامرضا عشريه ظهر امروز در همايش بررسي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري و تجارت مازندران و كشور چين در سالن اجتماعات اتاق بازرگاني مازندران، اظهار داشت: مازندران زيرساخت‌هاي خوبي براي صادرات دارد.

وي افزود: در كنار سه بندر و سه فرودگاه در مازندران، توليدكنندگان و صادركنندگان سختكوشي داريم كه با وجود نامهرباني در صدور بخشنامه‌ها و ايجاد مشكلات در مبادي خروجي كشور، تلاش مي‌كنند به افق 1404 دست يابيم و صادراتي در شان مردم استان داشته باشيم.

عشريه با بيان اينكه لازم است به بازار چين به عنوان بازار صادراتي هدف، نگاه كنيم، ادامه داد: چين دومين اقتصاد وارد كننده جهان محسوب مي‌شود و توجه به ظرفيت‌هاي بازار چين از ضروريات است.

وي با اشاره به اينكه عمده صادرات ما به چين محصولات پتروشيمي، مواد معدني و ... است، تصريح كرد: براي صادرات خشكبار، ميوه تازه و ماشين‌آلات هم فضا وجود دارد.

عشريه با بيان اينكه چين براي دهه آينده هدف‌گذاري 200 ميليارد دلاري دارد، گفت: حضور در اين بازار ضروري است.

وي با اشاره به اينكه اگر در مازندران توسعه اقتصادي مي‌خواهيم با فعاليت بخش خصوصي محقق مي‌شود، ادامه داد: توقع بيشتري از مسئولان داريم تا مشكلات اين حوزه رفع شود.

عشريه با بيان اينكه امسال از 17 صادر كننده نمونه مازندران، 10 نفر مشكلات بانكي داشتند، افزود: بانك‌هاي خصوصي كوچكترين خدمتي براي توسعه استان انجام ندادند و فقط براي منافع خود كار مي‌كنند.

وي گفت: آنجا كه منافع 40 درصدي بانك‌هاي خصوصي در ميان باشد، پاي كار هستند.

عشريه با اشاره به اينكه حل مشكلات توليدكنندگان فقط در مسائل بانكي نيست، تصريح كرد: برخي مشكلات را دولت بايد رفع كند.

وي با بيان اينكه بدهي‌هاي توليدكنندگان و فعالان اقتصادي به اندازه‌اي افزايش يافته كه ديگر توان ادامه كار ندارند، يادآور شد: توليدكننده‌اي كه يك ميليارد تومان تسهيلات گرفته اكنون بايد سه ميليارد تومان به بانك برگرداند.

عشريه با اشاره به اينكه در مازندران حدود 3800 ميليارد تومان معوقات بانكي داريم، خاطرنشان كرد: اميدواريم اين مشكلات رفع شود.

انتهاي پيام/86007/ح40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن