تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني مازندران خواستار شدراه‌اندازي جنبش ضد تحريم در اتاق‌هاي بازرگاني كشورهاي CIS


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني مازندران خواستار شدراه‌اندازي جنبش ضد تحريم در اتاق‌هاي بازرگاني كشورهاي CIS
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي مازندران، گفت: بايد جنبش ضد تحريم را در اتاق‌هاي بازرگاني كشورهاي CIS راه‌اندازي كنيم تا برخي كشورها نتوانند روابط تجاري ما را از بين ببرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، غلامرضا عشريه صبح امروز در نشست مشترك هيئت اقتصادي و سرمايه‌گذاري جمهوري قزاقستان با مديران دستگاه‌ها، تشكل‌ها و فعالان اقتصادي مازندران در سالن اجتماعات اتاق بازرگاني مازندران، اظهار داشت: تاكنون مبادله هيئت‌هاي تجاري اقتصادي بين دو كشور قزاقستان و ايران وجود داشته است و آماده همكاري بيشتر در اين زمينه هستيم.

وي با بيان اينكه مازندران در سال بيش از 2 ميليون و 200 هزار تن مركبات و 120 هزار تن كيوي توليد مي‌كند، افزود: سيمان مازندران هم در صادرات سيمان به كشورهاي CIS در سطح كشور رتبه نخست را دارد.

عشريه با اشاره به ظرفيت مازندران در صنايع معدني، خاطرنشان كرد: فلورين در مازندران قابليت صادراتي هم دارد.

وي خطاب به تجار و فعالان اقتصادي حاضر در اين نشست، اظهار داشت: هيئت تجاري قزاقستان در قالب حمل و نقل، نفت، مركبات، خدمات فني مهندسي برق و كشاورزي و مرغداري علاقه‌مند به همكاري با همتايان خود در مازندران هستند.

رئيس اتاق بازرگاني مازندران خاطرنشان كرد: قبل از پايان سال جاري، هيئت تجاري را به كشور قزاقستان اعزام مي‌كنيم.

عشريه درباره پرواز مستقيم بين مازندران و بندر اوكتائو قزاقستان، گفت: در سال‌هاي گذشته جلسات متعددي در اين زمينه برگزار شد و حتي استان‌هاي مازندران، گيلان و گلستان علاقه‌مند بودند حمل بار هم به صورت هوايي صورت گيرد.

وي با بيان اينكه جنبش ضد تحريم را در اتاق‌هاي بازرگاني راه‌اندازي كنيم تا برخي كشورها نتوانند روابط تجاري ما را از بين ببرند، تصريح كرد: انتظار ما اين است كه قزاقستان هم به جنبش ضد تحريم بپيوندد تا تحريم‌هاي ظالمانه‌اي كه روابط تجاري كشورها را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد را از ميان برداريم و فعالان اقتصادي، مورد تحريم قرار نگيرند.

مديركل اقتصادي استانداري مازندران نيز در اين نشست، اظهار داشت: اميدواريم اين نشست مقدمه‌اي براي گسترش روابط تجاري بين دو كشور قزاقستان و ايران باشد.

محمود احمدي با اشاره به اينكه حداكثر واردات دولت قزاقستان 37 ميليارد دلار است، افزود: اين كشور سال گذشته 25 ميليارد دلار واردات داشته است.

وي تصريح كرد: اين نشست مي‌تواند منتهي به عقد تفاهم‌نامه و قرارداد تجاري شود.

انتهاي پيام/86007/ح30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن