تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798979932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"فریاد خواستاران خویشتن‌داری: از شاگردان لوس و ننر خواهیم خواست تا ماجراجویی جدید را متوقف کنند"


واضح آرشیو وب فارسی::

سفیر کشورمان در ارمنستان، مهدی سبحانی، درباره واکنش ایران به اقدامات رژیم صهیونیستی سخن گفته است. او اظهار داشته که ایران هدفش افزایش تنش در منطقه غرب آسیا نیست، بلکه به دنبال دفاع از خود در برابر اقدامات تهاجمی این رژیم است. او تاکید کرده که حملات صهیونیستی به مواضع ایران در سوریه و بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، توسط رژیم صهیونیستی انجام شده و منجر به کشته شدن ۷ مستشار نظامی ایران شده است.



سبحانی بیان کرده که ایران به دلیل عدم تمایل به افزایش تنش، بارها خودداری کرده است، اما رژیم صهیونیستی به طور نادرست این خودداری را به عنوان نشانه‌ای از ضعف تفسیر کرده و در پاسخ به آن، حملات تهاجمی خود را افزایش داده است. او افزوده که حمله به سفارت ایران در دمشق، تخلفی جدی از کنوانسیون‌های بین‌المللی و حقوق بین‌الملل است و باعث شهادت ۷ مستشار نظامی ایران شده است.

سفیر کشورمان در ارمنستان اظهار داشته که برای جلوگیری از افزایش تنش و جنگ در منطقه، خواستار برگزاری یک نشست فوری در شورای امنیت سازمان ملل شدیم. اما متأسفانه، در پی کارشکنی آمریکا، فرانسه و انگلیس، شورای امنیت حتی بیانیه‌ای حداقل در محکومیت حملات به اماکن دارای مصونیت صادر نکرد و حقوق بین‌الملل و اصول منشور ملل متحد نادیده گرفته شد.

وی افزود که در انتظار تلاش‌های دیپلماتیک برای محکومیت و تحت تأثیر قرار دادن اقدامات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی بودیم، اما کشورهای غربی بدون محکومیت رژیم صهیونیستی، خواستار خودداری ما بودند.

سبحانی بیان کرد که در یک جهان بی‌سر و سامان، کشورهایی که به قدرت دست می‌زنند و سازمان‌های بین‌المللی حقوق دیگر اعضا را نادیده می‌گیرند، ما باید بر خود متکی شویم و از منافع و امنیت خود دفاع کنیم.

در ادامه، سبحانی یادآور شد که به همین دلیل، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هدف‌هایی در داخل سرزمین‌های اشغالی را در نظر گرفته‌اند و حملاتشان تنها به مراکزی محدود شده که منشأ حملات نظامی علیه ایران بوده و سفارت ایران در دمشق مورد حمله قرار گرفته بود.

سفیر کشورمان در ارمنستان تأکید کرده است که ما هیچگاه مراکز غیرنظامی مانند بیمارستان‌ها، مراکز عمومی و شهروندان معمولی را هدف حملات قرار نداده‌ایم، عکس از رژیم صهیونیستی که از این کارها استفاده می‌کند. حملات ما هوشمندانه و دقیق بوده و در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع ایران صورت گرفته است. اما متأسفانه برخی دولت‌های اروپایی و غربی، این پاسخ مشروع را به اشتباه به عنوان حمله تهاجمی تفسیر کرده و این اقدامات به جای آرامش، منجر به افزایش تنش در منطقه می‌شود.

وی افزود که آن دولت‌هایی که قبل از پاسخ ما خواستار خویشتن‌داری ما بودند، حالا باید با شاگردان لوس و ننر خود تماس گرفته و جلوی ماجراجویی جدید را بگیرند. این نمی‌تواند باشد که یک سو خواستار کاهش تنش باشند و در عین حال به رژیم صهیونیستی اجازه دهند جنگ را به منطقه تحمیل کند.

در ادامه، او بیان کرد که برخی از سفارت‌خانه‌های اروپایی با انتشار پیام‌های نادرست و یکجانبه درباره واکنش مشروع ایران، سعی دارند تا مردم ارمنستان را تحت تأثیر خود قرار دهند و ایران را نامطلوب اعلام کنند. او توصیه کرد که این دست از تبلیغات دور شود و نکوهش‌های سیاسی را از مردم ارمنستان دور نگه دارند.

سبحانی به یادآوری کرد که رژیم صهیونیستی یکی از عوامل اصلی بی‌ثباتی در منطقه است و حمایت از این رژیم تنها به معنای ادامه بحران است. او بیان کرد که سیاست ایران بر مبنای صلح و دوستی است و پیام ما به جهان پیام صلح، امنیت و پیشرفت برای همه ملت‌هاست.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن