تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798975821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"پاسخ اسرائیل به حمله ایران: انتظار آمریکا از یک حمله محدود در خارج از ایران"


واضح آرشیو وب فارسی::

مقامات آمریکایی معتقدند که واشنگتن باید انتظار داشته باشد که رژیم صهیونیستی در پاسخ به عملیات "وعده صادق" ایران، محدود و شامل اهدافی در خارج از اراضی ایران باشد. این نظر بر اساس ارزیابی مکالمات مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی قبل از عملیات "وعده صادق" صورت گرفته است. طبق گزارش یک رسانه آمریکایی، مقامات آمریکایی اعلام کردند که انتظار دارند پاسخ رژیم صهیونیستی محدود و احتمالاً شامل حملات علیه نیروهای نظامی و نیروهای نیابتی تحت حمایت ایران در خارج از ایران باشد.



ایران، در شبگاه شنبه، به نام «وعده صادق»، عملیاتی را در پاسخ به حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق انجام داد. این عملیات، به عنوان حق مشروع ایران برای دفاع از منافع خود و به‌طور مطابق با منشور ۵۱ سازمان ملل، شناخته شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، قبل از ساعت ۳ بامداد یکشنبه، پهپادهای شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران را به آسمان سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد. این حمله، به‌همراه سیلی از پهپادها و موشک‌ها، گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را درگیر کرد. بسیاری از موشک‌ها به هدف خود در پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی رسیدند.

ایران با این حمله، هدف‌های گوناگونی را دنبال کرده بود، از جمله ضربه به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی. این پایگاه، در نزدیکی شهر بئر السبع واقع شده و به عنوان پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود.

درباره عملیات "وعده صادق"، سرلشکر محمد باقری، رییس ستادکل نیروهای مسلح، در یک گفت‌وگو اعلام کرد که این عملیات با موفقیت کامل از شب گذشته تا صبح امروز انجام شده و به تمام اهدافش رسیده است. او اظهار کرد که عملیات به نتیجه‌ای مطلوب رسیده است و ادامه آن برنامه ریزی نشده است، اما اگر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی یا مکان‌های مربوط به آن در سوریه و مکان‌های دیگری حمله کند، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد.

مقامات آمریکایی اعلام کرده‌اند که مقامات اسرائیلی، درباره گزینه‌های ممکن برای پاسخ به حمله احتمالی ایران، به آن‌ها توضیحاتی داده‌اند. اما تاکنون تصمیم نهایی و نحوه پاسخ دقیق رژیم صهیونیستی مشخص نشده است و ممکن است این گزینه‌ها پس از حمله ایران تغییر کند. همچنین زمان پاسخ دقیق این رژیم نیز مشخص نیست، اما هر لحظه ممکن است رخ دهد.

مقامات آمریکایی همچنین ادعا کرده‌اند که اقداماتی که ایران ممکن است در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی انجام دهد، از حملات محدود تا حملات گسترده و خسارت‌زای متنوع ممکن است، اما هنوز تصمیم نهایی‌ای در این باره اتخاذ نشده است.

رژیم صهیونیستی به حمله احتمالی ایران می‌توانست از پاسخ‌های مختلف استفاده کند، از جمله حملات نظامی تا حملات داخل ایران. مقامات آمریکایی اعلام کردند که اگر ایران حملاتی انجام دهد که به کشته شدن ساکنان اراضی اشغالی یا خسارات گسترده منجر نشود، رژیم صهیونیستی ممکن است به گزینه‌های معتدل‌تری روی آورد، مانند حملات در خارج از ایران.

سه مقام آمریکایی اعلام کردند که این گزینه‌ها ممکن است شامل حملات در داخل سوریه باشد. آن‌ها انتظار ندارند که رژیم صهیونیستی اقدام به هدف قرار دادن مقامات ارشد ایرانی بزند، بلکه هدف آن‌ها می‌تواند قرار دادن محموله‌ها یا انبارهایی باشد که ادعا می‌شود مواد مرتبط با موشک‌ها، تسلیحات یا تجهیزاتی که از ایران به حزب‌الله ارسال می‌شود، در آن‌ها نگهداری می‌شود.

مقامات آمریکایی اظهار کردند که واشنگتن نیازی به شرکت در این پاسخ نظامی احتمالی ندارد و منتظرند که رژیم صهیونیستی اطلاعات مربوط به اقدامات خود را با آمریکا به اشتراک بگذارد، به ویژه اگر این اقدامات برای آمریکایی‌ها در منطقه منفی باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن