تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني استان قم خبر دادافزايش تعاملات اقتصادي بين قم و گانسو چين


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني استان قم خبر دادافزايش تعاملات اقتصادي بين قم و گانسو چين
رئيس اتاق بازرگاني استان قم با اشاره به عقد خواهر خواندگي بين 2استان قم و گانسو چين از ارتباطات و تعاملات تجاري مستمر بين 2 استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قم، ابوالفضل خاكي امروز در حاشيه نشست مشترك سرمايه‌گذاران استان گانسو چين با فعالان اقتصادي كه در اتاق بازرگاني قم برگزار شد، گفت: در سال 85 با حضور هيئت دولتي و تجاري قم در اين استان و عقدخواهر خواندگي، ارتباطات و تعاملات تجاري مستمر و تاثيرگذاري بين 2 كشور ايجاد شد.

وي با بيان اينكه استان گانسو به مركزيت شهر لنجو يكي از استان‌هاي مسلمان‌نشين كشور چين است، از علاقه‌مندي سرمايه‌گذاران كشور چين در زمينه فعاليت در طرح‌هاي عمراني قم خبر داد.

رئيس اتاق بازرگاني استان قم گفت: طي چند سال گذشته اين تعاملات مستمر ما را به نقطه‌اي رسانده است كه امروز سرمايه‌گذاران چيني متقاعد به سرمايه‌گذاري در استان قم شده‌اند.

خاكي با اشاره به حضور سرمايه‌گذاران استان گانسو در قم عنوان كرد: هم‌اكنون اين گروه از سرمايه‌گذاران چيني براي مشاركت در بخش راه‌اندازي قطارهاي سريع‌السير، ساخت مراكز تجاري، نمايشگاهي و هتل‌سازي اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي ايجاد مركز تجاري چين در منطقه ويژه اقتصادي سلفچگان را يكي از دستاوردهاي اين سفر دانست.

در ادامه اين نشست هئيت سرمايه‌گذار چيني در جريان پروژه‌هاي عمراني شهرداري قم و چگونگي سرمايه‌گذاري و مشاركت در اين طرح‌ها قرار گرفتند.

گروهي از نمايندگان تجاري كشور چين متشكل از دبيركل انجمن تجارت خارجي استان گانسو، نمايندگان خط آهن ريلي، آبياري قطره‌اي، هتل‌سازي و امور نمايشگاه با هدف رشد سرمايه‌گذاري استان گانسو در استان قم و توسعه روابط اقتصادي بين اين 2 استان به قم سفر كرده‌اند.

انتهاي پيام/2258/م30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن