تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818996296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اتاق بازرگاني عمومي چين خبردادكاهش ۱۲۰ميليارد يوان بار مالياتي با اصلاح ماليات بر ارزش افزوده


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اتاق بازرگاني عمومي چين خبردادكاهش ۱۲۰ميليارد يوان بار مالياتي با اصلاح ماليات بر ارزش افزوده
رئيس اتاق بازرگاني عمومي چين گفت: اصلاحات ماليات بر ارزش افزوده ممكن است بار مالياتي را تا 120 ميليارد يوان در سال جاري كاهش دهد.


به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بين‌الملل خبرگزاري فارس به نقل از شينهوا خبرگزاري رسمي چين، بازده ساليانه بخش خدمات چين در سال 2013 براي اولين بار در تاريخ اين كشور از رتبه دوم به رتبه اول صعود كرد.

اطلاعات اداره آمار چين نشان مي‌دهد، در ۹ ماه ابتدايي سال جاري بازده ارزش افزوده بخش خدمات چين به مرز 17 تريليون و 600 ميليارد يوآن (معادل 1 تريليون و 170 ميليارد دلار) رسيده است كه اين ميزان كمي بيش از ارزش افزوده 17 تريليون و 510 ميليارد دلاري بخش توليد است.

ژانگ ژي گانگ رئيس اتاق بازرگاني عمومي چين طي سخناني گفت تغيير جايگاه بخش خدمات از رتبه دوم به رتبه اول كه براي اولين بار در سال 2013 اتفاق افتاده است، نشان دهنده تغييري تاريخي در تجديد ساختار اقتصادي چين است.

ژانگ سياست چين در جايگزيني ماليات بر گردش مالي با ماليات بر ارزش افزوده بخش خدمات كه به منظور كاهش ماليات مضاعف و كاهش هزينه شركت‌هايي كه تحت تاثير آن قرار گرفته بودند، را ستود.

وي با بيان اينكه اصلاحات ماليات بر ارزش افزوده ممكن است بار مالياتي را تا 120 ميليارد يوان در سال جاري كاهش دهد، گفت: اين حركت براي ترويج رشد بخش خدمات بسيار مفيد است و اثر سياست‌هاي آن بعد از اجرا ظاهر خواهد شد.

بعد از اجراي آزمايشي ابتداي سال 2012، ماليات بر ارزش افزوده در سراسر اين كشور از 1 آگوست به اجرا در آمده و اين مسئله موجب كاهش ماليات بر فضاي كسب و كار به ميزان 94 ميليارد يوآن در 10 ماه ابتدايي سال جاري شده است.

ژانگ در پايان گفت: اين يك رويه معمول در تحول صنعتي كشورهاي توسعه يافته در تبديل بخش خدمات به بزرگترين بخش اقتصاد ملي بوده است.

انتهاي پيام/ب

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن