تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808213714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی بهترین سیگار الکترونیکی بازار


واضح آرشیو وب فارسی::




 برای کسانی که اهل ویپینگ هستند، انتخاب بهترین سیگار الکترونیکی شاید کار چندان راحتی نباشد. اما شناخت بهترین روشهایی که می تواند شما را به انتخاب بهترین گزینه برساند، کار سختی نیست. کافی است با ویژگی ها و برندهای مطرح بهترین سیگار الکترونیکی آشنا شوید. در این مطلب شما را با انواع برندهای معروف سیگار الکترونیکی آشنا خواهیم کرد.

  

ویژگی های بهترین سیگار الکترونیکی

برای اینکه بتوانید بهترین سیگار الکترونیکی را در بازار با توجه به بودجه و نیاز خود خریداری کنید، باید با ویژگی های بهترین سیگار آشنا باشید. برای هر مصرف کننده ای ممکن است بهترین ها تعاریف مختلفی داشته باشد. اما به طور کلی ویژگی های زیر می تواند ملاکی برای انتخاب بهترین سیگارهای الکترونیکی باشد که در بازار وجود دارد:

  • طعم وظاهر مناسب: یکی از مهمترین مواردی که می تواند در انتخاب بهترین سیگار الکترونیکی به شما کمک کند، داشتن طعم و ظاهر مناسب است. بیشتر مشتریان سیگارهایی که مشابه سیگارهای سنتی است را ترجیح می دهند.
  • باتری قوی: فاکتور دیگری که می توانید به آن توجه کنید، قدرت باتری است. هرچه توان باتری و مدت زمان نگهداری شارژ در آن بیشتر باشد،دستگاهی مطلوب تر برای مصرف کننده به شمار می آید.
  • ظرفیت مخزن: هر چه ظرفیت مخزن بیشتر باشد، میزان بخاردهی و مایعی که در آن مصرف می شود، بیشتر است. پس اگر می خواهید میزان مایع مصرفی در روز را شارژ نکنید، پس حتما به این موضوع توجه داشته باشید.

 

5 مورد از  بهترین سیگار الکترونیکی

پس از آنکه ویژگی های مورد نظر برای انتخاب بهترین سیگارهای الکترونیکی را شناختید، می توانیم به سراغ  تا از بهترین سیگارهایی که در بازار وجود دارد و می توانید به راحتی برای خرید آن اقدام کنید، برویم. بهترین برندهایی که در بازار وجود دارد عبارت است از:

 

 

دکتر ویپ

برند dr vapes یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید داشته باشید. این برند یکی از گزینه های لوکسی است که در بازار وجود دارد. این برند انگلیسی توانسته طی سال های فعالیت طرفداران زیادی داشته باشد. آنچه این برند را از دیگر برندها متمایز می کند تنوع بالای طعم آن است. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید علاوه بر ایده آل بودن محصول مورد نظر باید  در زمان خرید جویس دکتر ویپ نیز محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

ویپ ویپرسو

ویپرسو یکی از برندهای معروفی است که به دلیل داشتن عملکرد بسیار خوب و نیز دوام بالا در دسته محبوب ترین ویپینگ ها است. این ویپ ها با داشتن ظرفیت 3.5 میلی لیتری به صورت دکمه ای طراحی شده است. به این صورت که برای کام دهی بخاردهی بسیار مطلوبی برای مصرف کننده به همراه دارد. شارژ کردن این دستگاه با میکرو یو اس بی امکان پذیر است. دستگاه های ویپرسو بسیار سبک و با دوام است به مدت طولانی می توانید بدون تعریق از آن استفاده کنید. توان خروجی این سیگارهای الکترونیکی 80 وات بوده و طعم رسانی روانی دارا است. پس اگر احساس می کنید که دوست دارید دستگاه مورد نظر طعم دهی مناسبی داشته باشد ویپ های ویپرسو می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.  

گیک ویپ

برند سومی که می توانید آن را در میان بهترین های ویپینگ انتخاب کنید، برند گیک ویچ است. این برند چینی توانسته با کیفیت بالا یکی از بهترین های بازار باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای دستگاه استفاده از سیگار را برای شما لذتبخش می کند. این دستگاه ها لمسی نیستند اما دو کلید فیزیکی مثبت و منفی برای آن تعبیه شده و کلید آتش کنار لبه قاب استفاده از دستگاه و انجام تنظیمات آن را برای شما آسان می کند. اگر دوست دارید بهترین ویپینگ را در کنار کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته باشید، برند گیک ویپ می تواند انتخابی ایده آل باشد.

ویپ ووپو

این برند نیز یکی از بهترین محصولاتی است که در بازار ویپینگ وجود دارد. در این سیگار لوکس که میزان بخاردهی بالایی برای آن طراحی شده، وزن سیک بهترین ویژگی مثبتی است که می توانید در آن مشاهده کنید. علاوه بر این ویپ ووپو بهترین انتخاب برای استفاده در محیط باز است. قابلیت حمل آسان، بخاردهی زیاد، هوشمند بودن دستگاه و نیز امکان تنظیمات سفارشی به شما کمک که تنظیمات دستگاه از نظر بخاردهی و... را انتخاب کنید.

ویپ اسموک

یکی از بهترین برندهایی که برای سیگار الکترونیکی خود می توانید انتخاب کنید، برند اسکوک است. این برند در دسته ویپینگ های لوکس به شمار می آید که توان 230 وات دارد و به راحتی از دو باتری سایز مناسب در آن استفاده می شود. دکمه فایر آن به دلیل داشتن طلا در پین های اتصال آن می توانید در هزارم ثانیه از آن کام بگیرید و ویپینگی بی نظیر را تجربه کنید. تجربه خوب کام دهی در این سیگارها استفاده از آن را به تجربه ای منحصر به فرد برای مصرف کننده تبدیل می کند.

 

قیمت بهترین سیگار الکترونیکی

اگر قصد خرید بهترین سیگار الکترونیکی را دارید، باید به عواملی که می تواند در قیمت آن تاثیر داشته باشد توجه کنید. از مهمترین عوامل اثربخش بر قیمت این محصولات می توان به میزان بخاردهی، برند شرکت تولیدکننده، ظرفیت دستگاه و... توجه کنید.

یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید این محصولات باید مدنظر قرار دهید، اصل بودن محصولی است که خریداری می کنید. در صورتی که تخصصی در شناخت محصول اصل از تقلبی ندارید، باید خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید. فروشگاه هایی که علاوه بر دستگاه های اصل ویپینگ، محصولات جانبی آن را نیز عرضه کنند. فروشگاه گرند ویپ یکی از فروشگاه های معتبری است که می توانید برندهای مختلف و محصولات متنوع را در آن بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 

نتیجه گیری

سیگارهای الکترونیکی امروز به یکی از پرطرفدارترین دستگاه های جایگزین سیگارهای سنتی تبدیل شده است. با شناخت ویژگی های بهترین سیگارهای الکترونیکی می توانید با توجه به برندهای مختلف در بازار، بهترین محصول را پیدا و خریداری کنید. در این مطلب سعی کردیم تا بهترین برندهایی که در بازار وجود دارد را به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید بهترین سیگار الکترونیکی را دارید می توانید بهترین محصول را در فروشگاه گرند ویپ جستجو و خریداری کنید.

 

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن