تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799361740




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راشاماشین: تراکتورهای دوچرخ چیست و راهنمای کامل خرید مینی تراکتور


واضح آرشیو وب فارسی::

تراکتور دوچرخ، قابلیت ها و نحوه خرید آن موضوعی است که در این مقاله بررسی می شود. پس اگر برای امور کشاورزی و باغبانی خود دنبال یک دستگاه جمع و جور و کارآمد هستید با ما همراه شوید. می خواهیم بدانیم تراکتور دو چرخ چیست؟ قابلیت های آن کدام است؟ و با چه روشی می توان این ماشین های دوچرخ محبوب را خرید؟ پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

تراکتور دوچرخ چیست؟ 

این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است ماشین کوچکی با قابلیت های تراکتور است که دو چرخ دارد. با توجه به ابعاد و متراژ زمین، می توان از تراکتور دوچرخ به جای تراکتورهای بزرگ یا تریلر استفاده کرد. این دستگاه معمولا به صورت دستی کنترل می‌شود. در برخی از مدل ها، راننده بر روی قسمتی که به تراکتور متصل می باشد می نشیند و هدایت وسیله را بر عهده می گیرد. سوخت و منبع تامین قدرت تراکتورهای دوچرخ گازوئیل یا بنزین است که در اکثر ماشین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.


تراکتور دوچرخ چیست و تفاوت آنن با تیلر کشاورزی

تفاوت تراکتور دوچرخ و تیلر

تیلر و تراکتورهای دوچرخ هر دو از تجهیزات و ماشین الات کشاورزی پرکاربرد به شمار می روند. این دوستگاه با وجود شباهت، دارای تفاوت هایی نیز در کاربرد،  قیمت و... هستند. اگر زمین یا باغ کوچکی دارید خرید تیلر برای امور کشاورزی برای شما مناسبتر است اما در زمین های وسیع تر با توجه به قدرت و توان بیشتر تراکتور دوچرخ،  خرید این دستگاه توصیه می شود. همچنین باید حجم امور کشاورزی خود را نیز در نظر بگیرید. تیلرها کاربرد محدودتری دارند و بیشتر برای زیر و رو کردن خاک نرم، مخلوط خاک و کود و... شناخته می شود اما از تراکتور دوچرخ با توجه به امکان نصب ادواتی چون کولتیواتور در امور متنوع کشاورزی از جمله شخم زنی، خاکورزی، نهرکنی، سمپاشی، حمل بار و...  استفاده می گردد.
تفاوت تیلر و تراکتور دوچرخ به ساختار خاک نیز بر می گردد. تراکتور دوچرخ برای زمین های سنگلاخی با بافت سنگین و کلوخه ای مناسب تر است در حالی که تیلر برای زمین های نرم بازدهی بهتری دارد. 
در نهایت قیمت تراکتورهای دوچرخ نسبت به تیلر بیشتر است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با توجه به تفاوت تیلر و تراکتور دوچرخ و نیاز خود یکی از این دو دستگاه را خریداری کنید.

اجزای تراکتورهای دستی دوچرخ

تراکتورهای دستی دوچرخ قطعات و اجزای مختلفی دارد. این قطعات با توجه به مدل و برند دستگاه متفاوت است. اما در حالت کلی مهمترین اجزای تراکتورهای دوچرخ عبارتند از: موتور، سیستم انتقال قدرت، شاسی، فرمان و چرخ ها.

قابلیت های تراکتورهای دوچرخ

توانایی و قابلیت های تراکتور دو چرخ به عنوان یک ماشین همه کاره بسیار زیاد می باشد. به گونه ای که کاربرد گسترده ای در امور کشاورزی و باغبانی دارد.

این دستگاه برای انجام عملیات شخم زنی و خاکورزی زمین های کشاورزی، باغ ها و باغچه ها و همینطور شالیزارهای برنج مورد استفاده قرار می گیرد. با تعویض چرخ های تراکتور دوچرخ می توان در زمین هایی که سطح نرم و گل آلودی دارند نیز به امور خاکورزی پرداخت. از طرفی اندازه و وزن آن نسبت به تراکتورها زیاد نیست. به همین دلیل در شالیزارهای برنج به راحتی قابل استفاده است.


قابلیت های تراکتور دوچرخ

مهمترین مزایای مینی تراکتورها

 به طور کلی مینی تراکتورها، اکثر اموری که یک تراکتور بزرگ قادر به انجام آن است را در ابعاد کوچکتر انجام می دهد. حتی تراکتورهای دوچرخ مزایایی دارند که استفاده از آنها را بسیار کاربردی تر از تراکتورهای بزرگ و پرهزینه کرده است. مهم ترین مزایای تراکتور دو چرخ عبارتند از:

  • قدرت زیادی دارد.
  • وزن کم و اندازه کوچک آن باعث می‌شود که در مکان هایی با متراژ پایین و نقاط صعب العبور به راحتی قابل استفاده باشد.
  • کنترل و هدایت آن راحت است و تخصص چندانی نمی خواهد.
  • قیمت این دستگاه با توجه به قابلیت های دستگاه مقرون به صرفه می باشد.
  • سرویس و نگهداری دستگاه راحت است. 

افزایش کارایی با نصب انواع الحاقی

امروزه در دنیای کشاورزی مدرن، مهندسین و طراحان در شرکت های بین المللی می کوشند تا دستگاه هایی طراحی، تولید و عرضه کنند که کاربردهای متنوعی داشته باشند. تراکتور دو چرخ یکی از همین دستگاه های چند کاره می باشد. این ماشین کوچک با استفاده از ادوات و ابزاری که بر روی آن متصل می شود حجم زیادی از امور کشاورزی را به راحتی انجام می دهد. به طوری که می توان حدود ۴۰ عملیات متفاوت کشاورزی را تنها با کمک نصب الحاقی های تراکتور دو چرخ انجام داد.

 روتیواتور یا کلوخ شکن، دروگر علف، دروگر گندم، گاوآهن، جوی و نهر کن، سمپاش، شخم زن، برف روب، بذرپاش، تریلر، چاله کن و….از جمله الحاقی های قابل نصب روی این دستگاه می باشد.

 آیا خرید تراکتور دوچرخ به صرفه است؟؟ تیلر ارزان تر است یا تراکتور دوچرخ؟

پس از معرفی تراکتور دوچرخ و الحاقی های دستگاه  وقت آن است که به مهمترین دغدغه کشاورزان و باغبابنان بپردازیم. یعنی قیمت تراکتور دوچرخ! آن ها می خواهند بدانند آیا خرید تراکتور دوچرخ مقرون به صرفه است یا نه؟ همانطور که خواندید تجهیزات متنوعی بر روی این دستگاه قابل نصب است. در نتیجه راندمان کاری بالایی دارد. کشاورزان و باغبانان تنها با خرید یک تراکتور دو چرخ، از خرید تعداد زیادی ادوات و تجهیزات دیگر بی نیاز می شوند. قیمت تراکتور دوچرخ نسبت به تیلر بیشتر است. اما با توجه به امکانات این دستگاه مانند داشتن فرمانی با قابلیت تنظیم ارتفاع، ارتعاش کمتر در هنگام کار و کارایی بالا،  اختلاف قیمت آن توجیه پذیر می باشد. با اندکی تامل متوجه می شویم که خرید این دستگاه چقدر به صرفه است و چگونه با قابلیت های خود می تواند امور پیچیده کشاورزی و باغبانی را به پیش ببرد. 

معرفی بهترین مدل های تراکتورهای دوچرخ

شرکت های مختلفی در سرتاسر دنیا اقدام به ساخت و تولید انواع تراکتور از جمله مدل های دوچرخ کرده اند. در این میان شرکت بی سی اس ایتالیا به دلیل تکنولوژی های منحصر بفردی که در دستگاه  های خود بکار برده است مثال زدنی است. فرمان چند حالته، قدرت مانورپذیری بالا، استارت الکتریکی، کلاچ های حرفه ای هیدرولیک، قابلیت مونتاژ آسات ادوات الحاقی، سه سرعته و... از مهم ترین قابلیت های تراکتورهای دو چرخ برند نام آور BCS می باشد.


پرفروش ترین تراکتور های دوچرخ

پرفروش ترین تراکتور دوچرخ های بازار عبارتند از:

  • تراکتور دوچرخ بی سی اس۷ اسب BCS-D728 ایتالیا
  • تراکتور دوچرخ ۶۱۵ بی سی اس (موتور گازوئیلی ۱۷۸ چرخ ۱۰*۴۵۰ )
  • تراکتور دوچرخ BCS 728 (چرخ ۸*۴۰۰ موتور گازوئیلی ۷ اسب KM178)
  • تراکتور دوچرخ فراری ۳۴۰ (لاستیک ۶۰۰ در ۱۲ موتور گازوئیلی ۱۸۶)
  • تراکتور دوچرخ ۷۲۸ BCS (روتیواتور ۸۸cm و چرخ ۱۲*۶۰۰ موتور گازوئیلی ۱۰ اسب)
  • تراکتور دوچرخ ۷۲۸ FERARRI (چرخ ۱۰*۵۰۰ موتور گازوئیلی ۷ اسب) 

 روش خرید اینترنتی تراکتور دوچرخ

در این شکی نیست که باغبانی و کشاورزی کاری پر زحمت و زمان‌بر است. بنابراین روش خرید اینترنتی تجهیزات باغبانی و ماشین های کشاورزی بسیار کمک کننده است و بخشی از دردسرهای این قشر زحمتکش را کاهش می دهد. در خرید اینترنتی سختی های رفت و آمد و حمل و نقل تجهیزات از عهده افراد برداشته می شود.

همچنین در این نوع روش خرید می توان مقایسه خوبی بین محصولات مختلف داشت و با مطالعه در مورد مشخصات فنی بهترین تصمیم را گرفت. در نهایت شناسایی و انتخاب یک فروشگاه مطمئن که معتبر  ومشتری مدار  باشد موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی خواهد شد.

 

خرید انواع تیلر، کولتیواتور و تراکتور دوچرخ در راشاماشین

با توجه به نیاز کشاورزان و باغبانان و توسعه صنعت و تکنولوژی،  انتخاب ابزاری که فرایند کاشت، داشت و برداشت محصول را راحت و سریع انجام دهد امری بسیار مهم است. در دنیای امروز کشاورزان به تجهیزاتی  نیاز دارند که چندین کار را به راحتی و بدون دردسر با هم انجام دهد. تراکتور دو چرخ ماشینی است که توانایی لازم برای انجام انواع خدمات کشاورزی را دارا می باشد و در سطح بالایی پاسخگوی مصرف کنندگان است.

راشاماشین یکی از بزرگترین تولید کنندگان و وارد کنندگان تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی و صنعتی در ایران است. این شرکت با معرفی بهترین ابزار و تجهیزات کشاورزی و باغبانی شما را در یک انتخاب امن و مطمئن همراهی می کند.

راشاماشین تمام مزایای خرید حضوری و غیر حضوری انواع ادوات و ماشین های کشاورزی از جمله معرفی بهترین محصولات، امکان مقایسه آن ها و اعلام قیمت های واقعی را در اختیار کاربران خود گذاشته است.

 مزیت اصلی خرید تراکتور دوچرخ از راشاماشین صرفه‌جویی در هزینه‌ها است. در سایت بزرگ فروشگاهی راشاماشین به دلیل حذف واسطه ها تمام قیمت ها به روز و واقعی می باشد. جهت اطلاع از موجودی تراکتورهای دوچرخ با شماره 02186073853 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان زبده فروشگاه لوازم کشاورزی راشاماشین بهره مند شوید. 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1048]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن