تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799158430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه چیز درباره پنجره های دوجداره


واضح آرشیو وب فارسی::

در اینجا ما یک تعریف جهانی برای شیشه های عایق ارائه می دهیم. اگر نمی دانید شیشه عایق (IG) یا به اصطلاح فنی "شیشه دوجداره" و "شیشه سه جداره" دقیقا چیست و فقط می دانید از آنها در پنجره دوجداره upvc استفاده می شود در ادامه همراه ما باشید. به طور خلاصه، IG شامل دو یا چند لایه شیشه است که توسط یک فضای خالی یا گاز پر شده اند. این خلاء برای کاهش انتقال حرارت از داخل ساختمان شما به دنیای خارج طراحی می شود. این امر باعث می شود که گرما از طریق پنجره ها و درها بدون نیاز به دنیای بیرون نشت نکرده و از بین نرود. شیشه ای که در سیستم درب و پنجره های دوجداره استفاده می شود با ضخامت بین 3 تا 10 میلی متر تولید می شوند. ضخامت همه صفحات شیشه معمولاً برابر است.


پنجره دو جداره

تاریخچه ای کوتاه از شیشه های عایق کاری شده

IG اولین بار در سال 1865 توسط یک فرد آمریکایی به نام توماس دی استتسون Thomas D. Stetson اختراع شد. در طول جنگ داخلی آمریکا یعنی سالهای (1827-1916) ثبت شد. شیشه های عایق مدرن تکامل یافته همان پنجره های قدیمی است. در ابتدا تنها یک لایه شیشه به شیشه پنجره های قبلی اضافه می کردند و وجود همان لایه شیشه سبب می شد که باد و طوفان و گردو غبار کمتر به داخل نفوذ کند. در ابتدا افراد زیادی با این نوع پنجره دوجداره به مخالفت برخواستند زیرا زمان زیادی طول می کشید تا یک پنجره را به پنجره دوجداره تبدیل کنند و فراموش نکنید که پنجره های دوجداره قدیمی در ابعاد بسیار بزرگتری به نسبت پنجره های استاندارد آپارتمان های امروزی بودند و همین موضوع نیز بر اضافه شدن زمان نصب آنها می افزود.

جالب اینجاست که بدانید در زمان های نخست ابداع پنجره دوجداره از این پنجره ها فقط در فصل های سرد مثل زمستان و در برخی نواحی پاییز از این پنجره ها استفاده می کردند و در فصول بهار ئ تابستان مجددا شیشه های عایق را از روی پنجره ها بر می داشتند. همین موضوع سبب به وجود آمدن یک مشکل دیگر می شد، مردم باید جایی تدارک می دیدند که در طول ماه های بهار و تابستان شیشه های اضافی را در آنجا نگهداری کنند و این فضا در اختیار همه نبود و سبب صدمه به شیشه ها نیز می شد.

از دیگر چالش های استفاده از پنجره های دوجداره این بود که استفاده از آنها در ساختمان های بزرگ و چند طبقه به صورت سالانه گران و وقت گیر بود. بنابراین، صاحبان ملک در اواسط قرن 20 بود که از وجود پنجره های دوجداره استقبال کردند درست زمانی که قیمت پنجره دوجداره کاهش یافت ضمن آن که مشکلاتی که به آنها اشاره شد نیز تا حدود زیادی از بین رفتند.


پنجره  UPVC

مزایای درب و پنجره دوجداره

در اینجا برخی از مزایایی را که پس از خرید IG به دست می آورید لیست می کنیم:

 

تراکم بالای متریال

بهره وری بیشتر از انرژی

کاهش انتقال صدا را از خارج (مخصوصاً برای ساختمانهای نزدیک فرودگاهها، ایستگاههای راه آهن و جاده های اصلی هستند بسیار مناسب است)

زیبایی شناسی جذاب

افزایش جذابیت و راحتی زندگی در ساختمان

نور محیط را افزایش می دهد

عایق حرارتی بیشتر

موارد استفاده شیشه های دوجداره

وقتی به IG فکر می کنید، به احتمال زیاد به شیشه های دو جداره در پنجره ها و درها فکر می کنید و غریزه شما حداقل تا حدی درست خواهد بود. دلیل این امر نیز استفاده بیشتر از IG در پنجره ها و درها است. IG همچنین در یخچال، اتومبیل، اتوبوس، قطار و مایکروویو نیز استفاده می شود، دستگاه هایی که شاید کمتر تصورش را می کردید.


قیمت پنجره دوجداره

فناوری شیشه های عایق

IG از فناوری معروف به واحد لعاب ثابت عایقIGU استفاده می کند. IGU دو صفحه شیشه ای را همانند ساندویچ در نظر می گیرد (لایه لایه) و آنها را با استفاده از یک لایه هوا از هم جدا می کند؛ به همین دلیل، IG در مقایسه با پنجره های تک در 77٪ بهبود مصرف انرژی را به دنبال دارد. IG همچنین به این معنی است که خانه شما در ماه های تابستان خنک می ماند. متاسفانه فلز و شیشه رسانای خوبی برای گرما هستند. این واقعیت بدان معناست که پنجره های سنتی گرما را به داخل خانه شما هدایت می کنند و در تابستان داخل خانه گرم می شود اما درب و پنجره های دوجداره ورود و خروج گرما را کنترل می نمایند. قاب درب و پنجره های دوجداره هم از UPVC یا انواع فوم ها ساخته می شود زیرا رسانای ضعیفی هستند و شدت گرمای هوا را منتقل نمی کنند در واقع در زمستان ها هوای داخل خانه گرم می ماند و در تابستان ها هوای گرم وارد نمی شود.

یکی از چالش هایی که در نصب و استفاده از پنجره های دوجداره نتنها در ایران بلکه در تمام دنیا وجود دارد، متفاوت بودن اندازه پنجره ها حتی در یک آپارتمان است. لذا نیاز است که درب و پنجره ها ابتدا توسط متخصص اندازگیری شده و سپس به صورت سفارشی ساخته شوند. شما می توانید برای سفارش درب و پنجره های دوجداره و کسب اطلاعات به روز درباره قیمت ها از متخصصان پازل ستاپ کمک بگیرید. راه های ارتباطی با شرکت پازل ستاپ به شرح زیر است:

آدرس وبسایت: https://www.upvc.co/

آدرس کارخانه:جاده قدیم- شهرک صنعتی گلگون

شماره تلفن: ۸۸۷۷۶۷۳۷






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2006]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن