تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799167060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

10 تریلر معرفی که کیفیت بهتری نسبت به بازی اصلی داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

10 تریلر معرفی که کیفیت بهتری نسبت به بازی اصلی داشتند "به قلم Josh Brown از whatculture" همه ناشران در هنگام معرفی بازی‌های جدید خود خواهان سر و صدای بیشتری هستند. از آنجایی که تریلرهای معرفی اولین قدم گیمرها برای آشنایی با عنوان جدید است، ناشران و توسعه دهندگان می‌توانند از هایپ ایجاد شده برای سال‌ها بهره برده و با استفاده از موفقیت آن محصولی ارائه کنند که بدون توجه به کیفیت مقدار مناسبی فروش داشته باشد. به هر صورت تغییر زیاد بازی‌ها در طول روند توسعه چیز عجیبی نیست. به امید فروش چند میلیون نسخه‌ای، سال‌ها برای توسعه عنوانی صرف می‌شود ولی ایده‌های اولیهِ جذابِ زیادی به علت مشکلاتی همچون زمان و بودجه و خلاقیت به پروژه نهایی راه پیدا نمی‌کنند. متاسفانه این مهم می‌تواند باعث رسیدن به نتیجه متفاوت از عنوانی شود که نمایش ابتدایی درخشان و نوید بخشی داشته است. درچند سال اخیر نمونه‌هایی از این باب وجود داشته که یا از بابت تفاوت‌های بیش از اندازه با تریلر اولیه و یا عملی نکردن وعده‌های صادره، به کیفیت نمایش معرفی خود حتی نزدیک هم نشده و تمامی پتانسیل ممکنه را بر باد داده و طرفداران را در حسرت بازی دلخواه رها کرده‌اند.
تماشا بصورت تمام‌صفحه 10. Dead Island تریلر بازی اصلی Dead Island یکی از بهترین رونمایی‌های دنیای بازی‌های کامپیوتری بود. شرح ماوقع مرگ خانواده‌ای به دست گروه بزرگی از زامبی‌ها و رونمایی غم‌انگیزی که با نمای نمادین صورت دخترک زامبی‌زده‌ای بر روی زمین و از انتها به ابتدا آغاز شد. متاسفانه هیچ کدام از احساسات دراماتیکی که در در تریلر هنری وجود داشت به بازی نهایی راه نیافت و بازی اصلی Dead Island از بابت بدست گرفتن احساسات حتی جایی در نزدیکی تریلر رونمایی هم قرار نگرفت. در حقیقت تریلر معرفی، نمایشی کاملا متفاوت از بازی اول شخص بزن بهادری ارکید خنده‌دار را به گیمرها تلقین کرد که اشتباه بود. با این حال هرچند بازی نتوانست وعده‌های تریلر سینماتیک خود را عملی کند ولی در جلب توجه مردم موفق شده و موفقیتی غافلگیر کننده برای بازی اول بوجود آمد. تماشا بصورت تمام‌صفحه 9. Splinter Cell: Conviction اولین برداشتی که تریلر  Splinter Cell: Conviction ایجاد کرد، هیچ شباهتی با تجربیات قبلی گیمرها از این سری نداشت. تاکید بر سم فیشری که یک تنه از مخمصه نجات پیدا می‌کند و سبک مبارزه‌ لحظه‌ای و برپایه محیط او باعث میشد تا فکر کنیم که نسخه جدید Splinter Cell فرمول مخفی کاری این سری را با تبدیل شخصیت اصلی به جیسون بورنی جدید دچار تغییرات اساسی کرده است. برخلاف نسخ پیشین، Conviction بر خلع سلاح کردن گیمر از تمامی ابزارآلات پیشرفته‌ای که به آن عادت کرده بود، تمرکز داشته و درعوض او را به مخفی شدن در دیدرس و استفاده از همه ابزارها به عنوان سلاح تشویق می‌کرد. در این نسخه برخلاف عناوین قبلی با وجود تشویق گیمر به استفاده از محیط برای از بین بردن سریع دشمنان و خزیدن دوباره به میان جمعیت، تاکید بیشتری بر ایجاد سر و صدا شده بود. اما در نسخه نهایی بازی تعدادی از این ویژگی‌ها حفظ و بسیاری از نکات دیگر همانند جنگیدن‌های بداهه‌ای کنار گذاشته شده و از همان شیوه کلاسیک استفاده از ابزارآلات و مهارت که گیمرها به آن عادت داشتند، بهره برده شد. با مقایسه‌ای بین بازی‌های قدیمی و ایده‌های اصلی که برای Conviction در نظر گرفته شده و در تریلر اول به نمایش در آمد، اینگونه احساس میشد که بخاطر عدم استفاده از ایده‌های جاه‌طلبانه با عنوانی هر چند خوب اما فاقد ایده‌های جسورانه طرف هستیم. تماشا بصورت تمام‌صفحه 8. Bioshock Infinite با وجود اینکه انتشار Bioshock Infinite در سال 2013 با تحسین منتقدان روبرو شد و این بازی خود را تبدیل به یکی از بهترین‌ عناوین آن سال کرد، اما بین تریلر معرفی و نسخه نهایی تفاوت‌های جدی وجود داشت. تصاویری که در اولین تریلر گیم‌پلی به نمایش در آمد، به شکل هیبت‌انگیزی الهام بخش و البته جاه‌طلبانه بودند و نسخه نهایی بازی با وجود شگفت‌انگیز بودن، جسارت تریلر معرفی را کمتر درون خود داشت. اما چرا؟ تغییرات زیادی از نقطه نظر داستانی در بازی صورت گرفت و بجای پرداختن به موضوع از هم گسیختن کلمبیا بر اثر جنگ داخلی، به داستانی پرداخته شد که طرح کلی آن از جای دیگری ظاهر شده بود و پرداخت به موضوع کلمبیا در درجه دوم قرار گرفت. همچنین گیم‌پلی و مبارزات لحظه به لحظه وعده داده شده درتریلر به شکل عجیبی بهتر از نسخه نهایی بازی بود. نحوه درگیری‌های مسلحانه تغییر یافته، فضاهای باز نبرد دموی اول نفس گیر بوده و جابجایی‌های متقابل توسط قلاب فضایی، شوتینگ سنگین و قدرت‌های الیزابت همگی جذاب می‌نمودند. واضح بود که توسعه‌دهندگان نتوانسته‌اند راهی برای پیاده‌سازی همه این ایده‌ها پیدا کنند ولی مطمئنا بازی می‌توانست از حفظ این مکانیک‌های جاه‌طلبانه سود بیشتری بدست آورد تا کنار گذاشتن آنها و چسبیدن به همان سیستم نبرد سرراست سابق. تماشا بصورت تمام‌صفحه 7. The Order: 1886 بزرگترین اشتباه بازی The Order: 1886 هدر دادن جزئیاتی بود که تریلرهای اولیه برپایه آنها ساخته شده و تاکید داشت. پر و بال دادن به داستانی در خصوص دسته‌ای از سربازان که موجودات ماورالطبیعه را شکار می‌کردند، در کمتر بازی پرداخته شده بود. به هر حال موجودات ماورالطبیعه‌ای برای مقابله وجود داشتند ولی این درگیری‌ها کم و فاصله بین آنها زیاد بود و بیشتر زمان بازی صرف شلیک کردن به آدمکش‌هایی بدون شخصیت‌پردازی تلف میشد که می‌توانستند از هر بازی شوتر سوم شخص دیگری به این بازی کپی شوند. لازمه چنین فضای ویکتوریایی، گوتیکِ سنگین، داستان و گیم‌پلی فانتزی بود ولی The Order در باتلاق شوتر کاورگیری استاندارد سوم شخص فرو رفت. همچنین جنگیدن با دشمنان ماورالطبیعه‌ای که سرانجام خود را نشان می‌دادند، بخوبی تریلر نبرد با گرگینه نبود و بقیه نبردهای بازی هم به استفاده از همان تاکتیک تکراری بدون هیچگونه درخشش سینمایی نزول می‌کرد. The Order دنیایی جذاب و مهیج را معرفی کرد ولی به دلایلی از قرار دادن عناصر مورد علاقه مردم در طلایه بازی خود اجتناب نمود. تماشا بصورت تمام‌صفحه 6. Aliens: Colonial Marines Aliens: Colonial به راحتی به مقام یکی از ناامیدکننده‌ترین بازی‌های تاریخ نزول می‌کند. قرار بود این اقتباس پر سر و صدا و جنجالی که توسط استودیو گیرباکس (سازنده سری‌های محبوبی همانند Borderlands و Brother in Arms) ساخته میشد، وفادارترین روایت از دنیای بیگانه باشد، اما درعوض باعث ایجاد یکی از متمردترین اقتباس‌های این صنعت گردید. حالا با گذشت زمان و مرور کردن قضیه، دیدن علائم خطر بسیار راحت است ولی در آن زمان و تا قبل از رسیدن بازی به دستان گیمرها، هیچ دلیلی برای شک کردن به کیفیت این عنوان وجود نداشت. تریلری فوق‌العاده تا زمان انتشار بازی به نمایش گذاشته میشد و گرافیکی غیر قابل باور و ویژگی‌های تکنیکی خاصی را با ادعایی جاه‌طلبانه به رخ می‌کشید. و فراتر از همه اینها، مواد اولیه چیزی را عرضه می کردند که برای همراه کردن طرفدارن لازم بود: بدست آوردن روح و احساس سری بیگانه. تریلر اولیه در حال و هوا و اتمسفر فیلم‌ها غوطه‌ور بوده و داستانی را نشان می‌داد که در نسخه نهایی بازی ارائه نشد. در نتیجه این بازی علاوه بر اینکه شوتری افتضاح بود، هیچ احترامی هم برای منبع اقتباسش قائل نشد. تماشا بصورت تمام‌صفحه 5. Fuse تریلر اولیه Fuse که در ابتدا بنام Overstrike معرفی شد، دقیقا شوتر سوم شخصی بود که از Insomniac Games انتظار می‌رود. رنگارنگ، شلوغ و پر از شخصیت، بازی اکشن تیم محوری که به توانایی های منحصر گروه قهرمانان خود اتکا داشت و داستانی کارتونی را روایت می‌کرد که در آن زمان توسط امثال Borderlands به اوج رسیده بود. به هر صورت هنگامی که EA به این نتیجه رسید که شوتر سوم شخص فقط درصورتی  موفق می‌شود که از Gears of War تقلید کند، رنگ آن با کاوری به رنگ خاکستری و قهوه‌ای پوشیده شد، عنوانش به Fuse تغییر پیدا کرد و به اکشنی جدی تبدیل شد که تمام عناصر خاطره‌انگیز Overstrike را کنار گذاشته بود. هویت بازی از بین رفت، سیستم مبارزه مبنی بر قدرت‌های منحصربفرد قهرمانان آن با شوتینگ تاکتیکال سرراستی جایگزین شد و عنوانی که کارکترهای زیادی را در تریلر خود نشان داده بود، چنان بی روح و تکراری می‌نمود که انتظار ساختش از تیمی بازاریاب می‌رفت تا گروهی خلاق. تماشا بصورت تمام‌صفحه 4. Duke Nukem Forever هرچند Duke Nukem Forever در برزخ توسعه طولانی خود چندین بار معرفی شد ولی کمی قبل از انتشار نهایی، تریلر جدید و توسعه دهندگان جدیدی در Gearbox Software نشان دادند که این انتظار ارزش داشت. بله درست است که از منظر گرافیکی، ابعادی ناهموار داشتیم ولی چنین چیزی از یک بازی که به مدت طولانی در دست توسعه بوده انتظار می‌رفت و تریلر نهایی خواسته غائی طرفداران را عرضه می‌کرد. تریلر منتشره که تمامی جنبه‌های قدرت قهرمان را در بر داشت از روحیه "بکش و اسیر نگیر" سری نشات گرفته و روحیه شادی که همه در مورد این سری دوشت داشتند را اثبات می‌کرد. از مشت زدن Duke به بیگانه‌ها تا خنده‌ها و بددهنی‌هایی که نشانه این سبک گیم‌پلی بود، همه چیز در جای مناسب خود قرار گرفته و نویددهنده بازگشت غرورآفرین شخصیت Duke به دنیای بازی می‌نمود. اما متاسفانه نسخه نهایی بازی نه تنها یک فاجعه کامل بود که خود شخص Duke Nukem را به پیرمردی تبدیل کرد که جک‌های نابجا می‌گوید. درحالی که تریلر معرفی بدون هیچ تلاشی اخلاق و رفتار متمایز شخصیت اصلی را به نمایش گذاشت، بازی نهایی با تمام تلاش خود نتوانست به آن نزدیک شده و این شوتر بسیار بد را در قهقرا فرو برد. تماشا بصورت تمام‌صفحه 3. Destiny جالب است، همه می‌دانند که مشکلات موجود در روند تهیه باعث عدم شباهت Destiny به خواسته‌های توسعه دهندگان بانجی گردیده است. مشکلات مربوط به تطبیق المان‌های MMO و داستانی سرراست باعث شد تا بازی نهایی به هیچکدام از اهداف این دو ژانر نرسد و برخلاف تریلر که همکاری این دو سبک مختلف را در کنار هم نشان میداد، نتیجه نهایی فقط به یک عنوان شوتر تبدیل شد و خود سازندگان نیز در مقطع نزدیک به توسعه بازی تاکید کردند که باید انتظار یک بازی شوتر و آنلاین را داشت نه یک تجربه همه جانبه‌ی MMO. اما آیا تریلر معرفی بازی و نحوه صحبت‌های سازندگان در مورد آن نیز چنین فروتنی داشت؟ گیمرها با تماشای تریلر معرفی Destiny این نتیجه رسیدند که بازی تمرکزش را بر دنیایی پویا قرار داده که همگروهی با بقیه گیمرها بصورت یکپارچه صورت می‌گیرد. در این تصویر نه تنها بازی چندنفره را به عنوان بخش طبیعی این دنیا نمایش می‌داد که با کنایه دنیای بازی را بزرگتر از چیزی معرفی می‌کرد که یک گیمر تنها بتواند به انتهای آن برسد. توسعه دهندگان به چشم‌اندازها اشاره می‌کردند و می‌گفتند که اگر گیمرها بخواهند می‌توانند در آنجا ماجراجویی داشته باشند (که صد البته در بازی اصلی نمی‌توانستند.) ابعاد این تریلر بسیار بزرگتر از بازی منتشره بود ولی عدم یکپارچگی عناصر اجتماعی بیش از همه به چشم آمده و با چیزی که در اولین تریلر و به عنوان تجربه واقعی دنیای مشترک به نمایش درآمد، متفاوت بود. تماشا بصورت تمام‌صفحه 2. No Man"s Sky وعده‌های تریلر اصلی No Man"s Sky بی‌شمار بودند. ایده جهان خود تولید شونده‌ای که به شکل مداوم گسترش پیدا می‌کرد نه تنها بسیار جاه‌طلبانه بود بلکه سازندگان ادعا داشتند که هر کدام از این سیارات کاملا از بقیه متفاوت هستند. تریلر اول این احساس را به وجود آورد که گیمرها از تجربه منحصربفرد فرود بر روی سیاره‌ای ناشناخته لذت خواهند برد. سیاره نشان داده شده در تریلر اول مملو از مارهای غول‌پیکر بود، اکوسیستم زیرآبی انبوهی داشت و محل درگیری‌های بین کهکشانی می‌نمود. همه این موارد وعده‌‌های امیدوار کننده‌ای بوده و این عنوان مستقل را به مورد جستجوترین بازی نسل تبدیل کرد. صد البته هم اکنون می‌دانیم که بسیاری از این وعده‌ها دروغ بودند و تعداد بسیار کمی از ویژگی‌های موجود در تریلر اولیه به بازی نهایی راه پیدا کردند. درست است که توانایی جستجوی بی‌نهایت سیاره دست نخورده باقی ماند ولی دلیل رفتن به چنین سفر اکتشافی، من جمله حیوانات عجیب، گستره زیست‌بوم‌های متفاوت و خطر‌های پیشرو از بین رفتند.
تماشا بصورت تمام‌صفحه 1. Watch Dogs Watch Dogs یکی از مورد انتظارترین بازی‌های تمام دوران، به سرعت به عنوان اولین بازی نسل بعد مورد توجه همگان قرار گرفت. این بازی که برای هر دو کنسول Xbox One و PS4 معرفی شده بود، وعده تجربه‌ای جدید را ارائه می‌کرد که باعث گسترش قابلیت‌های تکنولوژی دنیای بازی میشد. Watch Dogs با استفاده از گرافیک خیره‌کننده و قابلیت‌های و پیچش‌های امیدوارکننده‌‌ای مربوط به هک کردن، وعده دگرگون کردن فرمول بازی‌های جهان باز را می‌داد و حتی با وجود دلایلی که در تریلرهای بعدی برای نگرانی درخصوص کیفیت بازی بوجود آمد، از موج ایجاد شده بخاطر تریلر معرفی خود بیشترین بهره را برد. با وجود اینکه مکانیزم‌های جدید بازی نتوانست حتی به جاه‌طلبی تریلر اول نزدیک بشود، اما گیمرها حق داشتند که نگران شوند. مخصوصا در مواجه با سخت‌افزارهای قدیمی شرایط بدتر میشد و جوهره کافی در کنسول‌ها برای به نمایش در آوردن تصاویر تریلر اول وجود نداشت، هم از منظر گرافیکی و هم قدرت و پویایی گجت‌ها و هک‌های موجود در این عنوان. مترجم: صادق بستانی



16 بهمن 1396





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن