تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798625209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حکم محمدمهدی قاسمی عنوان شد تاکید معاون امور استان‌های صداوسیما بر رقابت سالم میان شبکه‌های استانی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در حکم محمدمهدی قاسمی عنوان شدتاکید معاون امور استان‌های صداوسیما بر رقابت سالم میان شبکه‌های استانی
خبرگزاری فارس: تاکید معاون امور استان‌های صداوسیما بر رقابت سالم میان شبکه‌های استانی
معاون امور استان‌های صداوسیما تاکید کرد: «شبکه شما» رقابت سالم و هدفمند در میان شبکه های استانی را باید بعنوان راهبردی مهم برای خود قرار دهد و برنامه سازی تراز و معیار را به نمایش بگذارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در متن حم علی دارابی خطاب به محمدمهدی قاسمی برای مدیریت شبکه تلویزیونی «شما» آمده است: برادر گرامی جناب دکتر محمد مهدی قاسمی نظر به تعهد، تجارب ارزنده ، سوابق مستمر و موفق مدیریتی که در رسانه داشته اید به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه مراکز استان ها « شما » منصوب می‌شوید.
«شبکه شما» که شبکه مردم ایران است باید آئینه تمام نمای ایرانیان باشد، سرمایه اجتماعی و وحدت ملی را ارتقاء دهد، ثبات سیاسی و همگرایی ملی و وفاق را افزایش دهد. اسلام، ایران، مردم، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و رهبری و ارزشهای دینی در صدر مؤلفه های وحدت ملی است.
«شبکه شما» رقابت سالم و هدفمند در میان شبکه های استانی را باید بعنوان راهبردی مهم برای خود قرار دهد و برنامه سازی تراز و معیار را به نمایش بگذارد. با طراحی جدول پخش (کنداکتور) حرفه ای و هنرمندانه، برترین، فاخر ترین و جذاب ترین تولیدات استان ها را به نمایش بگذارد.
رخدادهای فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی استان ها را بازتاب دهد و با امید آفرینی به توسعه کشور کمک بایسته ای نماید. گردشگری، زیارت، محیط زیست و کشاورزی را در اولویت های خود قرار دهد تا اقتصاد مقاومتی را در اقدام و عمل اجرا نماید.
«شبکه شما» باید در صیانت از فرهنگ ها، آئین ها، آداب و رسوم اصیل ایرانی – اسلامی به مثابه ساز و کاری مؤثر و ایجابی در مقابله با فرهنگ مهاجم غرب ابتکار عمل را بدست گیرد. تولید و پخش برنامه های موسیقایی چشم نواز و جذاب بومی و ملی و مستندهای فاخر مورد تأکید ویژه است.
از جناب عالی که بحمدالله از ایثارگران و جانبازان پرافتخار دفاع مقدس هستید می خواهم که با عزم و مدیریت جهادی و مشارکت همکاران و مدیران متعهد و انقلابی تمهیدات لازم برای راه اندازی مجدد شبکه را اتخاذ و با بهره گیری از خلاقیت ها، نوآوری ها و همکاری بایسته و همه جانبه مراکز استانها «شبکه شما» را از حیث نحوه مدیریت، اداره، نیروی انسانی، برنامه سازی، جذب مخاطب به ترازی از شبکه های تلویزیونی رسانه ملی مبدل نمایید.
از همه مدیران محترم مراکز استان ها، مدیران محترم ستاد معاونت به ویژه رئیس محترم مرکز سیمای استان ها و معاونان محترم سیمای مراکز انتظار همکاری شایسته با شما را دارم.
از خداوند بزرگ توفیقات روزافزون الهی برای جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمود های رهبر حکیم انقلاب اسلامی خواهانم.
علی دارابی
معاون امور استان ها به گزارش فارس، دکتر قاسمی در کارنامه خود مدیریت شبکه آموزش، مدیرکلی طرح و برنامه سیما، مدیریت رادیو سلامت، مشاور رئیس سازمان در امور جوانان و مدیریت شبکه شما را برعهده دارد. انتهای پیام/

95/05/23 :: 18:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن