تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798191719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رييس‌جمهور در دانشگاه شهيد بهشتي:/3/ دولت به همه وعده‌هاي خود عمل مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رييس‌جمهور در دانشگاه شهيد بهشتي:/3/ دولت به همه وعده‌هاي خود عمل مي‌كند
نه تنها انرژي هسته اي، بلكه فن آوري هسته‌اي و حتي غني سازي حق مسلم ماست. دركنار آن پيشرفت و توسعه هم حق مسلم ماست، بهبود معيشت مردم و رفاه مردم نيز حق مسلم ماست. شكستن و ويران كردن ساختمان منحوس تحريم ها حق مسلم ماست. رييس‌جمهور در دانشگاه شهيد بهشتي:/3/ دولت به همه وعده‌هاي خود عمل مي‌كند


رييس جمهور با تاكيد بر اين كه دولت به همه وعده هايي كه به مردم داده است عمل خواهد كرد، گفت: ما براي دستيابي به هدف هاي خود نيازبه اجماع داخلي داريم. ما نياز به به مدلي داريم به اين كه ا فكارمان براي دستيابي به ارمانهاي بلندمان نزديك تر كنيم، بنابراين بايد آستانه تحمل براي تحمل يكديگر را بالا بريم.

به گزارش خبرنگارايلنا‏،دكتر حسن روحاني در ادامه سخنان خود در تالار ابوريحان دانشگاه شهيد بهشتي به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، در واكنش به برخي از دانشجويان كه شعار؛مرگ بر امريكا سر مي دادند عنوان كرد: ملت ما هرگز آرمانها را از ياد نبرده است منتهي براي دستيابي به اين آرمان ها اصول و روشهاي اساسي مد نظر است كه اگر در روشها با يكديگر اختلاف داريم،بايد در مسائل كلان به اجماع نظر برسيم

رئيس جمهور همچنين در پاسخ به شعار « انرژي هسته اي حق مسلم ماست » گفت: حتماً هم همين طور است. شعار ما اين است كه سانتريفيوژ بايد بچرخد،اما زندكي مردم و اقتصاد هم بايد بچرخد.دولت قطعا در وعده‌هايي كه به مردم داده است تا آخر ايستاده است.

روحاني افزود: نه تنها انرژي هسته اي، بلكه فن آوري هسته‌اي و حتي غني سازي حق مسلم ماست. دركنار آن پيشرفت و توسعه هم حق مسلم ماست، بهبود معيشت مردم و رفاه مردم نيز حق مسلم ماست. شكستن و ويران كردن ساختمان منحوس تحريم ها حق مسلم ماست.

وي با تاكيد بر اين كه دولت به همه وعده هايي كه به مردم داده است عمل خواهد كرد، گفت: ما براي دستيابي به هدف هاي خود نيازبه اجماع داخلي داريم. ما نياز به به مدلي داريم به اين كه ا فكارمان براي دستيابي به ارمانهاي بلندمان نزديك تر كنيم، بنابراين بايد آستانه تحمل براي تحمل يكديگر را بالا بريم.

روحاني ادامه داد: اگر ما نتوانيم مسئله داخلي خود را با آرا مش و عقلانيت در چارچوب قا نون و با ايجاد اجماع داخلي حل كنيم، چه طور مي‌خواهم معضلات پيچيده منطقه و جهان را حل كنيم.

روحاني همچنين به واكنش به شعار اقليت سالن كه فرياد «فتنه‌گر منافق اعدام بايد گردد» سر مي دادند، گفت: ما نياز داريم در بسياري از مسائل با بردباري، صبر، و تحمل و دقت مقداري از فضاي احساسي فاصله بگيريم و به عقلانيت و اعتدال نزديك شويم. عزيران من مسائل در اين صورت قابل حل و فصل است.

رئيس ‌جمهور با اشاره به شخصيت هايي كه فضاي جنبش دانشجويي و حركت سياسي دانشگاه را هدايت كردند از شخصيتهايي همچون آيت اله طالقاني، مطهري، بهشتي و مهندس بازررگان دكتر علي شريعتي و مهندس چمران نام برد و گفت: هدايت گرايا ن جنبش دانشجويي از اين قبيل سرداران بودند. اينها پيشتازان حركت دانشگاه هستند يادمان باشند كه در آن زمان آنها كه حركت دانشجويي را عهده دار بودند نه ريالي در يافت مي كردند،ما بايد پيرو راه اين عزيران باشيم.

وي افزود:البته همه سرداراني كه شما دانشجويان از آنها نام مي بريد، از همت،باكري، خرازي، ستاري، صياد شيرازي و همه بسيجيان قهرمان والگوهاي بزرگ ما هستند.

روحاني با تاكيد بر اين كه بسيج منخصر به در بسيج دانشجويي نيست، گفت: اگر بسيج در معناي فكر بسييجي و فدا كردن خود براي تفكرات ديني و اسلامي ما امروز 75 ميليون بسيجي در كشور داريم.

رئيس جمهور با بيان اين كه بايد آينده كشور عقلاني و در چهارچوب علم و دانش حركت كنيم، گفت: به‌ويژه شما دانشجويان كه ديدبان علم و عقلانيت هستيد، بايد كمك كنيد قدرت علمي را افزايش دهيد و بايد بدانيم بدون قدرت علمي و اقتصادي قدرت ملي بالا نخواهدرفت.

روحاني اظهار داشت: ما امروز مي بينم كه كشوري در امريكاي لاتين همچون بزريل با برنامه ريزي چند ساله در سال گذشته توليد ناخالص داخلي حتي بالاتر از روسيه داشت ما هم مي توانيم با كمك شما دانشجويان و تو سعه علم و دانش اين كار را انجام دهيم.

روحاني ياد‌اور شد: روزي كه وضع نفت ما خوب بود و در‌آمد نفتي 80 ميليارد بود كه با بقيه در آمدهاي ارزي به حدود 100 ميليارد مي رسيد. چهار شركت بزرگ همچون فيس بوك، اپل، ماكروسافت،و گوگل در آمد خالصشان در سال گذشته 266 ميليارد دلار بود.پس ما هم مي‌توانيم شما دانشگاهيان هستيد كه اقتصاد دانشگاهيان را توسعه دهيد. رهبري نيز بر اين مسئله تاكيد كرده‌اند.

وي افزود: خوشحالم كه اين خبر را در روز داتشجو به شما بدهم براي فعاليت شركت هاي دانش بنيان در سال هاي قبل قوانين خوبي وضع شد،اما دعواي ميان وزرات علوم از يك طرف و معاونت علمي و فن آوري رئيس جمهوري از طرف ديگر باعث شد هيچ يك از اين قوانين اجرايي نشود.

وي ادامه داد:دعوا تا جايي شد كه آنها از هم شكايت كردند. خوشبختانه ما مقالات علمي خوبي داريم،اما ايا اين كافي است يا بايد آنها را در مسير تجارت سازي بياوريم، تا آثار آن را در زندگي مردم ببينيم براي اين كار دانشگاه و نهادهاي ديگر كنار دانشگاه بايد كمك كنند.

رئيس جمهور ادامه داد: قرار بود صندوقي به نام صندوق نوآوري و شكوفايي تاسيس شود و شركت هاي دانش بنيان تسهيلات لازم را بدهند و آنها فعال شوند. همين شركتها اقتصاد اينده ما را مي سازندو در سالهاي اينده اگر درست حركت كنيم، راه پيشرفت ما در اين است.اين صندوق عليرغم بودجه، ظاهرا كليدش نبود تا باز شود، اما امروز با همفكري و هماهنگي بين دو ارگان وزرات علوم وزرات بهداشت از يك طرف و معاونت علمي و فن آوري رئيس جمهور از سوي ديگر است و اين هماهنگي قفل اين صندوق را باز كرد.

روحاني با بيان اين كه تا امروز 25 ميليارد تومان براي اين صندوق اختصاص يافته است، گفت: در مصوبه اخير دولت اين رقم را به 20 برابر افزايش داديم، بنابراين اين صندوق سال اينده 500 ميليارد تومان اندوخته خواهد داشت و به شركت هاي دانش بينان تسهيلات لازم را مي دهد.

وي با تبريك مجدد روز دانشجو به دانشگاهيان عنوان كرد: ما اين روز بزرگ را و احترام مي گذاريم به سه شهيدي كه در 16 آذر جان خود را براي مبارزه با استبداد فدا كردند اداي احترام مي كنيم و در برابر همه دانشجوياني كه در سال‌هاي گذشته به ويژه دفاع مقدس جان خود را فدا كردند سر فرود مي آوريم.

رئيس جمهور خطاب به دانشجويان گفت: عزيران من بياييد محصول دانشگاه را به جامعه و توليد پيوند بزنيم و كاري كنيم كه توليد علم شما در كنار خلاقيت و ابداع فن آوري به توليد صنعت وخدمات گره بخورد، تا بتوانيم محصول دانشگاه را در جامعه لمس كنيم، اگر اين فضا را فراهم كنيم، نه مغزها از كشور خارج مي شوند،بلكه آنها كه رفته اند نيز باز خواهند گشت.

شنبه 16 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن