تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798651509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحاني در ديدار با خانواده شهيدان فلاحي و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس: خانواده شهدا به خوبي به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ايران عمل كرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: روحاني در ديدار با خانواده شهيدان فلاحي و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس: خانواده شهدا به خوبي به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ايران عمل كرده‌اند
ما نيازمند به دعا و حمايت خانواده شهدا هستيم و انشاءالله خداوند كشور را براي ما حفظ كرده و عزت و سربلندي را نصيب ملت ايران كند. روحاني در ديدار با خانواده شهيدان فلاحي و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس: خانواده شهدا به خوبي به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ايران عمل كرده‌اند


رييس‌جمهور با بيان اينكه راه شهدا، جانبازان و ايثارگران راه دفاع از استقلال كشور و مرزهاي شرف و عزت ملت ايران است، گفت: اميدوارم در سايه عنايات حق تعالي بتوانيم راه آنان را پيموده و به پيشرفت، عزت و سربلندي برسيم.

به گزارش ايلنا، حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني چهارشنبه شب در ديدار با خانواده شهيدان مهدي و رسول فلاحي با بيان اينكه پدران و مادران شهدا در راه خدا و دفاع از عزت كشور فرزندان خود را تقديم ميهن كرده‌اند، تصريح كرد: فرزندان اين مرز و بوم در دفاع مقدس كار بزرگي را انجام داده‌اند و خداوند امروز به خانواده شهدا و ايثارگران به واسطه صبر و ايستادگي‌شان عزت و افتخار داده است.

رييس‌جمهور افزود: خانواده شهدا به خوبي به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ايران عمل كرده‌اند.

روحاني خاطرنشان كرد: ما نيازمند به دعا و حمايت خانواده شهدا هستيم و انشاءالله خداوند كشور را براي ما حفظ كرده و عزت و سربلندي را نصيب ملت ايران كند.

رييس‌جمهور امام راحل را شخصيتي استثنايي براي كشور، ملت ايران و جهان اسلام برشمرد و اظهار داشت: خداوند امام را به عنوان وديعه‌اي براي ملت ما قرار داد و فرزندان اين كشور و كساني كه زير پرچم امام قرارگرفتند، در جنگ تحميلي در برابر جنايتكا‌رترين رژيم دنيا كه همه قدرت‌هاي جهان آن را تا دندان مسلح كرده‌ بودند، سينه سپر كرده و با نثار جان خود كشور را نجات دادند.

در اين ديدار كه در فضايي صميمي برگزار شد، پدر و مادر شهيدان فلاحي ضمن بيان خاطراتي از فرزندان شهيد خود در خصوص سجاياي اخلاقي و رشادت‌ها و وصاياي آنان با رييس‌جمهور صحبت كردند.

شهيد رسول فلاحي در سال 61 و در عمليات بيت‌المقدس در منطقه شملچه و شهيد مهدي فلاحي در سال 62 در عمليات والفجر مقدماتي در منطقه فكه به درجه رفيع شهادت نائل شدند.

ديدار صميمانه روحاني با جانباز قطع نخاع شيميايي 70 درصد دفاع مقدس

همچنين رييس‌جمهور با حضور در منزل علي اصغر ميرزايي جانباز قطع نخاع شيميايي 70 درصد دفاع مقدس، با وي ديدار كرد.

رييس‌جمهور در اين ديدار نيز با بيان اينكه ايمان، خلوص، فداكاري و وجود جانبازان براي كشور و ملت ما بسيار ارزشمند است، گفت: شما در راه اسلام، دين خدا و دفاع از كشور به جبهه رفتيد و در اين مسير مقاومت كرديد و پس از آن دوران نيز در برابر ناملايمات، صبر و استقامت مثال زدني از خود به نمايش گذاشته‌ايد، كه اين بسيار ارزشمند است.

روحاني ايثارگري‌ و فداكاري‌هاي شهدا، جانبازان و ايثارگران را براي همه كساني كه بايد نسبت به حفظ آرمان‌ها، عزت كشور و زنده بودن راه آنان احساس مسئوليت كنند، درس آموز دانست و تصريح كرد: همه بايد بدانيم كه اين كشور در مسير استقلال، عزت و سربلندي چه فراز و نشيب‌هايي را طي كرده و فرزندان اين مرز و بوم در اين راه چه سختي‌هايي را تحمل كرده‌اند.

رييس‌جمهور با بيان اينكه جانبازان ادامه‌دهندگان راه و مسير شهدا هستند، گفت: شايد درك بسياري از سختي‌ها و مشكلاتي كه امروز جانبازان تحمل مي‌كنند براي مردم عادي سخت باشد، اما جانبازان به واسطه اينكه راه خدا را انتخاب كرده‌اند، تحمل اين مشكلات برايشان آسان است.

روحاني همچنين با تجليل از ايثار و فداكاري همسران شهدا و جانبازان خاطرنشان كرد: ما مطمئنا به دعاي خير خانواده‌هاي معظم شهدا، جانبازان و ايثارگران نيازمنديم تا بتوانيم خدمتگزار شايسته‌اي براي ملت ايران باشيم.

علي اصغر ميرزايي جانباز قطع نخاع شيميايي 70 درصد دفاع مقدس، در سال 66 و در منطقه مرزي سومار با اصابت تير مستقيم دشمن به درجه رفيع جانبازي نائل آمد.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن