تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799095233




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معمای جسد مادر در کمد دیواری خانه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معمای جسد مادر در کمد دیواری خانه
کد خبر: ۴۸۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 17 March 2015


پیدا شدن جسد مادر خانواده در کمد دیواری خانه‌اش یک معمای جنایی را پیش روی پلیس تهران قرار داد.

به گزارش ایران، عقربه‌ها ساعت 50/23 دقیقه شنبه 23 اسفندماه سال جاری را نشان می‌داد که پسر جوانی در تماس با پلیس 110 از کشته شدن مادر 75 ساله‌اش خبر داد.

همین تماس تلفنی کافی بود تا مأموران کلانتری 129 جامی تهران برای بررسی ابتدایی حادثه در محل جنایت حاضر شوند.

مأموران پای در محل گذاشته و جسد مادر خانواده را داخل کمد دیواری پیدا کردند. بازپرس سعید احمدبیگی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی با در جریان قرار گرفتن این واقعه جنایی مرموز همراه تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شدند و به تحقیق پرداختند.

کارآگاهان ابتدا پسر خانواده را تحت بازجویی قرار دادند. این جوان به نام «افشین» به مأموران گفت: از مادرم خبری نداشتم و زمانی که با برادرم رضا تماس گرفتم او نیز از مادرمان بی‌خبر بود. با نگرانی به خانه مادرم رفتم و وقتی جلوی در خانه رسیدم با مرد جوانی به نام «شهرام» روبه‌رو شدم و فکر می‌کردم از همسایه‌ها است.

او نیز پیگیر مادرم بود اما کسی در خانه را باز نمی‌کرد، به همین خاطر به کمک یکی از همسایه‌ها در را باز کردم و زمانی که وارد خانه شدم هیچ کس را ندیدم. افشین ادامه داد:‌ از ساعت 9 صبح همه جای خانه را گشتم تا به کمد دیواری اتاق رسیدم. در کمد قفل بود، با شکستن قفلش وقتی در باز شد پاهای مادرم را دیدم که از طبقه پایین کمد دیواری به بیرون افتاد. وحشت کردم هر چه مادرم را صدا کردم جوابی نداد یقین کردم که مرده است.

کارآگاهان به سراغ همسایه‌ها رفتند و در تحقیقات میدانی پی بردند این زن قربانی با پسر کوچکش رضا معمولاً با هم درگیر بوده‌اند.

مأموران سپس به بازجویی از افشین ادامه دادند که گفت برادر کوچکم که اعتیاد دارد با مادرم زندگی می‌کرد و فکر می‌کنم او مادرم را کشته است چون همیشه با هم درگیر بودند.

دستگیری عامل جنایت

تحقیقات پلیسی در محل جنایت ادامه داشت تا اینکه رضا همراه زنی به نام شیرین به محل حادثه رسیدند و بازپرس احمدبیگی دستور به دستگیری این دو داد. رضا در بازجویی‌های ابتدایی به مأموران گفت: آخرین بار جمعه ساعت 30/8 مادرم را در خانه دیدم و بعد به همراه نامزدم شیرین به ملارد رفتم و نمی‌دانم چه کسی مادرم را کشته است.

وی افزود: شنبه صبح هر چه به خانه‌مان زنگ زدم کسی جوابی نداد نگران شدم و از خواهرم خواستم تا به خانه مادرمان برود که دقایقی بعد برادرم افشین زنگ زد و دیدم او نیز پیگیر مادرمان است که تصمیم گرفتم از ملارد به تهران برگردم.

وی افزود: قبل از اینکه حرکت کنم به دوستم شهرام زنگ زدم که جلوی در خانه‌مان برود تا شاید از مادرم خبری به دست بیاورد که او نیز اطلاعی از مادرم نداشت.

بدین ترتیب مأموران، شهرام را نیز در همان ساعت بامدادی دستگیر کردند.

تحقیقات در دادسرای جنایی

ساعت 11 صبح دوشنبه متهمان حادثه در شعبه هفتم دادسرای امور جنایی استان تهران حاضر شدند و رضا بار دیگر به بازپرس سعید احمدبیگی گفت مادر من هیچ دشمنی با کسی نداشت و آخرین روز هم که او را دیدم حالش خوب بود و من هرگز دست به جنایت نزده‌ام.

شیرین نیز در بازجویی گفت: آخرین بار دو هفته پیش بود که مادر رضا را دیدم و از کشته شدن او بی‌خبرم و نمی‌دانم چه کسی این زن را کشته است.

در ادامه تحقیق شهرام هم به بازپرس گفت: عصر شنبه رضا به من زنگ زد و خواست که به در خانه‌شان بروم و زمانی که به در خانه آنها رسیدم افشین را نیز آنجا دیدم بعد من به خانه‌مان برگشتم و رضا را در جریان ناپدید شدن مادرش قرار دادم.

تحقیقات پلیسی درباره مرگ زن سالخورده ادامه دارد. بازپرس منتظر است تا نظریه پزشکی قانونی علت مرگ این مادر سالخورده را روشن کند و فعلاً پسر جوان خانواده و نامزدش به عنوان متهمان این جنایت در اختیار کارآگاهان اداره پلیس آگاهی تهران قرار دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن