تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814435625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای شهر تهران به سوی رفع مشکل ورود واگن‌های مترو به کشور حرکت می‌کند/ شروع ساخت واگن‌های چینی


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ادامه مشکل ورود واگن‌ها به کشور، گفت: همه اعضای شورای شهر تهران سعی می‌کنند مشکل ورود واگن‌ها به کشور را حل کنند و این واگن‌ها هر چه زودتر وارد شوند.

مهدی چمران در جلسه علنی شورای شهر تهران در حاشیه گفت: ابتدا باید روز شورا را به اعضای شورا و مردم شهر و کشور تبریک بگویم. امیدوارم همه اعضای شورا خدمتگذاران خوبی برای مردم خود باشند. ما به پروژه‌های عمرانی مثل بزرگراه یادگار امام و پروژه شهید شوشتری ادامه می‌دهیم و امیدواریم که به موقع آماده شوند.



وی ادامه داد: در برنامه‌های خرید در حوزه حمل و نقل عمومی، کار با شدت و قدرت ادامه دارد، اگرچه ممکن است با کارشکنی‌ها یا کم‌کاری‌هایی روبرو شویم، اما این پروژه‌ها پیگیری می‌شوند و به نفع افراد معمولی است.

چمران درباره مسئله ورود واگن‌ها به کشور اظهار کرد: هنوز مشکل ورود واگن‌ها حل نشده است، اما دوستان در وزارت کشور گام‌های مثبتی برداشته‌اند که قابل تشکر است. آنها نامه‌ای دیگر نیز دادند که این مسئله نیز در حال حل و فصل است تا مبلغ خریدها به حساب سازنده واریز شود. طبق وعده‌ای که از سازنده گرفته شده، آنها کار خود را آغاز کرده‌اند و امیدواریم که تا حدود ۱۴ ماه آینده که از زمستان سال گذشته آغاز شده، ساخت واگن‌ها به پایان برسد.

وی افزود: دیدگاه ما این است که اگر کار زودتر انجام شود، به نفع مردم است و برای ما حتی یک ساعت هم اهمیت دارد. بنابراین، همه اعضاء تلاش می‌کنند تا مشکلاتی که زیادند، حل شوند. من به یاد دارم که در زمان تأسیس بانک شهر، نیاز بود که بیش از ۳۰۰ امضاء جمع آوری کنیم و افرادی را مامور کردیم تا امضاها را در محل زندگی افراد جمع آوری کنند. بنابراین، ما باید به شیوه جهادی کار کنیم.

درباره وجود مافیا برای ورود خودروها و اتوبوس‌های برقی، او اظهار کرد: من اطلاعات دقیقی ندارم و تا زمانی که به طور کامل مطمئن نشوم، نمی‌توانم در این زمینه حرف بزنم.

چمران درباره برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران اظهار کرد که خوشبختانه برخی از رسانه‌ها به این موضوع اشاره کرده و انتقاد کرده‌اند. به همین دلیل اعلام کرده‌اند که در سال آینده این نمایشگاه به یک نمایشگاه بین‌المللی با نام "آفتاب" منتقل خواهد شد. او افزود که اگر تبلیغات نمایشگاهی در مترو توسط خود مترو انجام شود، این کار تخلف است و با آن برخورد خواهد شد، اما اگر شرکت‌های دیگری این تبلیغات را انجام دهند، این کار مجاز است.

در مورد ساخت‌وسازها در حریم پایتخت، چمران گفت که در یک بازدیدی که رئیس جمهور از برخی مناطق داشتند، مسئله ساخت‌وسازها مطرح شد و تصمیم گرفته شد که این مسئله حل و فصل شود.

او در توضیح دستور جلسه شورای شهر تهران هم افزود که در ابتدای جلسه باید گزارشی از توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی توسط معاون حمل و نقل شهرداری تهران ارائه می‌شد، اما به دلیل آغاز کار هیات امنای محلات تهران، این گزارش به بعد از آن موکول شد. سپس خزانه‌دار شورا گزارشی از درآمدها و هزینه‌های شهرداری تهران را ارائه خواهد کرد و پس از آن، در صورت وجود وقت، لایحه‌ای که در مورد خدمات اماکن تجاری توسط شهرداری ارائه شده است، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن