تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814437206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازی منزل و تاثیر آن بر خواسته های خریدار


واضح آرشیو وب فارسی::

 بازسازی تغییر کلی یا جزئی، در سازه و ظاهر بنای ساختمان است اما نوسازی، ساختارهایی نو را جایگزین قسمت‌های قدیمی کردن است. درخانه‌های نه چندان قدیمی اینکه بازسازی خانه در مقایسه با تخریب و نوسازی آن بسیار مناسب و عاقلانه تر است شکی نیست. اما اینکه بازسازی منزل پیش از فروش تا چه اندازه روی قیمت ساختمان تاثیر می گذارد، موضوع صحبت ماست شرکت بازسازی منزل فراز در این راستا ناگفته‌ها را به شما خواهد گفت.  



بازسازی منزل و تاثیر آن بر خواسته های خریدار

شخصی که به قصد خرید به خانه ای پا می گذارد انتظار دارد خانه ای با بهترین امکانات را از بین تمام جاهای بازدید کرده انتخاب نماید. دوست دارد هزینه ای که برای یک خانه پرداخت می کند بیشترین نیاز و آرزوهای او را پوشش دهد. ازاین بابت با بازسازی یک خانه امتیازاتی محیا می شود که قبل از بازسازی منزل وجود نداشت . این امتیازات وسوسه انگیز جهت خرید عبارتند از: 

ترمیم استهلاک خانه:

با گذشت زمان در ساختمانهای قدیمی افزایش سن بنا باعث فرسودگی در سطح بنا شده و احتمال تخریب در بخشهایی از ساختمان ممکن می شود. این بخشها به هنگام بازدید از چشم خریدار پنهان نخواهد ماند.

طراحی به روز و مدرن:

طراحی نامناسب پلان و نقشه خانه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی بیش از هر چیز جلب نظر می کند. سلایق و علم قدیم طراحی، باب طبع یک خریدار به روز امروزی نیست. صاحبخانه‌ جدید بیشتر متمایل به خرید خانه ای به سبک تکنولوژی روز دارد.

تامین نیاز ساکنین:

بازسازی خانه، علاوه بر تعمین بخش‌های فرسوده، توجه به نیاز افراد و از بین بردن نقاط ضعف ساختمان با اضافه سازی بخشهای جدید نیازساکنین خانه را بیشتر برطرف می کند. نیازی چون افزایش تعداد اتاق ها، بزرگ کردن فضای نشیمن، افزودن پنجره‌های مناسب برای نورگیری بهتر و … 

تعادل بین المانها و امکانات بکار رفته و ارزش خانه:

سطح تعمیرات تنها اقدامات ابتدایی بوده و تغییر چندانی در قیمت فروش خانه ندارد اما بازسازی شامل تغییرات بسیار بنیادی‌تری است که به طبع آن ارزش خانه بالاتر می‌رود. مصالح بکار رفته امروزی سبکی به روز به خانه می بخشد.

نکات کلیدی اقدامات فروشنده در بازسازی برای فروش بالاتر :

اگر تصمیم به فروش خانه خود دارید و دوست دارید قیمت آن را به بیشترین میزان ممکن افزایش دهید، انجام موارد زیر می تواند ارزش خانه شما را چند برابر کند.

سنجش میزان آسیب وارد شده به ملک و نتیجه نهایی :

گاهی باصرف هزینه و زمان اندک یک تغییر مفید و اساسی در خانه بوجود می‌آید. اما گاهی میزان خسارت وارد شده به ملک علاوه بر هزینه زمان زیادی  جهت اصلاح لازم دارد .در مقابل نتیجه عملیات تغییر چندانی در قیمت ملک ندارد. در این حالت لازم است تا تصمیم گیری را به بعد از جمع آوری اطلاعات درست موکول نمایید.

برآورد هزینه

پس از تهیه نقشه جدید و بررسی کامل آن، بایستی هزینه تغییرات ایجاد شده را محاسبه کرده  و برآورد هزینه کنید. تجربه و تخصص افراد متبحر برای طراحی نقشه جدید با کمترین تغییرات در بازسازی، نقش اساسی در سود آوری  بهینه دارد. درکنار مبلغی که برای موارد پیش بینی نشده هزینه می شود، باز به هنگام فروش چند برابرشدن قیمت خانه، مهر تایید تصمیم درست شما برای بازسازی خانه است. 

برای مشاهده حتما محتوای مربوط به هزینه بازسازی خانه در تهران را بخوانید

 

پیشنهاد استودیو معماری فراز به شما:

برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید که صرفه اقتصادی و زمانی قبل از فروش ساختمان تا چه میزان است، اصولی باز سازی کرده وهدف خود را مشخص کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. در این زمینه عاقلانه‌ترین کار این است که دست به تغییراتی بزنید که به فروش خانه لطمه نزند. همچنین  اگر بازسازی، طبق سلیقه شخصی و به دور از اصول طراحی باشد، می‌تواند ارزش خانه شما را بجای افزایش برعکس کاهش دهد و در فروش ، شما را به دردسر بیندازد. 


 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن