تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820068150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی به زودی شکست خواهد خورد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


شیخ عبدالناصر جبری:
رژیم صهیونیستی به زودی شکست خواهد خورد
عملیات قهرمانانه اعضای مقاومت در منطقه شبعا برای رژیم ‎صهیونیستی اثبات کرد که یورش به منطقه قنیطره هیچ گونه تاثیری در بین جریان‎های مقاومت نداشت.





به گزارش سرویس دینی جام نیوز، شیخ عبدالناصر جبری، دبیرکل جنبش الامة لبنان، با اشاره به هدف رژیم اشغالگر اسرائیل در حمله به منطقه قنیطره که موجب به شهادت رسیدن تعدادی از فرماندهان حزب الله لبنان و ایران شد،گفت: رژیم صهیونیستی برای اثبات قدرت و موجودیت خود در منطقه و همچنین ایجاد ترس و وحشت در دل اعضای مقاومت برای عدم نزدیک شدن به مرزهای رژیم صهیونیستی بخشی از اهداف حمله نظامی این رژیم به منطقه قنیطره بود.


وی افزود: عملیات قهرمانانه اعضای مقاومت در منطقه شبعا برای رژیم ‎صهیونیستی اثبات کرد که یورش به منطقه قنیطره هیچ گونه تاثیری در بین جریان‎های مقاومت نداشت.


دبیرکل جنبش الامة لبنان تاکید کرد که جریان‎های مقاومت با حمله به منطقه شبعا اثبات کردند که خداوند یاور رزمندگان مقاومت است و شهدای آن‎ها در بهشت و کشته‎های رژیم صهیونیستی در جهنم قرار دارند.


وی ادامه داد: جواب دندان شکن مقاومت به رژیم صهیونیستی انعکاس بسیار بزرگی در بین کشورهای اسلامی و عربی به ویژه لبنان داشت و به آنان اعتماد به نفس داد.


شیخ عبدالناصر جبری، رژیم صهیونیستی را ترسو خواند و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در این عملیات همانند گذشته شکست خورد و از این رو هرگاه بخواهد مردان مقاومت را در لبنان، غزه و سوریه مورد هدف قرار دهد، هزاران بار باید به عواقب کار‎های خود بیندیشد.


این عالم سنی، سخنان سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان، بعد از علمیات شبعا را بسیار تاثیر گذار و باعث افتخار جهان اسلام توصیف کرد و گفت: سخنان سید حسن نصر الله آثار بسیار زیادی در بین کشورهای منطقه داشت و جواب سنگینی به زیادی خواهی رژیم صهیونیستی بود. این رژیم منفور می‎پنداشت که با حمله به منطقه قنیطره می‎تواند جبهه مقاومت را مجبور به عقب نشینی کند ولی با شکست سنگینی مواجه شد.


وی پاسخ به زیادی خواهی و جنایت‎های رژیم صهیونیستی را واجب دانست و تصریح کرد: با یاری خداوند و متحد شدن جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، اردن و فلسطین به زودی سرزمین‎های اشغالی فلسطین را از نهر تا بحر آزاد و در مسجد الاقصی با برادران شیعه نماز می‎خوانیم.


دبیرکل جنبش الامة لبنان در پاسخ به منتقدان جبهه مقاومت گفت: برخی در داخل و خارج از لبنان با انتقاد از مقاومت درپی جلب حمایت و رضایت آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل هستند.


وی در تایید سخنان تمام سلام، نخست وزیر لبنان در حمایت از جبهه مقاومت و حمله آنان به منطقه شبعا خاطرنشان ساخت: جبهه مقاومت در اراضی اشغالی خودش (شعبا) عملیاتی را علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و هیچ گاه به زمین‎های اشغالی فلسطین که در چنگال رژیم اسرائیل قرار دارد حمله نکرده است.

 

این عالم سنی به اقدامات تروریستی در مصر اشاره کرد و گفت: تروریست‎هایی که در کشورهای عربی نظیر سوریه و عراق به انجام اقدامات تروریستی مشغول هستند، همان اشخاصی هستند که به جای انجام عملیات‎های انتحاری علیه رژیم صهیونیستی به اقدامات تروریستی علیه ارتش مصر می‎پردازند. تروریست‎هایی در کشورهای عربی درپی مخدوش کردن چهره اسلام هستند.

 

وی تصریح کرد: تروریست‎ها با نام آزادی بیت المقدس به انجام اقدامات تروریستی در مصر می‎پردازند. رژیم صهیونیستی با اجیر کردن تروریست‎ها درپی مخدوش کردن نام اسلام، تاریخ و اسم بیت المقدس در جهان به ویژه کشورهای اسلامی است.   رسا
 
 



۱۳/۱۱/۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


دین و اندیشه
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن