محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1844995395
تبلیغ ادیان غیرتوحیدی در قالب انیمیشن/ قسمت آخر +تصاویر
واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
تبلیغ ادیان غیرتوحیدی در قالب انیمیشن/ قسمت آخر +تصاویر
داستان، دارای طرح ساده خطی می باشد. اطلاع از سقوط هواپیمای چن، سفر به کاتماندو، گرفتار بهمن شدن در اورست، نجات یافتن توسط راهبان معبد لامای بزرگ، نجات دادن چن با راهنمائی لامای بزرگ و تشکر لاما از آنها و در انتها بازگشت. این طرح یا همان چینشی است که قصه گو یا کارگردان اثر در انیمه " تن تن " برای انتقال مفاهیم استفاده می کند.
به این مطلب امتیاز دهید
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، پس از تبیین اساس و مبانی پژوهش، اکنون نوبت به بررسی انیمیشن هایی می رسد که به ظرافت در صدد تبلیغ سبک زندگی و نوع جهان بینی خود هستند. حال برای آشنائی هرچه بیشتر، روند حضور ادیان و مرام های چینی را در انیمیشن هایی که تلاش دارند آنها را معرفی و تبلیغ نمایند، بررسی کرده و درباره هر انیمیشن به بحث می پردازیم. ماجرا های تن تن (1) تن تن، خبرنگار زیرک، مکار و جوان بلژیکی است (همچنین وی خلبانی توانمند و جنگجویی متبحر نیز هست) که در یک سری ماجراهای جذاب و خطرناک قرار میگیرد. وی قهرمان اصلی مجموعه داستانهای تنتن است و از این روی اغلب موضوعی اتفاقی که اکثرا مربوط به کار خبرنگاری وی میشود او را در سیر اتفاقاتی عجیب، توطئههای پی در پی و اکتشافات بزرگی قرار میدهند.
در سال های اولیه انتشار مجموعه کتابهای تنتن، مضامین نژادپرستانه و یا مضامینی که در آنها از استعمار اروپائیان ستایش میشد، مورد انتقاد سازمان های حقوق بشری و ضداستعماری قرار گرفت.(2) البته در داستان های تن تن، نبرد چین و ژاپن نیز روایت شده است. این داستان برمبنای کتاب تن تن اثر هرژه (3) نویسنده و کاریکاتوریست بلژیکی است. از جمله شخصیت های این داستان مصور غیر از تن تن می توان به پروفسور تورنسل، کاپیتان هادوک و میلو که سگ تن تن است، اشاره نمود. تن تن در تبت(4) (داستان) «تن تن در تبت» یکی از قسمت های داستان مصور تن تن است که نسخه فارسی آن کمتر از 50 دقیقه است. حدود 60 درصد از این زمان صرف این می شود که تن تن و ناخدا و میلو، به همراه یک راه بلد چینی، با گذر از سختی ها به شهر تبت برسند. تن تن در حالی که در تفرجگاهی در آمریکا مشغول سپری کردن تعطیلات است، از اخبار می شنود که یک هواپیما در آسیا، نزدیک به چین و تبت سقوط کرده. روز بعد برای او نامه ای می رسد از دوستش چنگ چان چنگ، که در آن نوشته برای دیدار تن تن راهی آمریکاست، اما تن تن متوجه می شود که دوست چینی اش در همان هواپیمای سقوط کرده، بوده، به همین دلیل برای نجات او از آمریکا به کاتماندو می رود. کاتماندو(5) پایتخت نپال است. مردمانش هندو و اکثرا بودایی هستند. کاتماندو در کنار اورست و در نزدیکی تبت قرار دارد. مهم ترین جاذبه این شهر گذشته از قله اورست معابد بودایی لامائی آن می باشد. دالای لاما (6) رهبر لامائیست ها در این مکان زندگی می کند. در کاتماندو پس از پرس و جو از اهالی، به همراه کاپیتان (کاپتان قلبا به این سفر راضی نیست، اما بخاطر تن تن همراه می گردد.)، میلو (نکته جالب درباره میلو این است که او هرگاه بر سر دوراهی قرار می گیرد، یک فرشته سگ و یک ابلیس سگ (چیزی شبیه به اژدها) در دو طرف او ظاهر می شوند، فرشته او را راهنمائی می کند و اژدها او را وسوسه می نماید.)، یک راه بلد و چند بار بر به سمت مکان سانحه می رود، در راه با سختی بسیاری روبرو می شوند و در نهایت گرفتار بهمن می شوند که راهبان بودایی آنها را نجات می دهند. اولین صحنه ای که بعد از نجات آنها می بینیم، کاپیتان است که پس از بیدار شدن بواسطه شنیدن صدای طبل معبد با تعجب به مجسمه های بودا می نگرد.
آنها پس از دیدار گیاتسوی بزرگ، متوجه می شوند که چون خارجی اند نباید در معبد بمانند. یکی از راهبان بزرگ صومعه بواسطه قدرت جادویی اش پیش بینی می کند که دوست تن تن در کجا است و تن تن به همراه کاپیتان او را نجات می دهند. در انتها راهب بزرگ، جلوی تن تن سر تعظیم فرود آورده و او را بخاطر فداکاری اش ستایش می کند. و این بار همان خارجی ها که اقامتشان در صومعه ممنوع بود، خود آنها را دعوت می کند و با کاروانی در خور، آنها را راهی موطنشان می کند.
روساخت تن تن در تبت در سطور بالا، داستان تن تن در تبت بود که در فرمول نقد روائی سومین سطح رو ساخت اثر است. سطح اول سبک کار است. سبک کار انیمیشن دو بعدی یا همان کارتون در اصطلاح فارسی می باشد. سطح دوم طرح داستان است. اینکه چگونه روابط علی و معلولی و با چه توالی برای مخاطب نمایش داده می شود. داستان دارای طرح ساده خطی می باشد. اطلاع از سقوط هواپیمای چن، سفر به کاتماندو، بهمن گیر شدن در اورست، نجات یافتن توسط راهبان معبد لامای بزرگ، نجات دادن چن با راهنمائی لامای بزرگ و تشکر لاما از آنها و در انتها، بازگشت. این طرح یا همان چینشی است که قصه گو یا کارگردان اثر در این انیمه برای انتقال مفاهیم استفاده می کند. (اولین بار شکل گرایان روسی بین طرح و داستان تفاوت قائل شدند. آنها داستان را شرح ساده رویداد های اصلی و طرح را چگونگی ارائه بوسیله راوی می دانند. (7) همان چینشی که قصه گو بر می گزیند).(8) در مرتبه بعد احساسی است که به مخاطب منتقل می گردد. البته شاید سخن از احساسی که به مخاطب منتقل می شود، بسته به تفکر مخاطب متفاوت باشد، همان چیزی که در نظریه دریافت مطرح است. ممکن است مخاطبی که اصلا لامائیسم را نمی شناسد، با این کارتون بفهمد که لاما ها انسان های دور از تمدنی هستند که اصلا اجازه ورود خارجی ها به شهرشان را نمی دهند، از روی حماقت صبح تا شب مشغول عبادت کور کورانه اند. شاید این مخاطب حتی تبت را با کره شمالی اشتباه بگیرد. اما همین طور ممکن است یک مخاطب چینی با دیدگاه سیاسی خود پس از دیدن این انیمه دو بعدی به علت بهای زیاد دادن به راهبان لامائیست توسط آمریکا ناراحت شود و این کار را یک امر سیاسی بنگارد. حتی ممکن است یک مسلمان معتقد پس از دیدن تن تن در تبت برای رسانه ملی تاسف بخورد که صدا و سیمای جمهوری اسلامی کارتونی را نمایش می دهد که موجب تبلیغ مرام آمریکائی و دین تبتی در کشوری مسلمان است. البته احساس و معنایی که به مخاطب از درون متن منتقل می گردد، رابطه تنگاتنگی دارد با ذهنیت مخاطب، چه اینکه بسیار پیش آمده است به خاطر ذهنیت افراطی و یا اشتباه، مخاطب از المان هایی که چارچوب و معنای مشخصی دارند معانی دیگری برداشت کرده است. بنابراین پس از مرور دوباره داستان و نشانه های موجود در آن چند احساس کلی و چند معنا از تن تن در تبت بدست می آید که به تناسب سیر زمانی موجود در داستان آنها را برمی شماریم: • حس بشر دوستی تن تن: با توجه به اینکه او یک انسان غربی است با شنیدن خبر سقوط هواپیما آنقدر درگیری ذهنی پیدا می کند که حتی در خواب هم راحت نیست و برای نجات دوست چینی خود، از آن طرف دنیا به نپال و تبت می رود تا با به خطر انداختن جان خود، جان همنوع خود را نجات دهد. کسی که هم وطنانش حتی برای نجات جان او اقدام نکرده اند و به علت ترس از طبیعت خشمگین، اصلا به سراغشان نرفته اند. این در حدی بود که وقتی تن تن به واسطه پیرنگ داستان به داخل معبد لاما ها رسید. نگهبان، زائران و طبفات مختلف روحانیون و راهبان در صومعه شخصیت هایی بودند که تن تن را بخاطر هدف مقدسش تشویق می کردند.(9) • دید توأم با اضطراب غرب به شرقی ها: نماد این موضوع کاپیظتان بود. او ابتدا با ابراز مخالفت ضمنی و در ادامه برخوردهای سرد با اهالی کاتماندو و همچنین تیکه انداختن کلامی به اهالی صومعه این موضوع را مطرح نمود. البته حضور تن تن که نماد بشر دوستی در این قسمت از ماجراهای تن تن بود، این حس را نه بطور منطقی بلکه با دید بشر دوستی و نوعی تسامح تعدیل می نمود. • معرفی حس نوع دوستی لاماها: حدود 10 دقیقه از زمان تقریبا 50 دقیقه ای نسخه فارسی تن تن در تبت گذشت. در این بین مهم ترین خصلتی که برای لامائیست ها در این کارتون معرفی شد، حس نوع دوستی آنان بود. لاماها – هر چند در طرح داستان دیده نمی شود- با به خطر انداختن جان خود به جنگ طبیعت وحشی هیمالیا می روند تا جان دو انسان غربی و یک نپالی را نجات دهند. این در حالی است که روابط تبت و چین دارای پیچیدگی های زیادی است. • معرفی برخی مناسک در تبت: در صحنه ای از این انیمه که تن تن و ناخدا به نزدیکی لهاسا می رسند به "شورتن" بر می خورند، راه بلد می گوید این جا خاکستر لامای بزرگ نگه داری می گردد که باید با آن با احترام برخورد کرد. نوع احترام به لامای بزرگ که در اولین صحنه حضور تن تن در معبد دیده شد، نماهایی که نمونه آن در فیلم 7 سال در تبت به وفور یافت می شود. یکی دیگر از این موارد عدم اجازه توقف خارجی ها در معابد است که جالب اینجاست که خیلی زود مورد پذیرش تن تن که نماینده تفکر غربی است، واقع می شود. حال نوبت می رسد به ژرف ساخت قابل برداشت از روساختی که ذکر کردیم. ژرف ساخت، مبنای فکری نویسنده یا تهیه کننده اثر است که بر اساس آن، روابط علی و معلولی اثرش را بنا می کند به امید آنکه بتواند مبادی فکری اش را به ذهن مخاطب تسری دهد و حس همذات پنداری او را بیدار نماید. طبقه روحانیون تبت این طبقه از مردم تبت، تاریخی جالب و قابل ذکر دارند. آنها را از قدیم الایام لاما (به معنای شخص اعلا) نامیده اند. هزاران سال است این طایفه در درون دیرهایی محاط به دیوار های بلند ساکن هستند. در ابتدا آن را از هندوان اقتباس کرده ولی رفته رفته دژی شد مخصوص تبتیان. این بناها روی شالوده های سنگی با دیوارهای بلند هستند. نمونه آن را بارها در فیلم " هفت سال در تبت " می بینیم که درون این بناها حجرات کوچک و متعدد است که مسکن و محل آذوقه راهبان است. یکی از ویژگی مهم این مکتب که تن تن آنرا به کودکان می شناساند، این است که روش های جادویی چون آموزه های خاص فهم، مناسکی و آیینی، آیین های پاگشایی، محافل دینی و مانند اینها را با کاربرد استادانه و لذت بخش تجربه حسی و تخیل به کار می برد. پیشگوئی کاهن بزرگ از گیر افتادن تن تن و همراهانش در بهمن، نجات دادن آنها و پیشگوئی مکانی که دوست تن تن در آن گرفتار شده بود، نوع استقبال از تن تن و نوع بدرقه کردن او همگی در ذیل این عنوان می گنجند. این جماعت بر آنند که هریک از خدایان، همسری دارند (10) از جمله شکتی که قوه شگفت او از آمیزش و اتحاد با زوجه اش به وجود می آید. بوداییان تبت این عقیده را از هندوان اقتباس کرده و با دین خود آمیخته اند. به عنوان مثال معتقد شده اند که «آی بودا» یعنی بودای عظیم و دیگر بودا ها و بودای ستوه ها در عالم مجردات همسری دارند و نیز معتقدند که هر زمان بودایی مخصوص به خود دارد به نام: اولو کیته.(11) او نیز زنی از جنس شیاطین دارد که به تارا موسوم است. در تن تن، ناخدا مجسمه این زوج الهه گونه تبتی را مشاهده می نماید و با تعجب و ترس به سمت تن تن فرار می کند. اهالی تبت نسبت به راهبان و کشیشان خود اعتقاد فوق العادهای دارند و می گویند آنها می توانند به سبب انجام مناسک و عبادات به درگاه بودا برای زائران و مومنان، به طول عمر آنها افزوده و به آنها کمک کنند و یا کارهای فوق طبیعت انجام دهند، در پویا نمای تن تن در تبت شاهد آن هستیم که راهب صومعه به تن تن کمک می کند و بواسطه درجه معنوی و عرفانی که دارد چیزی شبیه مکاشفه به او دست می دهد و به تن تن اطلاع می دهد که دوستش در کدام منطقه از کوهستان کاتماندو گرفتار شده است. بدین ترتیب، گذشته از تبلیغ بشر دوستی غربیان، اعتقادات لاماها برای زندگی راحت تر و بهتر از مهم ترین مبانی ساخت این پویا نما به نظر می رسد. در پایان... امروزه رسانه ها با تمام توان خود در تلاش اند تا فکر، مذهب، عقیده و وابستگی های سیاسی خود را به بهترین شکل در بین همه جریانات معرفی کنند و در این راه استفاده کردن و بهره جستن از برنامه های نمایشی در صدر فعالیت ها قرار دارد. ساخت مجموعه های انیمیشن هم در زمره تولید برنامه های نمایشی کمک شایانی به پیشبرد این هدف می کند. خصلت رسانه این است که با تمهیداتش، آنچنان بزرگ نمائی کند که مخاطب را مقهور سحر خود نماید و این جنبه با فضای سورئال و دست باز تهیه کنندگان در برنامه های انیمیشنی سازگاری و همخوانی بیشتری دارد. استفاده از انیمیشن با توجه به عدم سختی های فیلم و مجموعه های رئال، ظرفیت خوبی فراروی تولید کنندگان و هنرمندان برای به تصویر کشیدن مفاهیم ماورائی و غیر طبیعی دارد. نشان دادن ارواح، روایت قصه در فضایی که هیچ وجود و ما به ازای خارجی ندارد، نشان دادن موجودات تخیلی، مجسم کردن مفاهیمی چون خیر و شر و جن و روح و الهه گان مختلف، بخشی از ظرفیت هایی است که انیمیشن را جزء محبوب ترین درام های تاثیر گذارتر دسته بندی می کند. در این بین استفاده بهینه صاحبان قدرت رسانه ای در دنیا از لحاظ حرفه ای ستودنی است. آنها با تکنیک های روایی و ساختاری، مفاهیم مد نظرشان را به قدری جذاب و در لفافه های زیبا بیان می دارند که هنوز کودکان دهه 60 خاطرات شان با ایکیو سان، تن تن و دوقلو های افسانه ای را از یاد نبرده اند. در این بین استفاده از ظرفیت بالای انیمیشن در راه واقعیت پنداری و باز بودن دست کارگردان در القای مفاهیم و عدم پایبند بودن به مرزهای واقعیت، فضایی را برای کارگردان انیمیشن مهیا می کند تا در فضایی بین دروغ و واقعیت مفاهیمی را به نفع تفکر خود ثبت کند که در دنیای واقعی وهمی بیش نیستند. همین خرق مرز واقع و وهم در انیمیشن بزرگترین امتیاز در دست تهیه کنندگان مجموعه های انیمیشنی است. امتیازی که تهیه کنندگان ایرانی باید بهتر و بیشتر از آن بهره بجویند. پی نوشت ها: 1. ماجراهای تَنتَن و میلو از معروفترین داستانهای مصور جهان است. 2. منبع: ویکی پدیای فارسی: http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AA%D9%86%E2%80%8C%D8%AA%D9%86 3. ژرژ پروسپر رمی/ به فرانسوی: Georges Prosper Remi (۲۲ مه ۱۹۰۷ – ۳ مارس ۱۹۸۳) (مشهور به هرژه- اقتباس از حروف اول نام خانوادگی و نام کوچکش در تلفظ فرانسه = R.G) 4. تنتن در تبت به زبان فرانسوی: Tintin au Tibet/ بیستمین کتاب کامیک از مجموعهٔ کتابهای مصور ماجراهای تنتن و میلو است. 5. کاتماندو / به زبان نپالی: काठमाडौं/پایتخت کشور نپال و بزرگترین شهر این کشور است. 6. دالایی لاما ": ཏ་ཱལའི་བླ་མ་" لقبی است که به رهبر دینی بوداییان تبت داده میشود. در حال حاضر ابن لقب به تنزین گیاتسو اعطا شده است، در سال ۱۹۳۵متولد شد. دالایی لاما بر رهبران هر چهار مکتب بودایی برتری دارد. دالایی لاما یک لامای والا در گلوگ یا شاخه "کلاه زرد" از بودیسم تبتی میباشد. واژه دالایی در زبان مغولی به معنی «اقیانوس» است و لاما (بلا ما) معادل واژه "پیر"به معنی مرشد است. در خلال سدهٔ ۱۷ تا سال ۱۹۵۹، دالایی لاما رئیس حکومت تبت بود و در اقامتگاه خود در قصر پوتالاکه در شهر لهاسا قرار داشت، وی بر بخش بزرگی از این سرزمین فرمانروایی میکرد. برای دالایی لاما اغلب پیش از این لقب، عنوان «حضرت مقدس» بکار می رفت. پیروان دالایی لاما بر این باورند که بیدارگر (بوداسف) مهرورزی که اولوکیتشوارا نام دارد مانند همه زندگان باززایی دارد و دالایی لاما همان بیدارگر مهرورزی در جسمی جدید است. (برگرفته از ویکی پدیای انگلیسی) 7. دیوید بورد ول، هنر سینما، ترجمه فتاح محمدی، صفحه 78 8. غلامرضا یوسف زاده، درآمدی بر روایت دینی در سینما و داستان، صفحه 16پ 9. دالای لاما در این مورد می گوید: اساس حیات روحانی، محبت و نحوه نگرش هر انسان نسبت به سایرین است. (کتاب کوچک ژرف اندیشی، سخنانی از دالای لاما، مهرداد انتظاری، صفحه21 ) 10. لازم به تذکر است که بودا در ابتدای کار خود منکر وجود خدا بود و اگر هم به طور ضمنی وجود خدایان را قبول داشت هیچ یک از آنان را منشأ اثر نمی دانست. بهمین خاطر بود که تقدس وداها- کتب مقدس هندوان – را منکر شد. حال در آیین لاما وجود خدایان پذیرفته شده است که این اعتقاد از آیین هندو به لامائیسم سرایت کرده است. 11. به معنای خداوند صاحب زمان است. 12.tara این زن در تبت همان اهمیتی را دارد که کالی و دورگا، دو الهه مقتدر هندویی دارند/ برای اطلاع بیشتر رجوع شود به بخش پنجم کتاب تاریخ جامع ادیان نوشته جان بی ناس. محمدسعید قشقایی/ دانشجوی کارشناسی ارشد تولید سیما - دانشکده صداوسیمای قم 114
۰۴/۰۷/۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]
صفحات پیشنهادی
تبلیغ ادیان غیرتوحیدی در قالب انیمیشن (3) +تصاویر
تبلیغ ادیان غیرتوحیدی در قالب انیمیشن 3 تصاویر مهمترین مسئله دوقلوهای افسانه ای رشد پسربچه ای چینی به همراه دختری غربی در فضای فرانسه مهد انقلاب صنعتی و مهد انقلاب کبیر است گویا تهیه کننده فرانسوی می خواسته گذر چین از ورود به دنیای ماشینیسم را در این مجموعه به نام خود رقمآخرین مهلت برای ثبت نام مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
3 مهرماه اعلام شد آخرین مهلت برای ثبت نام مبلغان در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبرگزاری رسا ـ رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از فراخوان جذب مبلغ در حوزه های علمیه استان اصفهان و استان های هم جوار از سوی این اداره خبر داد حجت الاسلام امیر ارزانی رییس ادادعای داعش درباره به دنیا آمدن «دجال» و فرارسیدن آخر الزمان
ادعای داعش درباره به دنیا آمدن دجال و فرارسیدن آخر الزمان فرهنگ > دین و اندیشه - خبرگزاری ابنا نوشت گروهک تروریستی - تکفیری داعش با انتشار تصویری از نوزادی یک چشم در شبکههای اجتماعی مدعی شد که این نوزاد «المسیح الدجال» مسیح دروغین است پایگاه خامام جمعه موقت تهران:تبلیغات دشمن بیش از همه چیز، ولایت فقیه را نشانه گرفته است
امام جمعه موقت تهران تبلیغات دشمن بیش از همه چیز ولایت فقیه را نشانه گرفته است فرهنگ > دین و اندیشه - رسا نوشت حجتالاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران شب گذشته در جمع خانواده های شهدا که در تجلیل از مقام شهدای منطقه شمیرانات برگزار شد بیان داشتمصباحیزدی: مظهر اخلاق و آخرت، ارزش است
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴ ۳۳ رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی ره با بیان اینکه سود و ارزش مصداق بارز دنیا و آخرت است گفت مظهر دنیا سود است و مظهر اخلاق و آخرت ارزش است به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه قم آیتالله محمدتقی مصباح یزدی در مراسمآخرالزمان در نگاه مکتب صهیونیسم مسیحی
آخرالزمان در نگاه مکتب صهیونیسم مسیحیآموزههای مدرنیسم تکیهگاههای انسان مدرن را فرو ریخته و بحران عمیقی به نام بحران هویت ایجاد کرد که سایة این بیهویتی همواره روح انسان غربی را میآزرد در چنین شرایطی وعدة ظهور یک منجی آلام مؤمنان مسیحی را میکاهد و موجب تسکین قلوب مشوش آنهاسریال دردسرهای عظیم / قسمت آخر
قسمت 26 قسمت آخر سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک نژاد شب گذشته چهارشنبه 26 شهریور 1393 از شبکه سه سیما پخش شد منبع شبکه سه دانلود لینک را کپی کنید دانلود1 دقیقه قبلانتشار شماره دوم فصلنامه « تربیت تبلیغی» توسط پژوهشکده باقرالعلوم (ع)
دین و اندیشه انتشار شماره دوم فصلنامه تربیت تبلیغی توسط پژوهشکده باقرالعلوم ع سردبیر پژوهشنامه تربیت تبلیغی خبر داد دومین شماره فصلنامه پژوهشنامه تربیت تبلیغی به همت پژوهشکده باقرالعلوم ع مدیرمسئولی دکتر حسین قشقایی و سردبیری امید نیکداد منتشر شد این شماره شامل یکتاکید یک کارشناس بر ضرورت تبلیغ دین در فضای مجازی
سهشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱ ۲۳ یک کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه در بسیاری از موارد تبلیغ کلامی و منبر رفتن روحانیون تأثیری به مراتب بیشتر از فضای مجازی دارد گفت این یکی از سنتهای ارزشمند است که منافاتی با ترویج اینترنتی پیام دین ندارد لذا تبلیغات سنتی و مجازی لازم و ملزشیوه تبلیغاتی گروهکهای تروریستی در ایران+تصاویر
شیوه تبلیغاتی گروهکهای تروریستی در ایران تصاویریک گروهک تروریستی با چسباندن برگههایی از عناصر شاخص خود به تبلیغ گروهک خود پرداخت سایت موسسه راهبری دیده بان نوشت گروهک های تروریستی بدلیل مشی فاقد تعقل و مبنای حذف فیزیکی همواره از نظر گفتمانی در فقر بسر می برند از این حیث فعابوی ماه مدرسه در انیمیشن های شبکه پویا +تصاویر
بوی ماه مدرسه در انیمیشن های شبکه پویا تصاویر شبکه پویا به مناسبت بازگشایی مدارس انیمیشنهای جدید برای کودکان پخش میکند به این مطلب امتیاز دهید به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز «مدرسهای در جنگل» و «پویا کوچولو» از جمله انیمیشنهای جدیدجشنواره امام رضا(ع) از عناصر دیپلماسی جمهوری اسلامی است/ تأکید بر استفاده از ابزارهای نوین برای تبلیغ دین
دین و اندیشه همایش ها و میزگردها در نشست شورای مشورتی جشنواره بینالمللی امام رضا ع مطرح شد جشنواره امام رضا ع از عناصر دیپلماسی جمهوری اسلامی است تأکید بر استفاده از ابزارهای نوین برای تبلیغ دین نشست شورای مشورتی جشنواره بینالمللی امام رضا ع با موضوع آسیبشناسی جشنواره دومسجد الاقصی برای همه ادیان ابراهیمی مقدس و ارزشمند است
دین و اندیشه آیین ها و تشکل های مذهبی یک کارشناس حوزه مسجد مسجد الاقصی برای همه ادیان ابراهیمی مقدس و ارزشمند است یک کارشناس حوزه مسجد به اهمیت مسجد الاقصی برای همه ادیان ابراهیمی اشاره و هتک حرمت به آنرا محکوم کرد حجت الاسلام والمسلمین هادی ملکی کارشناس حوزه مسجد در گفتگو باشاکر نعمت امامت نبودن موجب غیبت امام زمان(عج) شده است/ در حال حاضر ما در دوره آخرالزمان به سر میبریم
دین و اندیشه آیتالله اراکی شاکر نعمت امامت نبودن موجب غیبت امام زمان عج شده است در حال حاضر ما در دوره آخرالزمان به سر میبریم دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت دوره آخرالزمان یعنی دورانی که جامعه بشری به هدف نهایی خود می رسد و هدفی که از افرینش وجود اشته در این دارتقای سازمانی از طریق معامله دختران در قالب ازدواج تشکیلاتی +تصاویر
ارتقای سازمانی از طریق معامله دختران در قالب ازدواج تشکیلاتی تصاویر در تشکیلات تمامی فرقه های ضاله گروهکهای تروریستی و طیفهای دیگر ضدانقلاب چیزی به غیر از باندبازی عدهای خاص که تنها به دنبال منفعتهای شخصی و عیاشی خود هستند نمیتوان یافت به این مطلب امتیاز دهید به گزخواستاری صلح و آرامش از کهنترین آمال انسانی است/ ادیان از مدافعان صلح و آرامش بوده اند
دین و اندیشه خواستاری صلح و آرامش از کهنترین آمال انسانی است ادیان از مدافعان صلح و آرامش بوده اند در پیام آیت الله محمدکاظم موسوی بجنوردی به همایش روز جهانی صلح آمده است اگر این نظر که جنگ یکی از کهنترین کنشهای انسان چه در برابر طبیعت و چه در برابر یکدیگر بوده است درست باشكنفرانس دبيرخانه كنگره رهبران اديان جهاني و سنتي برگزار شد/ افراط گرایی و خشونت زندگی بشر را تحت تأثیر قرار دا
دین و اندیشه در قزاقستان كنفرانس دبيرخانه كنگره رهبران اديان جهاني و سنتي برگزار شد افراط گرایی و خشونت زندگی بشر را تحت تأثیر قرار داده است كنفرانس دو روزه دبيرخانه كنگره رهبران اديان جهاني و سنتي با حضورنمايندگاني ازكشورهاي ايران روسيه واتيكان انگليس عربستان مصر هند كره-
دین و اندیشه
پربازدیدترینها