تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای سازمانی از طریق معامله دختران در قالب ازدواج تشکیلاتی +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



ارتقای سازمانی از طریق معامله دختران در قالب ازدواج تشکیلاتی +تصاویر
در تشکیلات تمامی فرقه های ضاله، گروهک‌های تروریستی و طیف‌های دیگر ضدانقلاب چیزی به غیر از باندبازی عده‌ای خاص که تنها به دنبال منفعت‌های شخصی و عیاشی خود هستند نمی‌توان یافت.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش جام نیوز، ازدواج‌های تشکیلاتی امری مرسوم در بین گروهک‌ها و طیف‌های مختلف ضد انقلاب بوده است. جوانانی که فریب شعارهای پوچ و توخالی و وعده و وعیدهای دروغین سرکردگان این گروهک‌ها را خورده و جذب آنان شده‌اند، پس از ورود به تشکیلات متوجه این موضوع می‌شوند که این گروهک‌ها توسط عده‌ای منفعت‌طلب و سوء استفاده‌گر اداره می‌شود که نه تنها دلشان برای مردم این سرزمین نمی‌سوزد بلکه از به اصطلاح مبارزه‌شان با نظام اسلامی و مردم ایران تنها دنبال پر کردن جیب خود و پرداختن به عیش و نوش‌ها و شهوترانی‌هایشان در اروپا و آمریکا هستند. لذا آن‌ها نیز به تکاپو می‌افتند هر چه زودتر خود را از حالت ابزار بودن در دستان سران خارج کرده و به نوعی به جمع دستوردهندگان درآیند. معمولاً یکی از روش‌هایی که در فرق ضاله و گروهک‌های ضد انقلاب جهت رشد سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ازدواج تشکیلاتی با یکی از فرزندان سران فرقه یا گروهک بوده که به عنوان راهکاری سریع و میان‌بری در دسترس استفاده می‌شود.   نمونه‌های تاریخی زیادی از ازدواج‌های تشکیلاتی می‌توان نام برد که از جمله آن‌ها می‌توان به ازدواج «مریم قجر عضدانلو» با «مسعود رجوی» از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین اشاره کرد. مریم قجر همسر مهدی ابریشمچی بود ولی به دلیل ظاهری انقلاب ایدئولوژیک اما در واقع با هدف رشد تشکیلاتی و اعمال قدرت بر فریب‌خوردگان مسعود در این فرقه تروریستی از ابریشمچی جدا شد و بدون رعایت مسائل شرعی (نگه‌داشتن عده پس از طلاق) با مسعود ازدواج کرد. از آن پس «مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی» به نفر دوم منافقین بدل گشته و هنوز که هنوز است نان آن ازدواج حرام، غیر شرعی و تشکیلاتی را در اروپا می‌خورد.    

ازدواج غیرشرعی «مسعود رجوی» با «مریم قجر عضدانلو»  
نمونه دیگر در هفته‌های اخیر ازدواج تشکیلاتی «سیامند بامرواتی» با «هانا وریا» دختر «قادر وریا» عضو دفتر سیاسی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان شاخه خالد عزیزی است. سیامند برای آن‌که پله‌های ترقی را سریع‌تر طی کند با فریب دادن هانا وی را به عقد خود در‌آورده و در آینده‌ای نه چندان دور باید شاهد رشد وی در این گروهک تروریستی باشیم. وی نیز قصد دارد مانند «کریم پرویزی» و «فؤاد خاکی‌بیگی» که پیش از وی از طریق ازدواج با دختران اعضای رهبری گروهک به سرعت پیشرفت کرده بودند به صورت جهشی پله‌های ترقی را در سازمان طی کند.   هانا از نظر فساد اخلاقی در حزب شهره عام و خاص است و نفرات زیادی به امید پیشرفت و برخورداری از رانت وابستگی به مسئولین حزبی از دوستی چند ماهه تا مرز ازدواج با این دختر رفتند، ولی پشت صحنه به قدری خراب بود که به فضاحتش نمی‌ارزید. سیامند به جهت حب قدرت و ثروت تمام آبروریزی‌ها را به جان خریده تا به هر نحو ممکن در تشکیلات رشد کرده و در بین اعضای رهبری جای بگیرد.    

«سیامند بامرواتی» و «هانا وریا»     اما آخرین نمونه از ازدواج‌های تشکیلاتی که در هفته‌های گذشته شاهد آن بودیم، مربوط به اعضای فرقه ضاله بهائیت است. در همین راستا «فرید.ص» از عناصر بهائی ساکن کرج با «ت.طائفی» ازدواج نموده که دختر «روح‌الله طائفی و فریبا کمال‌آبادی» از سران و رهبران فرقه ضاله بهائیت در ایران است.   «فرید» با هدف رشد در تشکیلات و فرقه اقدام به فریب دادن طائفی و دخترش کرده است. «ت.طائفی» در انگلیس مشغول تحصیل است و البته به ایران نیز رفت‌و‌آمد دارد و خواهر دیگرش «الحان» نیز ساکن انگلستان است.    

«فرید.ص» و «ت.طائفی»  

استفاده از نمادهای فرقه ضاله بهائیت در سفره عقد «فرید.ص» و «ت.طائفی»     این بدان معنی است که «فرید» میان‌بر خوبی را جهت پیشرفت در بین بهائیان پیدا کرده است چراکه وی از این طریق می‌تواند به انگلیس رفته و ضمن تحصیل به اربابان خودشان در دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی هم نزدیک شده و فرامین و دستورات جدید و آخرین مأموریت‌ها را دریافت کند و با کمک آن‌ها به جمع رهبران فرقه در ایران اضافه گردد.   یکی دیگر از اهداف وی را می‌توان نزدیک شدن وی به مراکز ثروت بهائیان دانست، چرا که وی با این ازدواج تشکیلاتی دیگر به محرم رهبران بهائیت تبدیل شده و می‌توانند او را در محموله‌های قاچاق خود بازی داده و بی‌گمان از درآمدهای نامشروع آن‌ها چیزی هم عاید وی خواهد شد.    



«فرید.ص» و «ت.طائفی»     ازدواج تشکیلاتی اما در بین فرقه ضاله و اسرائیلی بهائیت امری مسبوق به سابقه است؛ ازدواج «بابک.م» با «ل.خانجانی» دختر «علاء‌الدین خانجانی» از نمونه هایی است که می توان بدان اشاره نمود. علاء‌الدین پسر «جمال‌الدین خانجانی» یکی از هفت تن اعضای رهبران بهائیان ایران است که پس از حبس جمال، مدیریت شبه نظامیان بهائیت را نیز بر عهده داشت تا جایی که در فتنه سال 88 ردپای وی و میلیشیای تحت امرش به خوبی قابل مشاهده بود.   در واقع بابک، نوه یکی از رهبران فرقه را به عقد خود درآورده است. بابک با هدف پیشرفت در تشکیلات و رسیدن به ثروت هنگفت به خانواده خانجانی نزدیک شده است. وی به قدری مورد اعتماد سران این فرقه اسرائیلی قرار گرفته است که علاوه بر آن‌که علاءالدین را در مدیریت شبه نظامیان بهائی کمک می‌کند، بلکه در ماجرای قاچاق عینک نیز وی به عنوان یکی از سرکردگان باند قاچاق توسط نهادهای مسئول شناسایی و به دست قانون سپرده شده است.   دختر علاء‌الدین خانجانی به اتفاق همسرش بابک، برادرش فؤاد، لقا از بستگان بابک و همچنین پيام فنائيان در اغتشاشات روز عاشورای سال 88 شرکت داشتند.    

ل.خانجانی و بابک.م   به خوبی قابل مشاهده است که در تشکیلات تمامی فرقه های ضاله، گروهک‌های تروریستی و طیف‌های دیگر ضدانقلاب چیزی به غیر از باندبازی عده‌ای خاص که تنها به دنبال منفعت‌های شخصی و عیاشی خود هستند نمی‌توان یافت. علی‌رغم آن‌چه از سوی بوق‌های تبلیغاتی‌شان جهت فریب افکار عمومی مبنی بر داشتن هواداران بی‌شمار[!] منتشر می‌شود، به غیر از اقوام و بستگان سرکردگان این گروهک‌ها کس دیگری به حلقه‌های اصلی و سودبرندگان راه نمی‌یابد و باقی افراد مستقیم و غیر مستقیم درحال خدمات رایگان به سران و بستگان آن‌ها هستند.       مؤسسه راهبردی دیده‌بان  




۲۳/۰۶/۱۳۹۳ - ۰۰:۱۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن