تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820452292




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بوی ماه مدرسه در انیمیشن های شبکه پویا +تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



بوی ماه مدرسه در انیمیشن های شبکه پویا +تصاویر
شبکه پویا به مناسبت بازگشایی مدارس انیمیشن‌های جدید برای کودکان پخش می‌کند.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، «مدرسه‌ای در جنگل» و «پویا کوچولو» از جمله انیمیشن‌های جدید مرکز پویانمایی صبا هستند که در آستانه‌ی بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید به روی آنتن خواهند رفت.   داوود حدیثی ، کارگردان انیمیشن «مدرسه‌ای در جنگل» ، ضمن اشاره به ویژگی‌های تکنیکی به کار رفته در تولید این انیمیشن که برای بازگشایی مدارس طراحی شده است، مطرح کرد: دنیای کودکان خوش رنگ و لعاب تر و شادتر و تخیلی تر از دنیای بزرگسالان است و اگر ابزاری پیدا کنیم که بتوانیم از طریق آن با کودکان ارتباط برقرار کنیم، می‌توانیم حرفمان را راحت‌تر به کودکان بگوییم که به نظرم یکی از بهترین ابزار‌ها انیمیشن است.  


    این انیمیشن‌ساز سپس با معرفی داستان انیمیشن «مدرسه‌ای در جنگل» ادامه داد: داستان این انیمیشن درباره پسر بچه‌ای هشت ساله است که در روز تولد خود کتابی به نام «مدرسه‌ای در جنگل » از پدرش هدیه می‌گیرد و متوجه حرکت آزادانه شخصیت‌ها در صفحات کتاب و گذر آنها از صفحه‌ای به صفحه دیگر می شود.   انیمیشن سه بُعدی «مدرسه‌ای در جنگل» در 26 قسمت 15 دقیقه ای تولید شده است که پخش آن از فردا - 20 شهریور ماه - هرروز ساعت 17 آغاز می‌شود.   همچنین «پویا کوچولو» که با هدف آموزش صرفه‌جویی در آب به کودکان ساخته شده، از دیگر انیمیشن‌های جدید شبکه پویاست.   طاهره حریری ، کارگردان انیمیشن «پویا کوچولو» ، اعلام کرد که مجموعه فرهنگی - آموزشی وبدون کلام «پویا کوچولو» میان برنامه‌ای یک دقیقه ونیمی است که در 13 قسمت به سبک دوبعدی به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا، برای گروه سنی خردسال تولید شده است.   وی در ادامه عنوان کرد: در هر قسمت از مجموعه «پویا کوچولو» سعی شده با زبانی زیبا و تصاویری دلچسب، نکاتی مانند استفاده درست از آب به کودکان آموزش داده شود، به همین دلیل این انیمیشن در بخش مسابقه اولین جشنواره فیلم و عکس جلوه‌های آب مورد توجه کارشناسان و منتقدان قرار گرفت.    

    مجموعه فرهنگی - آموزشی وبدون کلام «پویا کوچولو» با هدف آموزش صرفه جویی به کودکان از روز شنبه - 22 شهریور ماه - هر روز ساعت 15و33 دقیقه از شبکه پویا پخش خواهد شد.    

 


  ایسنا   130      




۲۰/۰۶/۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن