تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798701167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميدواري وزير ارتباطات براي ارائه خدمات نسل 3 از سوي تمام اپراتورها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۱۹ب.ظ)
اميدواري وزير ارتباطات براي ارائه خدمات نسل 3 از سوي تمام اپراتورها وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از آمادگي براي اعطاي مجوز بدون تأخير نسل هاي بالاتر تلفن همراه، به اپراتورهاي موجود خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمود واعظي، با بيان اين مطلب و با اشاره به تصميم وزارت ارتباطات و کميسيون تنظيم مقررات مبني بر ارائه مجوز نسل هاي بالاتر به اپراتورهاي موجود در پايان مردادماه اظهار داشت: ما تصميم گرفتيم که بدون يک روز تأخير به اپراتورها اجازه داده شود که نسل هاي بالاتر را کليد بزنند.
وي که در جشن 20 سالگي همراه اول سخن مي گفت، با بيان اينکه اين مجوز شامل نسل هاي 3 و 4 مي شود، اظهار داشت: ما ديگر نگفتيم اين بار نسل 3 مي دهيم و 6 ماه يا يکسال ديگر نسل4، انشاالله در شهريور ماه ما مي توانيم هم نسل 3 و هم نسل 4 (LTE) داشته باشيم.
واعظي افزود: مذاکرات با دو اپراتوري که بايد به نسل بالاتر بروند با قوت ادامه دارد، حتي طبق گزارشي که امروز به من داده شد گفته شد مذاکرات امروز خيلي خوب پيش رفته است.
وزير ICT اظهار اميدواري کرد پروانه هر دو اپراتور به صورت همزمان صادر شود.
به گفته وي، امروز از دوستان خواسته ام اولويت خود را اين قرار دهند که تا امشب موافقتنامه با همراه اول امضا شود.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با گراميداشت 20 سالگي ورود تکنولوژي تلفن همراه به ايران و تشکر و قدرداني از همراه اول بابت برگزاري اين مراسم گفت: از تمام وزراي گذشته، مديران عامل و کارکنان شرکت هاي همراه اول، مخابرات ايران و وزارت ارتباطات که ساليان گذشته براي فناوري تلفن همراه زحمت کشيده اند قدرداني مي کنم.
واعظي در ادامه با اشاره به سرعت تغيير در فناوري تلفن همراه اظهار داشت: در برخي عرصه ها تغيير تکنولوژي هر سه، چهار حتي10 سال طول مي کشد؛ ولي در تکنولوژي تلفن همراه ممکن است اين تغيير کمتر از يکسال باشد؛ دليلش اين است که امروزه تلفن همراه فقط براي صوت نيست، بلکه يک دفتر کار است و هر نياز افراد را در هر بخشي که باشند مرتفع مي کند.
وي افزود: در برخي از کشورها با تلفن هوشمند يعني با نسل 3 و 4 بيش از 80 سرويس ارائه مي شود و ما بايد ياد بگيريم از اين امکانات حداکثر استفاده را ببريم.
واعظي در پايان سخنان خود خواستار ايجاد نهضت توليد محتوي و اپليکيشن نويسي در کشور شد و گفت: بر اساس تصميمي که در کميسيون تنظيم مقررات گرفته ايم، حقوق مادي و معنوي براي کسانيکه اپليکيشن مي نويسند در نظر گرفته مي شود.
در ادامه اين مراسم، وحيد صدوقي مديرعامل شرکت ارتباطات سيار ايران(همراه اول) از زحمات تمامي کسانيکه در طول اين سالها براي رشد و اعتلاي صنعت تلفن همراه تلاش کرده اند قدرداني کرد.
وي با بيان اينکه در سال 73 با تصميم بهنگام مديران وقت وزارت پست و تلگراف و تلفن، ايران در جايگاه سوم منطقه، استفاده از فناوري GSM را آغاز کرد، گفت: واحد سازماني کوچکي که بيست سال قبل در شرکت مخابرات ايران ايجاد شد، امروز به بزرگترين اپراتور تلفن همراه کشور و خاورميانه تبديل شده است.
صدوقي افزود: اينک شبکه همراه اول 95 درصد از جمعيت کشور در کليه شهرها و بيش از 45 هزار روستا و نيز 70 هزار کيلومتر از راه هاي مواصلاتي را زير پوشش قرار داده و مشترکين اين اپراتور از طريق 66 ميليون سيم کارت، خدمات ارتباطي دريافت مي کنند.
صدوقي تاکيد کرد: با اين همه آنچه که موجب افتخار همراه اول است، تربيت هزاران مدير، کارشناس و تکنيسين و اتکا به توان داخلي براي ايجاد توسعه سازمان، دانش فني و مديريت صنعت اپراتوري در کشور است.
مديرعامل همراه اول در ادامه با اشاره به نقش و زحمات وزراي ارتباطات و فناوري اطلاعات در اين دوره 20 ساله، از ايشان قدرداني کرد و اظهار داشت: قدرمسلم رويکرد دکتر واعظي در توجه به مشتري مداري و تسهيل دريافت خدمات نوين ارتباطي باند پهن از طريق حذف انحصار، ايجاد يک فضاي رقابتي جدي و ارزيابي مستمر اپراتورها، منافع بي شماري براي کاربران فراهم خواهد کرد.
صدوقي با اشاره مزاياي نسل هاي بالاتر تلفن همراه گفت: مطابق تحقيقات انجام شده، در ازاي هر 1000 کاربر باند پهن، 80 شغل جديد ايجاد مي شود و هر 10 درصد رشد ضريب نفوذ باند پهن در کشورهاي در حال توسعه، 1.4 درصد رشد GDP را در پي دارد.
وي در پايان با تشريح برنامه پنج ساله راهبردي همراه اول که سرمايه گذاري هشتاد هزارميليارد ريالي را در شبکه هدفگذاري کرده است، اظهار داشت: باور داريم امروز همراه اول يک سرمايه ملي است که ثمره تلاش جوانان، کارشناسان و مديران اين مرز و بوم است و مسلماً رشد و اعتلاي آن در دنيايي که برندهاي نمادين براي توسعه يافتگي کشورها به حساب مي آيند مي تواند افتخاري براي هر ايراني باشد.
مراسم جشن بيست سالگي آغاز به کار همراه اول، شب گذشته با حضور محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، خانواده شهيد دکتر قندي، «مهندس سيد محمد غرضي، دکتر محمدرضا عارف، دکتر سيد احمد معتمدي، دکتر محمد سليماني، دکتر رضا تقي پور، دکتر محمد حسن نامي وزراي سابق ارتباطات و فناوري اطلاعات»، سيد حسين هاشمي استاندار تهران و جمعي از مديران کنوني و سابق صنعت مخابرات کشور، در سالن همايش هاي برج ميلاد برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن