تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818973111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود اپراتورهای موجود به نسل‌های بالاتر بدون تاخیر کلیک می خورد/ امیدواریم بی طرفی ما در ارائه مجوز، شهریور ماه ثابت شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واعظی خبر داد:
ورود اپراتورهای موجود به نسل‌های بالاتر بدون تاخیر کلیک می خورد/ امیدواریم بی طرفی ما در ارائه مجوز، شهریور ماه ثابت شود
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پس از اتمام دوره انحصار اپراتور سوم تلفن همراه در 31 مرداد ماه و ورود اپراتورهای موجود به نسلهای بالاتر بدون هیچ گونه تأخیری کلیک می‌خورد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم بیست سالگی ورود تکنولوژی تلفن همراه در ایران با اشاره به اینکه امروز ما جزو پیشگامان هستیم گفت: همانطور که هر چیزی که وارد کشور می‌شود با موانعی روبه رو است ورود به نسلهای بالاتر با موانعی روبرو می‌شود که امیدواریم این کار به خوبی انجام شود و امروز که ict به سرعت در حال تغییر است بر همین اساس نیازمند افزایش سرعت در کار و عملکرد خود هستیم.
وی در ادامه با اشاره به چگونگی استفاده بهینه از تلفن همراه افزود: امروز تلفن همراه فقط به معنای استفاده از صوت نیست بلکه دفتر کار و وسیله‌ای است که تمام نیازمندی‌های هر فرد در هربخش توسط همین گوشی ها برطرف می شود.
واعظی در ادامه مراسم با تاکید به رقابت بین اپراتورها گفت: باید برای خدمت و کیفیت بهتر و تعرفه‌های مناسب رقابت وجود داشته باشد چرا که علاوه بر اینکه خود اپراتورها رشد می‌کنند مردم هم سود می‌برند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به فعالیت‌های اجرایی وزارت‌خانه اظهار کرد: ما در 31 مرداد ماه که دوره انحصار اپراتور سوم تلفن همراه تمام می‌شود بدون یک روز تأخیر اجازه می‌دهیم اپراتورهای موجود نسلهای بالاتر را کلیک بزنند.
واعظی تصریح کرد: به منظور اینکه اپراتورها بتوانند سرمایه خود را مدیریت کنند نیازمند این هستند که اعلام کنیم استفاده تکنولوژی با همین پروانه‌ها به اپراتور‌ها آزاد کردیم.
وی در ادامه گفت: امیدواریم جنبه بی طرفی را در شهریور ماه حفظ کنیم به گونه‌ای که به هر دو اپراتور همزمان بتوانیم پروانه‌شان را صادر کنیم تا رقابت بین آنها وجود داشته باشد.
واعظی همچنین گفت: اگر نهضت تولید محتوا و اپلیکیشن برای هر سه اپراتور راه نیفتد از تلفن هوشمند که می‌توان استفاده متعدد کرد استفاده اولیه می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد نهضت تولید محتوا و اپلیکیشن از دانشمندان و فارغ التحصیلان رشته IT می خواهم که فعالیت خود را آغاز کنند و ما هم سعی می‌کنیم حمایت مالی و اقتصادی برای آنها در نظر گرفته شود.انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن