تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805876903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات موجود درکهگیلویه و بویراحمد متناسب با حجم گسترده ورود گردشگران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد نیک اقبالی عنوان کرد:
امکانات موجود درکهگیلویه و بویراحمد متناسب با حجم گسترده ورود گردشگران نیست
یاسوج – خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکانات موجود در استان متناسب با نیازها و حجم گسترده ورود گردشگران نیست.



به گزارش خبرنگار مهر، پژمان نیک اقبالی ظهر شنبه در نشست کارگروه گردشگری استان افزود: زیرساخت های مناسب گردشگری در استان فراهم نیست وبرای جبران کمبودها، ارائه راه حل به منظور بهبود وضعیت گردشگری استان، استفاده بهینه از امکانات موجود و گسترش امکانات ضروری است. وی به حضور گسترده گردشگران در تعطیلات عیدفطر به استان اشاره کرد و بیان داشت: در مجموع 90 درصد گردشگران از حضور خود در استان به ویژه از آب و هوای استان راضی بودند اما آنچه مشهود است متناسب نبودن امکانات با نیازهای گردشگران بود. نیک اقبالی، ورود گردشگران را به استان خوشحال کننده دانست و گفت: این مسئله به معنای خروج استان از گمنامی و به ثمر نشستن تبلیغات در خصوص ظرفیت های گردشگری استان است. وی بر آسیب شناسی و بررسی مشکلات گردشگران تاکید کرد و اظهار داشت: باید توان استان را برای پذیرش گردشگران ارتقاء دهیم. معاون استاندار بیان کرد: به رغم تلاش دستگاههای اجرایی، برخی کمبودها در کنار سیل جمعیتی که روانه استان شده بودند باعث ایجاد مشکلاتی شد.

تاخیر در احداث پل سوم بشار بر مشکلات ترافیکی یاسوج افزوده است وی از یاسوج به عنوان پیشانی گردشگری استان یاد کرد و گفت: متاسفانه در شهری مثل یاسوج با وجود مشکلات عدیده ترافیکی و به تعویق افتادن احداث پل سوم بشار شاهد مشکلات مضاعفی هستیم که باید در اسرع وقت فکری برای حل آنها کرد. نیک اقبالی تکمیل پل سوم بشار را در اولویت اقدامات عمرانی دانست و گفت: با توجه به تخصیص چهار میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات 180 برای تکمیل این پل، راه و شهرسازی در این خصوص اقدام کند. وی نسبت به تشکیل کمیته گردشگری در همه شهرستان های استان و استفاده از سرجمع اعتبارات شهرداری ها به صورت ویژه برای احداث سرویس های بهداشتی، نصب سرویس های بهداشتی سیار، ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این راستا تاکید کرد. معاون استاندار، فرهنگ عمومی استان را آماده پذیرش از گردشگران دانست و اظهار داشت: در عین حال می بایست فرهنگ سازی همه جانبه و حساب شده نیز صورت گیرد. وی تأکید کرد: نظارت بر عملکرد همه سوپرمارکت ها،فروشگاه ها و فروشنده ها ممکن نیست بلکه باید فرهنگ برخورد با گردشگر را آموزش داد.

رونق گردشگری روستایی و عشایری ضروری است مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری به ضرورت توجه مسئولین گردشگری استان به گردشگری روستایی،عشایری و زیارتی تأکید کرد و گفت: گردشگری روستایی و عشایری امروزه در تمام دنیا مورد توجه است و استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص قابلیت بالایی دارد. حجت الاسلام سیدعلی فتح میرمحمدی به کمبود زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: زیرساخت ها واقعا کافی نیست البته امکانات هست و اگر می خواهیم ظرفیت های استان را تبلیغ کنیم به اندازه امکانات تبلیغ کنیم. وی به ضرورت آموزش متصدیان برخورد با گردشگران در اماکن توریستی و رفاهی اشاره کرد و گفت: برخورد خوب یک رستورانچی ممکن است موجب جذب گردشگران زیادی شود. میرمحمدی نسبت به توجه به آبشار یاسوج و توسعه امکانات و زیرساخت های گردشگری آن تاکید کرد و گفت: آبشار یاسوج جاذبه گردشگری استان در اذهان مردم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. وی در پایان اولویت دهی در خصوص توسعه گردشگری استان را ضروری داست و بر برنامه ریزی در این خصوص تاکید کرد.    


۱۳۹۳/۵/۱۸ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن