تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 3 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1807693299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امکانات ناکافی جوابگوی جمعیت پرشمارگردشگران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امکانات ناکافی جوابگوی جمعیت پرشمارگردشگران نیست یاسوج ایرنا- یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات روزهای اخیر میزبان خیل عظیمی از گردشگران تابستانی است تا جایی که تعداد پرشمار گردشگران در شهرهای یاسوج و سی سخت از دیدگاه مردم و مسوولان بی سابقه اعلام شد.


ازدحام جمعیت در دور دوم سفر در یاسوج پایتخت طبیعت ایران بگونه ای شد که در پارک های این شهر سوزان انداز جا برای پذیرش بیشتر مسافر نبود، بسیاری از مسافران در راهروهای معابر ، مکان های نامناسب و خالی از خدمات رفاهی ناگریز به اسکان موقت شدند.
این وضعیت درحالی است که نزدیکی با استانهای بزرگ ، آب وهوای مطلوب و وجود تفرجگاهای مفرح موقعیت ویژه ای بخش گردشگری و گردشگرپذیری کهگیلویه وبویراحمد داده است اما امکانات خدمات رفاهی این شهر جوابگوی میزان گردشگران آن نیست.
یک مسافر اصفهانی که زیرگوشه پل میدان معلم سرگرم صبحانه بود از کمبود امکانات رفاهی در زیباترین شهر زاگرس انتقاد کرد و افزود: این شهر سیاحتی با آب وهوای دلفریب نباید این گونه از امکانات خالی باشد.
مسعود رضایت که رضایت از خدمات رفاهی این شهر نداشت تصریح کرد: برای اسکان در تفرجگاه پارک ساحلی به یاسوج سفر کردم اما بعد چند ساعت هنوز به دلیل ازدحام جمعیت پارک ساحلی را ندیده ام و درمیان این شلوغی و کمبود امکانات این زیبایی ها اما سفر چندان برایم دلچسب نبود.
مردم یاسوج و سی سخت خوب و با ترحم هستند همه با گرمی وخوشرویی از مسافران پذیرایی کردنداما امکانات این شهر به میزان ظرفیت گردشگری و موقعیت آن نیست باید مسئولان خدمات رفاهی و گردشگری برای توسعه آن و رفاه گردشگران تلاش بیشتری کنند.
حسن ترحمی که از شیراز آمده بود افزود:کمبود سرویس های بهداشتی و خدمات رفایی و بهداشتیمتناسب با نیازهای پرشمار گردشگران پرشمار نیست.
معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج هجوم پرشمارگردشگران پس از یک وقفه یک ماهه برغم آمادگی شهرداری برای استقبال از مسافران خیره کننده بود،
حمید افراشته با بیان اینکه تعداد گردشگرانی که در پارک های این شهر اسکان یافتند،بیشتر از پیش بینی مسئولان بود، افزود: میزان فضای سبز این شهر ناکافی است وتوسعه ان نیازمند همکاری مسئولان اجرایی برای اختصاص اعتبار و توسعه فضای سبز شهری است.
وی اظهارکرد :درابن شهر 22سرویس بهداشتی و سایر خدمات رفاهی و آبشخور فراهم شده است اما برای رفع نیازگردشگران در شرایط خاص همانند تعطیلات عید سعید فطر نیارمند توجه بیشتر است.
به گفته وی یا ساخت پارک های غدیر و ولایت تا سال آینده بخشی از مشکل کمبود جای برای مسافران مرتفع خواهد شد.
وی گفت: آبشار یاسوج ظرفیت پنج هزار نفر را دارد در حالی که 12هزار نفر هم اکنون در این تفرجگاه اسکان یافته است که این امر مشکلات زیادی را برای شهرداری وگردشگران به همراه داشت.
وی از همکاری راهنمایی ورانندگی و نیروی انتظامی که برای برقرای نظمم و امنیت گردشگران همکاری داشتند،تقدیر کرد.
هم اکنون اماکن سیاحتی یاسوج وسی سخت مملو از مسافرانی است که عمدتا پیس از یک ماه روزه داری از شهرهای گرمسیری جنوب کشور به این خطه خنک سفرکرده اند،هستند.
میران ظرفیت هتل ها و مهمانیذیرهای کهگیلویه وحدود600نفر است که این امر با ظرفیت پدیرش مسافر که در تعطیلات عید سعید فظر شبانه به 375هزار نفر رسید هرگز همخوانی ندارد و برون رفت از این مشکل نیارمند حمایت بخش خصوصی و توسعه زیرساخت های خدمات شهری وگردشکری از سوی بخش دولتی است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای حدود 300گردشگاه و بیش از دو هزار آثارتایخی و مواهب طبیعی زیباست که حدود 900هزار هکتار جنگل سبز بلوط و رودخانه های پرآب و آبشاران زیبا بر زیبایی و رونق گردشگری آن افزوده است.
671



10/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن