تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816060573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کولر گازی پنجره ای برای چه محیط‌هایی مناسب است؟


واضح آرشیو وب فارسی::



کولر گازی پنجره ای محصولی خاص و منحصر به فردی است که می‌تواند به ایجاد هوای مناسب و مطبوع در محیط کمک کند. بهتر است بدانید این محصول برای متراژهای کوچک از جمله اتاق خواب یا اتاق کار گزینه مناسبی است. اما باید بدانید که این کولر این توانایی را ندارد که کل محیط را خنک کند و با استفاده از آن، نمی‌توان اتاق‌های دیگر را خنک کرد. کولر گازی ایستاده محصول دیگری است که برای خنک کردن محیط‌های در متراژهای بالا به کار می‌رود. برای خرید این محصولات باید به یک مرکز معتبر مانند نمایندگی جنرال گلد مراجعه کنید.

متراژهای کوچک 

کولر گازی پنجره ای می‌تواند در متراژهای کوچک به کار برده شود و هوا را خنک کند. معمولا، این کولر برای خنک کردن فضا در متراژهای 20 تا 30 متر گزینه مناسبی است. بهتر است بدانید که این کولرها قدرت بسیار بالایی دارند و زمانی که در محیط روشن می‌شوند، می‌توانند سریعا هوا را عوض کنند و حال شما را بهتر کنند. معمولا، کولر گازی پنجره ای در شهرهای جنوبی کشور به کار برده می‌شود و این قدرت را دارد که رطوبت هوا را کاهش دهد.

آیا این کولر کل محیط را خنک می‌کند؟

کولر گازی پنجره ای این توانایی را ندارد که کل محیط را خنک کند. زمانی که این کولر در یک اتاق نصب می‌شود، تنها می‌تواند حال و هوای آن محیط را تحت تاثیر قرار دهد و آنجا را خنک کند. اما این قابلیت را ندارد که کل فضا را خنک کند. بنابراین، بهتر است که به این ویژگی توجه داشته باشید و این کولرها را با شناخت کامل خریداری کنید. به طور مثال، اگر می‌خواهید تنها یک اتاق خود را دگرگون کنید و اتاق‌های دیگر به سیستم تهویه هوا نیاز ندارند، خرید این کولر گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

آیا این کولر طول عمر بالایی دارد؟

کولر گازی پنجره ای طول عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند برای مدت طولانی استفاده شود. اگر از این کولرها به خوبی استفاده کنید، این توانایی را دارند که به طور متوسط 2 دهه در محیط کار کنند و هوا را خنک کنند. در واقع، زمانی که این کولر را خریداری می‌کنید، سرمایه‌گذاری بلندمدتی بر روی سیستم سرمایشی منزل خود کرده‌اید و همین امر باعث می‌شود که برای مدت طولانی از یک محصول مناسب استفاده نمایید. این کولر قابلیت‌های زیادی دارد.

میزان مصرف انرژی در کولر گازی ایستاده چقدر است؟

کولر گازی ایستاده یکی از محصولاتی است که در متراژهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند محیط بسیار گرم را در مدت زمان بسیار کوتاه به یک محیط سرد و مطبوع تبدیل نماید. میزان مصرف انرژی در کولر گازی ایستاده بسیار پایین است و در مصرف برق جلوگیری می‌کند. بنابراین، شما با خرید این کولر می‌توانید فضای بزرگ را به یک فضای مناسب تبدیل کنید.



مزایای خرید کولرهای گازی از نمایندگی جنرال گلد

خرید کولرهای گازی از نمایندگی جنرال گلد مزایای زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

  • با خرید از این نمایندگی می‌توانید از مشاوره‌های رایگان استفاده نمایید و بهترین محصول را با توجه به نیازهای خود تهیه کنید. 
  • در زمان خرید کولرها از نمایندگی می‌توانید ضمانت‌نامه دریافت کنید. 
  • محصولات متنوعی در نمایندگی وجود دارند. 
  • خدمات پس از فروش در نمایندگی بسیار زیاد و گسترده است و شما می‌توانید از این کولرها در یک بستر مناسب استفاده کنید.

برای خرید کولر گازی پنجره ای به کجا مراجعه کنیم؟

کولر گازی پنجره ای محصولی است که می‌تواند در متراژهای کوچک به کار برده شود و برای فضاهای بزرگ گزینه مناسبی نیست. همچنین، این کولر تنها برای خنک کردن اتاقی که در آن قرار گرفته است، مناسب است و نمی‌تواند کل محیط را تحت تاثیر قرار دهد. برای خرید کولرهای گازی از جمله کولر گازی ایستاده باید به نمایندگی جنرال گلد مراجعه کنید.

جنرال گلد یکی از معروف‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای تولیدی کولر گازی است که محصولاتش کیفیت بسیار بالایی دارند و می‌توانند به افراد کمک کنند تغییرات زیادی را در هوای اطراف خود به وجود بیاورند. کولرهای گازی این برند بر اساس سلیقه مشتریان طراحی می‌شوند و همراه با گارانتی معتبر به فروش می‌رسند. فروشگاه جنرال گلد محصولات اصل و استاندارد را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید با خرید آنها، به محصولاتی زیبا، خاص، با کیفیت و استاندارد دسترسی داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن